Kierownik Zespołu oferty pracy i opis zawodu

Kierownik Zespołu jest to przywódca grupy liczącej kilka do kilkunastu osób, odpowiadający za osiągnięcia całego zespołu, czyli integruje pracowników, oceniania ich prace, motywuje oraz dostosowuje zadania do możliwości pracowników. Kierownik Zespołu powinien posiadać wykształcenie wyższe, najlepiej ekonomiczne i powinien cechować się: umiejętnościami przywódczymi, organizatorskimi i interpersonalnymi, a także dyspozycyjnością i odpornością na stres. Miejscem pracy jest głownie firma i ewentualne delegacje. Osoba ta zajmuje samodzielne stanowisko ale pod nadzorem. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, a kierownik zespołu ma możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szereg szkoleń.

Kierownik Zespołu - publikacje


Rozwiń swoje kompetencje zawodowe


Szybsze poszukiwanie pracy: narzędzia AI do znalezienia zatrudnienia


Świat stoi otworem przed specjalistą IT |JOBS.pl


Personal branding: dlaczego jest niezbędny do sukcesów zawodowych?


Przedstawiciele FMCG | JOBS.PL


Poznaj pracowników - w dziale kontakt