Praca Przedstawiciel Handlowy Warszawa

Znaleziono 18 ofert pracy.

Przedstawiciel HandlowyXWarszawaX
Filtry

Sortuj według:

trafności najnowszych

Parametry wyszukiwania:

  • Aktywne filtry
    Przedstawiciel HandlowyXWarszawaX
  • Oferty pracy
  • Kategorie
  • Lokalizacja
  • Wymiar pracy
  • Forma zatrudnienia
  • Poziom stanowiska
  • Wynagrodzenie
  • Oferty z okresu

Kreator CV.pl

Stwórz CV za pomocą

bezpłatnego kreatora

wygeneruj cv

Szkolenia.com

Szkolenia i kursy

dla każdego

sprawdź

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy

Przedstawiciel Handlowy, Warszawa, praca w Polsce

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
 

Przedstawiciel handlowy Warszawa

Przedstawiciel handlowy w Warszawie ma szerokie możliwości zatrudnienia w wielu sektorach. Pracodawcy z takich branż jak ubezpieczenia, przemysł spożywczy czy elektronika regularnie poszukują zarówno doradców klienta bez doświadczenia, jak i handlowców oraz specjalistów ds. sprzedaży. W dodatku stolica oferuje liczne szkolenia i kursy, które pozwalają na zdobycie cennej wiedzy i umiejętności sprzedażowych, niezbędnych do utrzymania konkurencyjności na rynku pracy.

 

Praca handlowiec Warszawa - jakie zarobki?

Wynagrodzenie na stanowisku przedstawiciela handlowego w Warszawie często składa się z podstawy oraz prowizji, która jest zależna od wyników sprzedażowych. Średnie zarobki przedstawiciela handlowego mogą znacząco różnić się w zależności od branży, wielkości firmy, doświadczenia, znajomości języka obcego i innych umiejętności danego kandydata. Doradcy handlowi w Warszawie zarabiają ok. 6000 brutto miesięcznie. Mogą także liczyć na dodatkowe bonusy w postaci premii uznaniowej, bony świąteczne, prywatną opiekę medyczną czy samochód służbowy.

 

Praca przedstawiciel handlowy Warszawa - obowiązki i wymagania

Zakres obowiązków przedstawiciela handlowego w Warszawie zależy od specyfiki stanowiska oraz branży, w której jest zatrudniony. Jednak niezależnie od sektora, do głównych zadań na tym stanowisku zazwyczaj należą: profesjonalne doradztwo w wyborze produktów dostosowanych do potrzeb i budżetu klienta, prowadzenie prezentacji, sporządzanie umów, a także finalizowanie transakcji sprzedażowych, często określane jako “domykanie" sprzedaży.

 

Od kandydatów oczekuje się umiejętności sprzedażowych i komunikacyjnych, które są kluczowe do prowadzenia skutecznych negocjacji i budowania relacji z klientami. Warto zaznaczyć, że ważne jest też regularne zdobywanie wiedzy specjalistycznej z danej branży, co pozwala na efektywniejsze prowadzenie rozmów handlowych.