Aplikujesz na stanowisko:
Numer referencyjny: 216/10/2025/JD/265130
Randstad Polska Sp. z o.o.
Dla naszego Klienta, firmy z obszaru usług importowych, która od lat dynamicznie rozwija swoją działalność, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty/ki ds. Obsługi Klienta z minimum rocznym doświadczeniem w branży.
Jeśli płynnie posługujesz się językiem angielskim, a Twoje wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne pozwalają Ci z łatwością nawiązywać i utrzymywać kontakty z klientami, ta oferta jest właśnie dla Ciebie – nie czekaj, aplikuj już dziś!
Minimum rocznego doświadczenia w aktywnej sprzedaży lub obsłudze klienta w sektorze B2B.
Praktycznych umiejętności pozyskiwania, nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych.
Doświadczenia w pracy na systemach CRM i biegłości posługiwania się pakietem MS Office, a w szczególności programem MS Excel.
Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnych.
Posługiwania się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
Dokładności, sumienności i odpowiedzialności.
Chęci do nauki i aktywnego poszerzania swojej wiedzy w dynamicznej branży importu.
Gotowości do pracy w trybie stacjonarnym.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Stabilne i elastyczne zatrudnienie – w zależności od Twoich preferencji oferujemy umowę o pracę lub kontrakt B2B.
Pracę w dynamicznym zespole
Rozwój i wsparcie – zapewniamy profesjonalne szkolenia wewnętrzne
Nowoczesne narzędzia pracy
Świetną atmosferę i dodatkowe benefity w tym:
Dofinansowanie do karty MultiSport,
Spotkania i wyjścia integracyjne,
Paczki świąteczne.
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
