Warszawa, 29 października 2014 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu "Zautomatyzowany system internetowy umożliwiający integrację i wymianę danych pomiędzy portalami, serwisami społecznościowymi i agregatorami ofert pracy firm krajowych, międzynarodowych oraz własnymi wortalami wnioskodawcy" współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, firma JOBS.PL SA zwraca się z prośbą o złożenie oferty w zakresie podanym w zapytaniu.
Celem projektu jest stworzenie nowego, w pełni zautomatyzowanego serwisu internetowego umożliwiającego integrację danych pomiędzy różnymi serwisami zajmującymi się rekrutacją w kraju i zagranicą. Serwis powinien zostać stworzony w oparciu o unikatowy algorytm umożliwiający syndykację ogłoszeń o pracę do współpracujących wortali, portali i agregatorów ofert pracy w taki sposób, aby możliwy był optymalny dobór zmiennych, uwzględniający współczynniki efektywności przy doborze firm współpracujących, na dane ogłoszenie o pracę.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Całość prac zostanie zorganizowana w trzech etapach:
ETAP I
1. Opracowanie web designu i grafiki wdrażanego serwisu jobs.pl:
- Wdrożenie nowego projektu graficznego dla głównej części systemu serwisu jobs.p
- Import ogłoszeń z centralnego serwisu jobs.pl do poszczególnych części wewnętrznych i zewnętrznych systemu B2B
- Możliwość logowania się do panelu pracownika zintegrowanego z częścią branżową systemu B2B
2. Wdrożenie wyodrębnionej ale integralnej części systemu B2B wyświetlania ofert pracy skierowanej do studentów występującej pod nazwą praktyki.pl
3. Wdrożenie wyodrębnionej ale integralnej części systemu B2B wyświetlania ofert pracy skierowanej do asystentek i asystentów występującej pod nazwą asystentki.pl
4. Przeprowadzenie audytu SEO
- doradztwo wdrożeniowe
- pełny przegląd działania strony www
- weryfikacja i poprawa indeksacji w wyszukiwarkach
- ocena użyteczności witryny
- propozycje poprawy wyników indeksacji
- weryfikacja słów kluczowych i jej optymalizacja
5. Wdrożenie podstawowej funkcjonalności systemu B2B: Umożliwienie aplikowania na oferty pracy
- Funkcjonalności wdrażane w ramach konta kandydata
- Funkcjonalności wdrażane w ramach wyszukiwarki ofert pracy
- Funkcjonalności wdrażane w ramach podglądu konkretnej oferty pracy
- Funkcjonalności wdrażane w ramach systemu CMS
6. Wdrożenie zaawansowanej wyszukiwarki ofert pracy oraz systemu CMS. W ramach tego etapu opracowany zostanie algorytm działania wyszukiwarki ofert pracy dla kandydatów oraz integracja z partnerami biznesowymi takimi jak JOBG8
7. Wdrożenie wyodrębnionej ale integralnej części systemu B2B wyświetlania ofert pracy skierowanej do informatyków występującej pod nazwą informatycy.pl
8. Wdrożenie wyodrębnionej ale integralnej części systemu B2B tworzącej synergię miedzy serwisem głównym przedsiębiorstwem występującej pod nazwą testy.pl
ETAP II
1. Przygotowanie części serwisu jobs.pl dotyczącej pracodawcy.
Wdrożenie wszystkich podstawowych funkcjonalności serwisu jobs.pl: umożliwienie publikowania ofert pracy w serwisie. Funkcjonalności wdrażane w ramach konta pracodawcy/rekrutera:
- rejestracja pracodawcy/rekrutera
- logowanie pracodawcy/rekrutera
- udzielanie dostępu dla różnych loginów do jednego konta
- płatna publikacja oferty pracy
- edycja opublikowanych ofert pracy
- łatwy podgląd opublikowanej oferty pracy
- wybór szablonu oferty pracy
- odświeżanie (ponowne publikowanie) archiwalnych ofert pracy
- płatności: faktura dostępna w panelu oraz płatność elektroniczna
- dodatkowe płatne usługi wyróżniające ofertę pracy
- dodatkowe usługi płatne za efekt
- dodatkowo płatna możliwość zadania pytania weryfikacyjnego podczas aplikacji na ofertę pracy
- zarządzanie aplikacjami kandydatów
- zarządzanie alertami mailowymi pracodawcy
- przesyłanie wybranych aplikacji na maila
- obsługa kodów promocyjnych
- raportowanie
- odpłatne przeglądanie wszystkich CV w serwisie
2. Wdrożenie serwisu CRM do obsługi całego serwisu.
Wdrożony zostanie system CRM - system do zoptymalizowania zarządzania relacjami z klientem zawierający następujące moduły:
- Moduł Firma
- Kontakty w ramach firmy - osoby
- Moduł produktów
- Moduł faktur
- Moduł usług
- Mechanizm generowania dokumentów
- Proces sprzedaży produktów i usług
- Dostęp do systemu dla klientów
- Moduł relacji z klientami
- Moduł kontroli należności
3. Wdrożenie części systemu B2B o nazwie KarieraMangera.pl.
Prace będą składały się z następujących działań:
- Wdrożenie wyodrębnionej ale integralnej części systemu B2B wyświetlania ofert pracy skierowanej do managerów i kadry kierowniczej
- Wdrożenie na dedykowanym CMS’ie
- Eksport kilkuset artykułów
- Eksport baz menedżerów
- Import danych do docelowego systemu
- Nowa wizualizacja
- Wdrożenia nowego modelu ogłoszeniowego
- Wdrożenie nowego modelu biznesowego B2B
- Wprowadzenie platformy usług eksperckich oferującej ekspertów z różnych dziedzin takich jak prawo, finanse, rozwój biznesu, sprzedaż, którzy wyrazili chęć podjęcia się zleceń jako konsultanci w wybranych branżach
- Utworzenie bazy ekspertów
- Wdrożenie systemu ochrony danych i zgłoszenie bazy osób do Giodo
- Wdrożenie płatności w formie prowizji za każdą wykonaną usługę
ETAP III
1. Wdrożenie systemu raportowania, przeniesienie danych do nowego serwisu i przygotowanie dokumentacji technicznej
- Przygotowanie infrastruktury technicznej. W ramach działania przygotowane zostaną: środowisko niezbędne do właściwego funkcjonowania systemu informatycznego - serwer, oprogramowanie, kolokacja oraz łącza
- Przeniesienie danych do nowego serwisu jobs.pl
- Przeniesienie danych w taki sposób aby zapewnić ciągłość działania serwisu
- Opracowanie widgetu wyszukiwarki, która może być zamieszczana na dowolnej stronie internetowej partnera biznesowego
- Opracowanie "landing page" dla serwisów: jobs.pl, KarieraManagera.pl, CV.pl, informatycy.pl, testy.pl, asystentki.pl, informatycy.pl, ofertypracy.pl
- Integracja z narzędziem Google Analytics
- Analiza dokumentów w systemie (w tym analiza CV)
- Opracowanie dokumentacji dla użytkowników
- Opracowanie dokumentacji technicznej systemu B2B (wszystkie moduły), KarieraManagera.pl, CV.pl, informatycy.pl, testy.pl, asystentki.pl, informatycy.pl co jest bardzo ważne zwłaszcza jeśli w przyszłości system będzie rozbudowywany przez nowego wykonawcę
- Opracowanie dokumentacji końcowej systemu. Firma przekaże pełną dokumentację biznesową i techniczną systemu
- Opracowane zostaną instrukcje stanowiskowe
- Przygotowanie wersji mobilnej serwisu
2. Wdrożenie części systemu B2B o nazwie cv.pl.
- Wdrożenie zintegrowanego systemu B2B łączącego system jobs.pl i branżowe części serwisu w celu wytworzenia synergii, która wzmocni możliwości wygenerowanie dodatkowego przychodu dla Wnioskodawcy, i wygenerowania większej ilości kandydatów do systemu B2B
- Osoby chcąc aplikować na wakaty na jobs.pl lub w branżowych częściach systemu mogą wygenerować CV przy pomocy narzędzi oferowanych przez cv.pl
- Możliwość logowania się do panelu pracownika zintegrowaną z pozostałą częścią systemu B2B
- Funkcja CV Blaster - Możliwość rozesłania swoich dokumentów do firm rekrutacyjnych i do headhunterów w zależności od wybranej wersji:
- Wersja bezpłatna rozsyła CV do min 10 firm rekrutacyjnych i headhunterów (pozwoli na zwiększenie ilości kandydatów w bazie CV bo wymusza rejestrację)
- Wersja płatna rozsyła targetowane CV do min 25 do min 10 firm rekrutacyjnych i headhunterów
3. Zakup licencji oprogramowania wdrażanego w ramach projektu.
Zakup licencji dla wszystkich użytkowników Wnioskodawcy i jego partnerów potrzebujących korzystać z systemu B2B.
- Odbiór systemu, polegający na wykonaniu testów całości systemu i jego ostateczna formalna akceptacja
- Udostępnienie licencji na użytkowanie kodów aplikacji do obsługi całości aplikacji systemu Internetowego łącznie z ogłoszeniami rekrutacyjnymi o opisanych funkcjonalnościach i pod wymienionymi domenami
- Gwarancja na dwa lata po okresie zakupu
4. Szkolenie dla użytkowników dotyczące wdrożonego systemu B2B
Szkolenie dotyczące obsługi wdrożonego rozwiązania dla końcowych użytkowników systemu w dwóch lokalizacjach i szkolenie dla 2 informatyków dotyczące obsługi informatycznego Systemu B2B
2. Termin realizacji zamówienia:
ETAP I - 31.01.2015
ETAP II - 31.03.2015
ETAP III - 31.05.2015
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Według wskazania JOBS.PL SA
4. Wymagania konieczne do spełnienia przez Wykonawcę:
- Wykonanie minimum dwóch zleceń o podobnym zakresie funkcjonalności w ciągu ostatnich trzech lat
- Zapewnienie gwarancji wysokiej jakości i bezawaryjności wykonanego systemu
- Uzyskanie bezpłatnych konsultacji przez co najmniej rok po wdrożeniu systemu, zgodnie z praktyką przyjętą w profesjonalnym obrocie
- Reakcja na zgłoszenie i rozwiązanie problemu lub zastosowanie obejścia problemu, dla każdego zgłoszonego problemu w maksymalnym czasie 48 h (przez obejście problemu rozumiane jest rozwiązanie problemu nie eliminujące całkowicie przyczyn jego powstania lub wszystkich objawów)
- Zapewnienie dostępności systemu na poziomie wskazanym dla poszczególnych modułów w okresie sprawozdawczym na poziomie 98,0% (dla określenia dostępności systemu przyjmuje się czas wymaganej pracy systemu - 24 godziny, 7 dni w tygodniu)
- Prawo do wykonywania przez spółkę JOBS.PL samodzielnie, bądź na zlecenie podmiotom innym niż dostawca, modyfikacji systemu
- Automatyczna rejestracja parametrów monitorujących
- Obsługa zgłoszeń w trybie konsultacji w zakresie Systemu w obszarze objętym dokumentacją w godzinach od 8:00 do 17:00 w dni robocze. Podstawowym kanałem komunikacji dla usługi Hot Line będzie kanał telefoniczny. Dopuszcza się także wykorzystanie pozostałych kanałów komunikacji
- Zapewnienie dotrzymania warunków SLA
- Zapewnienie gwarancji dotrzymania terminu realizacji zamówienia (obarczonej karami za niedotrzymanie terminu dostawy)
- Dysponowanie specjalistami najwyższej klasy z doświadczeniem w rozproszonych systemach webowych
5. Kryteria wyboru oferty:
Cena - 100%
6. Termin związania ofertą:
31.12.2014 r.
7. Miejsce i termin składania ofert:
JOBS.PL SA
Galeria Ursynów w Warszawie, Al. KEN 93, 02-798 Warszawa lub
mail: mk@jobs.pl
tel. 501-089-488
Termin: 07.11.2014 r.
8. Dane Zamawiającego:
JOBS.PL SA
Galeria Ursynów w Warszawie, Al. KEN 93, 02-798 Warszawa
NIP: 867-196-06-88
REGON: 830472558
Oferent powinien przedstawić cenę realizacji niniejszego zamówienia w PLN, w wymaganym terminie oraz potwierdzić spełnienie wszystkich wymagań koniecznych, wskazanych w zapytaniu ofertowym. Na etapie podpisywania umowy z wybranym wykonawcą Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji w zakresie proporcji podziału ceny ofertowej na poszczególne moduły systemu.
Dla swojej ważności oferta powinna zostać podpisana przez osobę upoważnioną do składania ofert
w imieniu oferenta oraz zawierać termin ważności oferty, zgodnie z pkt. 6 Zapytania ofertowego.
Szczegółowy opis projektu jest dostępny do wglądu w biurze JOBS.PL SA.