Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego), ale wykonuje swoje obowiązki na rzecz Twojej firmy (pracodawcy użytkownika) na określony czas i warunkach.
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.
Codzienne dojazdy do pracy i powroty do domu to dla wielu z nas stały element dnia, który przez swoją rutynowość może usypiać czujność i prowadzić do niebezpiecznych sytuacji na drodze. Odpowiedzialność za kierownicą to jednak znacznie więcej niż tylko przestrzeganie przepisów; to aktywne i świadome zarządzanie ryzykiem, które zaczyna się na długo przed uruchomieniem silnika. Prawdziwe bezpieczeństwo na drodze jest sumą naszego przygotowania mentalnego, nienagannego stanu technicznego pojazdu oraz umiejętności przewidywania zdarzeń, które mogą nas spotkać na trasie.
Sektor finansowy od kilku lat notuje w Polsce rekordowe zyski. Prym w tej kwestii wiodą banki. Jednocześnie wielu absolwentów szkół średnich waha się nad wyborem finansów jako branży do budowania przyszłej kariery. Czy ich obawy są uzasadnione? Jakie szanse daje praca w sektorze finansowym i kto się w niej odnajdzie? Sprawdź, czy warto podjąć w nim zatrudnienie i czy to opcja odpowiednia dla Ciebie.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Stres coraz częściej towarzyszy nam w pracy. Statystyki są szokujące: Polacy należą do jednych z najbardziej zestresowanych pracowników na świecie.
Z badań przeprowadzonych przez Pentor Research International wynika, że aż 70% Polaków żyje w stresie. Tymczasem Światowa Organizacja Zdrowia ostrzega, że stres to najbardziej szkodliwy czynnik zagrażający zdrowiu współczesnego człowieka. Nikogo nie trzeba przekonywać, że długotrwałe napięcie ma szereg negatywnych konsekwencji, również zawodowych. Zestresowany pracownik charakteryzuje się niższą motywacją oraz produktywnością w pracy. - Coraz więcej menedżerów, organizując pracę swojego zespołu, zwraca uwagę na kwestię stresu. Podejmują oni działania mające na celu minimalizację tego negatywnego zjawiska - komentuje Katarzyna Smyłła z Sedlak & Sedlak.
Badania Międzynarodowej Organizacji Pracy (MOP) pokazują, że dobre zarządzanie oraz optymalizacja warunków pracy pozwalają zredukować stres. Według ekspertów najważniejsza jest identyfikacja stresorów, a następnie ich kontrola i łagodzenie. Właśnie dlatego firma Sedlak & Sedlak przeprowadza badanie stresu zawodowego Wypełnienie elektronicznego kwestionariusza jest gwarantem otrzymania bezpłatnej opinii specjalistów dotyczącej poziomu stresu w wykonywanej pracy. - Każdy kto weźmie udział w badaniu otrzyma darmową analizę obszarów stresogennych w miejscu pracy. Wszystkich serdecznie zapraszamy do wypełnienia ankiety - zachęca Smyłła.
Redakcja
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
