Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Pracodawcy stają przed wyzwaniem nie tylko pozyskania najlepszych specjalistów, ale także zatrzymania ich na dłużej w organizacji.
Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa elastyczność w zakresie czasu i miejsca pracy.
Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego), ale wykonuje swoje obowiązki na rzecz Twojej firmy (pracodawcy użytkownika) na określony czas i warunkach.
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Zasada nr 1 - Minimum teorii, maksimum treści
"Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych" to dwa szczegółowe scenariusze, które zawierają łącznie 70 gotowych i sprawdzonych ćwiczeń. To w sumie prawie 29 godzin ćwiczeń, a łączny czas trwania modułów wynosi ponad 41 godzin.

Książka dedykowana jest osobom pracującym w sprzedaży, obsłudze klienta, występującym publicznie i dbających o swój wizerunek. Kierujemy ją również do menadżerów. Korzystając
z wybranych modułów i ćwiczeń zawartych w książce, będą mogli pracować nad konkretnymi umiejętnościami, aby w pełni wykorzystać potencjał swojego zespołu. A przecież po to głównie się szkolimy, aby sięgać dalej.
Książka to kopalnia wiedzy, jak merytorycznie i ciekawie przygotować profesjonalne szkolenie. Znajdziesz w niej konkretne i praktyczne sytuacje z sali szkoleniowej. "Sięgaj dalej" to pierwsza tak praktyczna pozycja na rynku, w której autorzy dzielą się tajemnicą swojego warsztatu. Przedstawione scenariusze i ćwiczenia w niej prezentowane są w pełni przez nich sprawdzone.
Książka to gotowe scenariusze kilkudniowego cyklu warsztatowego, podzielonego na poszczególne tematy: obsługa klienta, techniki sprzedaży, autoprezentacja i wystąpienia publiczne. Obszerna baza praktycznych ćwiczeń to doskonałe narzędzie, które realnie zwiększy efektywność uczestników Twoich warsztatów. Zawiera ona również opisy naszych doświadczeń, możliwe pytania grupy, a także najczęstsze błędy pojawiające się w trakcie sesji szkoleniowych. Sukces gwarantuje odpowiednie przygotowanie, dlatego nie zwlekaj ani chwili, zanurz się w lekturze i działaj!
Sięgaj dalej - dla siebie lub swoich pracowników. Powodzenia!
Wydawnictwo Słowa i Myśli powstało w odpowiedzi na niezwykle duże zainteresowanie Czytelników zagadnieniami współczesnego świata. Publikujemy książki o tematyce biznesowo-gospodarczej, jak również pozycje z pogranicza psychologii. Adresatami naszych publikacji są m.in.: menadżerowie, właściciele firm, specjaliści w zakresie sprzedaży, marketingu, trenerzy biznesu, ale także wszyscy ciekawi nowych, inspirujących spojrzeń na ekonomię i biznes. Chcemy inspirować, wzbudzać zainteresowanie światem oraz zachęcać do dyskusji. Więcej na stronie: www.slowaimysli.pl
O autorach
Patrycja Korpacka - certyfikowany coach i trener biznesu, psycholog, doradca. Współtwórca licznych projektów szkoleniowych, coachingowych i sprzedażowych. Trener freelancer współpracujący z licznymi firmami szkoleniowymi w Polsce. Specjalizuje się w tematach dotyczących m.in. psychologii sprzedaży, coachingu, zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętności menedżerskich, komunikacji interpersonalnej, negocjacji, asertywności, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Wykładowca w WSPiA w Lublinie, prowadząca zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych "Trener Biznesu" realizowanych przez zaprzyjaźniony i inspirujący Europejski Instytut Psychologii Biznesu.
Andrzej Zdanowski - trener, coach, praktyk biznesu. Certyfikowany "Trener zmian". Od kilkunastu lat tworzy
i prowadzi zespoły zadaniowe. Kilkukrotnie nagradzany za wysoką efektywność realizowanych projektów. Autor poradnika "Typologia osobowości w praktyce" i artykułów z zakresu rozwoju osobistego, sprzedaży i zarządzania. Prowadzi autorskie warsztaty "Sprzedaż produktów luksusowych i marek premium". Specjalizuje się w szkoleniach doskonalących kwalifikacje sprzedawców i kadry menedżerskiej. Stawia na praktykę i kształtowanie konkretnych umiejętności, wychodząc z założenia, że sama wiedza nie wystarczy do osiągnięcia założonego celu.
"Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych"
Autorzy: Patrycja Korpacka i Andrzej Zdanowski
Data premiery: 24 listopad 2015 r.
ISBN: 978-83-63566-58-6
Wydawnictwo Słowa i Myśli
Czwartek, 05 listopada 2015
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
