Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego), ale wykonuje swoje obowiązki na rzecz Twojej firmy (pracodawcy użytkownika) na określony czas i warunkach.
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.
Codzienne dojazdy do pracy i powroty do domu to dla wielu z nas stały element dnia, który przez swoją rutynowość może usypiać czujność i prowadzić do niebezpiecznych sytuacji na drodze. Odpowiedzialność za kierownicą to jednak znacznie więcej niż tylko przestrzeganie przepisów; to aktywne i świadome zarządzanie ryzykiem, które zaczyna się na długo przed uruchomieniem silnika. Prawdziwe bezpieczeństwo na drodze jest sumą naszego przygotowania mentalnego, nienagannego stanu technicznego pojazdu oraz umiejętności przewidywania zdarzeń, które mogą nas spotkać na trasie.
Sektor finansowy od kilku lat notuje w Polsce rekordowe zyski. Prym w tej kwestii wiodą banki. Jednocześnie wielu absolwentów szkół średnich waha się nad wyborem finansów jako branży do budowania przyszłej kariery. Czy ich obawy są uzasadnione? Jakie szanse daje praca w sektorze finansowym i kto się w niej odnajdzie? Sprawdź, czy warto podjąć w nim zatrudnienie i czy to opcja odpowiednia dla Ciebie.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Szukasz pracy w handlu w Warszawie? Sprawdź, jakie perspektywy zawodowe i wynagrodzenia oferuje ta branża.
Jak przystało na stolicę, Warszawa prężnie się rozwija. Zgodnie z danymi z Głównego Urzędu Statystycznego (marzec 2024) stopa bezrobocia wynosi tam zaledwie 1,5% i należy do jednych z najniższych w kraju. Tak niski odsetek osób bez zatrudnienia świadczy o dynamicznym rozwoju miasta oraz o sile najważniejszych branż - budowlanej, IT, medyczno-opiekuńczej, finansowej i handlowej. Codziennie pojawiają się dziesiątki nowych ofert pracy, a wśród nich można znaleźć bardzo dobrze opłacane stanowiska. Tym samym Warszawa nieustannie plasuje się w czołówce miast z najwyższymi zarobkami w Polsce.
Sprawdź aktualne oferty - praca Warszawa
Handel to jedna z najważniejszych branż w Warszawie, która oferuje szerokie możliwości zatrudnienia. Sklepy detaliczne, hurtownie, centra handlowe i platformy e-commerce nieustannie poszukują nowych pracowników. Rynek jest bardzo dynamiczny, a pracę mogą znaleźć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które dopiero zaczynają swoją karierę zawodową.
Szukasz pracy w handlu w Warszawie? Sprawdź, jakie stanowiska są popularne w tej branży i dowiedz się, ile można na nich zrobić.
Praca kasjera w Warszawie polega na profesjonalnej obsłudze klientów zgodnie ze standardami firmy. Do głównych obowiązków należą obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie transakcji. Kasjerzy często pracują w systemie dwuzmianowym, dzięki czemu mogą sobie pozwolić na elastyczne godziny pracy. Średnie zarobki na tym stanowisku wynoszą od 4 500 do 5 600 zł brutto miesięcznie. Ponadto pracownicy mogą liczyć na premie frekwencyjne oraz bony świąteczne. Wymagania na stanowisko kasjera nie są wysokie - mile widziane jest doświadczenie w podobnej pracy oraz posiadanie książeczki sanepidowskiej (w przypadku branży spożywczej).
Sprawdź oferty - Kasjer Warszawa
Pracodawcy od kandydatów na Key account managera w Warszawie wymagają z reguły kilkuletniego doświadczenia, dobrej znajomości MS Office oraz języka angielskiego. Praca polega na budowaniu długoterminowych relacji z klientami biznesowymi, a także na przygotowywaniu raportów i zestawień. Średnie zarobki wynoszą ok. 8 600-15 700 brutto miesięcznie. Na zatrudnienie można liczyć w międzynarodowych korporacjach (umowa o pracę lub B2B), gdzie pracownicy bardzo często otrzymują także wysokie premie oraz samochód służbowy.
Sprawdź oferty - Key account manager Warszawa
Wiele atrakcyjnych ofert jest skierowanych do kandydatów na stanowisko doradcy klienta w Warszawie. Średnie zarobki wynoszą od 4 500 do 9 000 zł brutto miesięcznie (branża elektroniczna i ubezpieczenia), głównie dzięki dużym prowizjom zależnym od wyników sprzedaży. Doradca dobiera odpowiednie produkty do potrzeb klienta, przyjmuje dostawy oraz dba o porządek w placówce. Pracodawcy oferują zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę-zlecenie, a także spore szanse na awans. Co więcej, doradcy mogą liczyć na kursy i szkolenia, które pozwalają zdobyć specjalistyczną wiedzę.
Sprawdź oferty - Doradca klienta Warszawa
Dużą popularnością cieszy się stanowisko przedstawiciela handlowego w Warszawie. Choć wymagania zależą od specyfiki branży, to najczęściej od kandydatów oczekuje się czynnego prawa jazdy kat. B, znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym oraz technik sprzedaży. Wynagrodzenie wynosi od 5 000 do 10 000 zł brutto miesięcznie. Pracodawcy oferują premie zależne od wyników, szkolenia oraz narzędzia niezbędne do pracy. Przedstawiciele handlowi znajdują zatrudnienie w branżach takich jak m.in. ubezpieczenia, produkcja i elektronika.
Sprawdź oferty - Przedstawiciel handlowy Warszawa
Wiele ofert pracy w Warszawie jest skierowanych także do kierowników sprzedaży (głównie branża RTV/AGD). Obowiązki na tym stanowisku obejmują głównie zarządzanie zespołem, kontrolę i przestrzeganie standardów firmy oraz nastawienie na realizację wyników. Pracodawcy wymagają także doświadczenia w prowadzeniu i szkoleniu pracowników, a także umiejętności miękkich. W zamian oferują umowę o pracę lub B2B oraz zarobki między 7 000-14 000 złotych brutto miesięcznie. Ostateczna kwota zależy od premii sprzedażowej i innych bonusów.
Sprawdź oferty - Kierownik sprzedaży Warszawa
Jeśli szukasz pracy, w której doświadczenie nie jest wymagane, warto zapoznać się z ofertami dla pracowników hali sprzedaży w Warszawie. Najwięcej osób do pracy potrzebuje branża spożywcza - do wykładania mięsa, artykułów sanitarnych i innych produktów. Zarobki zaczynają się od 28 zł brutto na godzinę, co w przeliczeniu na stawkę miesięczną daje około 4 500 zł brutto. Praca najczęściej opiera się na umowie-zleceniu, dzięki czemu istnieje możliwość dostosowania grafiku do własnych potrzeb.
Sprawdź oferty - Pracownik hali Warszawa
Jako doradca techniczno-handlowy w Warszawie możesz liczyć na średnie wynagrodzenie od 5 000 do 7 000 zł brutto, a często także benefity - przejrzysty system premiowy, opiekę medyczną, samochód służbowy, laptop. Do głównych obowiązków należą: długofalowa współpraca z klientami, rzetelne konsultacje techniczne, realizowanie planów sprzedażowych. Doradcy są zatrudniani zazwyczaj na podstawie umowy o pracę w takich branżach jak: energetyka, oświetlenie, automatyka, budownictwo, telekomunikacja.
Przeglądając ogłoszenia, natrafimy także na stanowisko specjalisty ds. eksportu w Warszawie. Kandydat powinien posługiwać się językiem angielskim, mieć kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży ukierunkowane na klientów biznesowych. Specjaliści ds. eksportu przygotowują oferty i prezentacje, prowadzą negocjacje handlowe, uczestniczą w targach międzynarodowych. Pracodawcy oferują umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie na poziomie średnio 5 600 zł brutto miesięcznie oraz premie uzależnione od wyników pracy.
Zapotrzebowanie na merchandiserów w Warszawie występuje w różnych branżach - spożywczej, kosmetycznej i elektronicznej. Praca polega na przygotowaniu odpowiedniej ekspozycji produktów, wykładaniu towaru oraz budowaniu ekspozycji regałowych. Od pracowników wymaga się samodzielnej organizacji pracy, motywacji, prawa jazdy kat. B i gotowości do podróży służbowych. Zarobki merchandisera w Warszawie oscylują w granicach 5 200 zł brutto na miesiąc.
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.