1500.00 - 3500.00 EUR (za miesiąc brutto)
Młodszy specjalista (Junior), Umowa o pracę, Pełny etat, Oferta praktyki, Pierwsza praca
04.09.2025
ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Pełny etat
01.09.2025
Call Center (kategoria), praca w Polsce
Praca w call center, czyli telefoniczna obsługa klienta najczęściej kojarzy nam się z pracą dla studentów lub z pracą na wakacje dla uczniów. Zazwyczaj od pracownika call center w Polsce nie wymaga się doświadczenia zawodowego, a ważnymi kompetencjami są m.in. odporność na stres, umiejętności negocjacji, a także w niektórych przypadkach znajomość języków obcych.
Pomimo to, oferty pracy w call center w Polsce kierowane są nie tylko do osób młodych lub kandydatów bez doświadczenia. Coraz częściej do pracy w call center poszukuje się również doświadczonych osób z umiejętnościami negocjacji, sprzedaży, a także branżowej wiedzy technicznej.
Pracownik call center zajmuje się głównie szeroko rozumianą obsługą klienta. Do jego zadań może należeć przeprowadzanie ankiet, przedłużanie umów czy oferowanie nowych produktów i usług. Konsultant telefoniczny udziela również pomocy technicznej przy obsłudze programów komputerowych i systemów informatycznych (zdalny helpdesk) i doradza w kwestii finansów czy księgowości.
Coraz większą popularność w Polsce zyskuje również zdalna praca w call center oparta o prowizyjny system wynagrodzeń. Zarobki pracownika call center uzależnione są od wielkości firmy oraz zakresu obowiązków i wynoszą ok. 2 200 - 3 300 zł netto. Na większą pensję mogą liczyć m.in. osoby, które nie tylko obsługują połączenia wychodzące i przychodzące, ale również udzielają porad i informacji na temat produktów za pośrednictwem czatu oraz odpowiadają na wiadomości klientów. Duże wynagrodzenie w call center mogą otrzymać również osoby posiadający specjalistyczną wiedzę z danej dziedziny lub kandydaci z bardzo dobrą znajomością języków obcych takich jak m.in.:
Czy praca w call center w Polsce jest rozwojowa? Jak najbardziej! Pracownicy call center mogą liczyć na liczne szkolenia z kompetencji miękkich, umiejętności technicznych i kursów językowych. Najambitniejsze osoby mogą liczyć również na wewnętrzny awans na stanowisko lidera lub menadżera. Praca w call center pozwala więc nie tylko na znaczny rozwój umiejętności związanych ze skuteczną komunikacją, ale również jest idealnym startem w drodze na stanowiska kierownicze.
Jeśli czujesz, że jesteś gotowy podjąć wyzwanie i rozwijać się w dziale telefonicznej obsługi klienta, zapoznaj się z ogłoszeniami na stanowisko konsultanta call center z Warszawy, Krakowa, Gdańska i wielu innych. Najlepsze oferty pracy w call center w Polsce czekają na Ciebie w naszej bazie ofert!