Praca Call Center

Znaleziono 7 ofert pracy.

Call Center (kategoria)X
Filtry

Sortuj według:

trafności najnowszych

Parametry wyszukiwania:

  • Aktywne filtry
    Call Center (kategoria)X
  • Oferty pracy
  • Kategorie

    pokaż więcej...

  • Lokalizacja
  • Wymiar pracy
  • Forma zatrudnienia
  • Poziom stanowiska
  • Wynagrodzenie
  • Oferty z okresu

Kreator CV.pl

Stwórz CV za pomocą

bezpłatnego kreatora

wygeneruj cv

Szkolenia.com

Szkolenia i kursy

dla każdego

sprawdź

GCC7 Services Ltd

1500.00 - 3500.00 EUR (za miesiąc brutto)

Młodszy specjalista (Junior), Umowa o pracę, Pełny etat, Oferta praktyki, Pierwsza praca

Cała Polska

04.09.2025

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy

Call Center (kategoria), praca w Polsce

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
Online Data Analyst - Polish
rekrutacja online Пропозиція про роботу

Dodaj do ulubionych

TELUS Digital

Asystent, Oferta praktyki, Oferta stażu, Pierwsza praca

Cała Polska

04.09.2025

 

Praca w Call Center w Polsce - aktualne oferty pracy

Praca w call center, czyli telefoniczna obsługa klienta najczęściej kojarzy nam się z pracą dla studentów lub z pracą na wakacje dla uczniów. Zazwyczaj od pracownika call center w Polsce nie wymaga się doświadczenia zawodowego, a ważnymi kompetencjami są m.in. odporność na stres, umiejętności negocjacji, a także w niektórych przypadkach znajomość języków obcych.

 

Pomimo to, oferty pracy w call center w Polsce kierowane są nie tylko do osób młodych lub kandydatów bez doświadczenia. Coraz częściej do pracy w call center poszukuje się również doświadczonych osób z umiejętnościami negocjacji, sprzedaży, a także branżowej wiedzy technicznej.

 

Jak wygląda praca w Call Center w Polsce i jakie są zarobki?

Pracownik call center zajmuje się głównie szeroko rozumianą obsługą klienta. Do jego zadań może należeć przeprowadzanie ankiet, przedłużanie umów czy oferowanie nowych produktów i usług. Konsultant telefoniczny udziela również pomocy technicznej przy obsłudze programów komputerowych i systemów informatycznych (zdalny helpdesk) i doradza w kwestii finansów czy księgowości.

 

Coraz większą popularność w Polsce zyskuje również zdalna praca w call center oparta o prowizyjny system wynagrodzeń. Zarobki pracownika call center uzależnione są od wielkości firmy oraz zakresu obowiązków i wynoszą ok. 2 200 - 3 300 zł netto. Na większą pensję mogą liczyć m.in. osoby, które nie tylko obsługują połączenia wychodzące i przychodzące, ale również udzielają porad i informacji na temat produktów za pośrednictwem czatu oraz odpowiadają na wiadomości klientów. Duże wynagrodzenie w call center mogą otrzymać również osoby posiadający specjalistyczną wiedzę z danej dziedziny lub kandydaci z bardzo dobrą znajomością języków obcych takich jak m.in.:

  • niemiecki,
  • norweski,
  • hiszpański,
  • francuski,
  • angielski.

 

Praca w call center - zalety i możliwości awansu

Czy praca w call center w Polsce jest rozwojowa? Jak najbardziej! Pracownicy call center mogą liczyć na liczne szkolenia z kompetencji miękkich, umiejętności technicznych i kursów językowych. Najambitniejsze osoby mogą liczyć również na wewnętrzny awans na stanowisko lidera lub menadżera. Praca w call center pozwala więc nie tylko na znaczny rozwój umiejętności związanych ze skuteczną komunikacją, ale również jest idealnym startem w drodze na stanowiska kierownicze.

 

Jeśli czujesz, że jesteś gotowy podjąć wyzwanie i rozwijać się w dziale telefonicznej obsługi klienta, zapoznaj się z ogłoszeniami na stanowisko konsultanta call center z Warszawy, Krakowa, Gdańska i wielu innych. Najlepsze oferty pracy w call center w Polsce czekają na Ciebie w naszej bazie ofert!