Od ponad 20 lat łączymy ludzi z dobrą, legalną pracą w Holandii i Polsce. Bez względu na doświadczenie - znajdziemy coś dla Ciebie!
Usługi księgowe dla sklepu internetowego to podstawa, szczególnie jeśli firma szybko się rozwija i obsługuje w skali każdego miesiąca coraz większą liczbę zamówień. Im więcej dokumentów księgowych do rozliczenia oraz im szerszy zakres terytorialny działalności,
tym trudniej samodzielnie zająć się księgowością e-commerce. Właśnie dlatego warto rozważyć współpracę z zewnętrzną firmą księgową - unikniesz problemów, zyskasz rzetelne rozliczenia i skupisz się na rozwoju i skalowaniu swojego biznesu.
Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'.
Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Pracodawcy stają przed wyzwaniem nie tylko pozyskania najlepszych specjalistów, ale także zatrzymania ich na dłużej w organizacji.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
15 listopada 2011 r. w Warszawie odbędzie 1. Forum Employer Branding. Będzie to spotkanie specjalistów zainteresowanych tematyką strategicznego budowania wizerunku pracodawcy. Zaproszonych 13 prelegentów podzieli się swoimi opiniami, opowie czy i w jaki sposób firmy dbają o dobrą reputację jako pracodawcy, jakie stosują narzędzia i programy komunikacyjne oraz jakie osiągają rezultaty.
Wiele firm podejmuje już strategiczne działania komunikacyjne w tym zakresie i stale rośnie grono tych, którzy rozważają wprowadzenie systematycznych działań Employer Branding. Podczas 1. Forum Employer Branding zostaną poruszone kwestie budowania strategii oraz roli specjalistów HR i PR w procesie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Organizatorzy spróbują poszukać odpowiedzi na pytanie, czy Employer Branding jest częścią strategii biznesowej firmy oraz jak dbać o koncepcje marki pracodawcy. Poruszone zostaną sprawy związane z wagą projektów Corporate Social Responsibility, wolontariatu pracowniczego oraz komunikacji rekrutacyjnej. Nie zabraknie praktycznych aspektów np. korzystania z portali społecznościowych czy dbania o własne strony internetowe, zwłaszcza zakładki kariera i biuro prasowe.
Wystąpienia podczas konferencji będą mieć formę prezentacji studiów przypadku oraz paneli dyskusyjnych. Organizatorzy zadbali o to, by pozyskać najlepszych ekspertów wywodzących się ze środowisk korporacyjnych, urzędów publicznych oraz małego biznesu. Wśród prelegentów, którzy już potwierdzili swój udział są m.in.: Kuba Antoszewski (MIllward Brown SMG/KRC), Julita Dąbrowska (Akademia Kalitero), Konrad Jarowski (Goldenline), Urszula Płosarek (KPMG), Grzegorz Strauch (Urząd Dozoru Technicznego), Karolina Błońska (CR Navigator), Marek Kozłowski (StepStone.pl), Barbara Lewandowska i Wojciech Żytkowiak (Jeronimo Martins Dystrybucja).
Organizatorzy stawiają sobie za cel przybliżenie tematu świadomego budowania reputacji organizacji jako pracodawcy. Czas trudności w pozyskiwaniu talentów jest bliższy niż może się to teraz wydawać rekruterom oraz zarządzającym. Globalizacja i większa mobilność na rynku pracy oraz starzejące się społeczeństwo największych gospodarek świata, sprawi, że niedługo o przewadze rynkowej firm, stanowić będą sukcesy związane z pozyskaniem, utrzymaniem i zaangażowaniem najlepszych dostępnych na rynku pracowników.
Aktualne informacje na www.forumemployerbranding.pl
Informacje dodatkowe:
Julita Dąbrowska, kalitero@kalitero.com.pl, tel. +501.597.504.

© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
