Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa elastyczność w zakresie czasu i miejsca pracy.
Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego), ale wykonuje swoje obowiązki na rzecz Twojej firmy (pracodawcy użytkownika) na określony czas i warunkach.
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.
Codzienne dojazdy do pracy i powroty do domu to dla wielu z nas stały element dnia, który przez swoją rutynowość może usypiać czujność i prowadzić do niebezpiecznych sytuacji na drodze. Odpowiedzialność za kierownicą to jednak znacznie więcej niż tylko przestrzeganie przepisów; to aktywne i świadome zarządzanie ryzykiem, które zaczyna się na długo przed uruchomieniem silnika. Prawdziwe bezpieczeństwo na drodze jest sumą naszego przygotowania mentalnego, nienagannego stanu technicznego pojazdu oraz umiejętności przewidywania zdarzeń, które mogą nas spotkać na trasie.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Zakończyła się konferencja Employer Branding Management Summit 2013. Nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013 przyznane!
5 czerwca w Hotelu Hilton w Warszawie, odbyła się kolejna edycja konferencji Employer Branding Management Summit 2013. Podczas konferencji wyróżnionym pracodawcom wręczono nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013.
Konferencja Employer Branding Management Summit 2013 zgromadziła specjalistów i ekspertów employer branding z całej Polski, którzy mieli szansę podjęcia inspirujących dyskusji i wymiany własnych doświadczeń. Podczas konferencji po raz pierwszy przedstawiony został Raport Employer Branding w Polsce 2013/2014.
Gościem specjalnym konferencji była Anna Dyhre, jeden ze światowych liderów w dziedzinie employer brandingu. W trakcie sesji warsztatowej z Anną Dyhre, omówione zostały najnowsze osiągnięcia, badania, trendy i najlepsze praktyki employer brandingowe. Natomiast drugi międzynarodowy ekspert, Holger Koch, Managing Director trendence Institut GmbH, przedstawił rankingi, badania, analizy i wskaźniki w służbie employer brandingu. Obie prelekcje bogate były w cenne informacje na temat światowych trendów w tym zakresie.
Natomiast z polską perspektywą można było się zapoznać podczas panelu dyskusyjnego z udziałem ekspertów: Jolantą Jakóbczyk, Dyrektor Biura Rozwoju Zasobów Ludzkich, PKO Bank Polski, Mariolą Raudo, Recruitment Manager & HR Business Partner, Nestlé Polska oraz Anną Woźniak, Recruting Manager, Ernst & Young Polska. Eksperci komentowali wyniki raportu Employer Branding w Polsce 2013/14, który został przedstawiony tuż przed panelem przez Annę Macnar, Partnera Zarządzającego HRM Institute. Dyskusja dotyczyła analizy wskaźników, dobrych praktyk i znaczenia działań wizerunkowych w polskich firmach.
Wizerunek i markę pracodawcy pod nieco innym kątem omówili zaś dr Krzysztof Najder, Partner Zarządzający i CEO Stratosfera Added Value oraz Marcin Czajka, Managing Partner, CEO Gravity Ad. Dr Krzysztof Najder zaprezentował koncepcję trendów kulturowych wpływających na wizerunek i wartości firmy, stworzoną na podstawie kilkuletniej obserwacji. Natomiast Marcin Czajka przedstawił kilka przykładów użycia najnowszych technologii i narzędzi wykorzystywanych w procesie kształtowania marki pracodawcy. Obie prelekcje wywołały burzliwe dyskusje i były źródłem nowego spojrzenia na employer branding.
Ostatnią częścią konferencji była ceremonia wręczenia nagród: Employer Branding Excellence Awards 2013. Do konkursu firmy zgłosiły 32 prace. Nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013 przyznane zostały w czterech kategoriach: 1. Doskonała Strategia Employer Branding, 2. Doskonała Kampania Internetowa, 3. Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline, 4. Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa (nowa kategoria).
Lista zwycięzców nagród prezentuje się następująco:
Kategoria 1: Doskonała Strategia Employer Branding
Kategoria 2: Doskonała Kampania Internetowa
Kategoria 3: Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline
Kategoria 4: Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
Gratulujemy zwycięzcom i zachęcamy do ponownego udziału w kolejnej edycji konferencji i nagród Employer Branding Excellence Awards 2013!
Organizatorem konferencji był HRM Institute - www.hrminstitute.pl
Szczegóły: www.ebsummit.pl
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
