Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia - LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.
W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code - w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup 'IT World of Work 2025 Outlook'.
Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.
Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą woreczki energetyczne. Dzięki swoim właściwościom pozwalają na skuteczne podniesienie poziomu energii, a przy tym są bezpieczne w stosowaniu.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Zakończyła się konferencja Employer Branding Management Summit 2013. Nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013 przyznane!
5 czerwca w Hotelu Hilton w Warszawie, odbyła się kolejna edycja konferencji Employer Branding Management Summit 2013. Podczas konferencji wyróżnionym pracodawcom wręczono nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013.
Konferencja Employer Branding Management Summit 2013 zgromadziła specjalistów i ekspertów employer branding z całej Polski, którzy mieli szansę podjęcia inspirujących dyskusji i wymiany własnych doświadczeń. Podczas konferencji po raz pierwszy przedstawiony został Raport Employer Branding w Polsce 2013/2014.
Gościem specjalnym konferencji była Anna Dyhre, jeden ze światowych liderów w dziedzinie employer brandingu. W trakcie sesji warsztatowej z Anną Dyhre, omówione zostały najnowsze osiągnięcia, badania, trendy i najlepsze praktyki employer brandingowe. Natomiast drugi międzynarodowy ekspert, Holger Koch, Managing Director trendence Institut GmbH, przedstawił rankingi, badania, analizy i wskaźniki w służbie employer brandingu. Obie prelekcje bogate były w cenne informacje na temat światowych trendów w tym zakresie.
Natomiast z polską perspektywą można było się zapoznać podczas panelu dyskusyjnego z udziałem ekspertów: Jolantą Jakóbczyk, Dyrektor Biura Rozwoju Zasobów Ludzkich, PKO Bank Polski, Mariolą Raudo, Recruitment Manager & HR Business Partner, Nestlé Polska oraz Anną Woźniak, Recruting Manager, Ernst & Young Polska. Eksperci komentowali wyniki raportu Employer Branding w Polsce 2013/14, który został przedstawiony tuż przed panelem przez Annę Macnar, Partnera Zarządzającego HRM Institute. Dyskusja dotyczyła analizy wskaźników, dobrych praktyk i znaczenia działań wizerunkowych w polskich firmach.
Wizerunek i markę pracodawcy pod nieco innym kątem omówili zaś dr Krzysztof Najder, Partner Zarządzający i CEO Stratosfera Added Value oraz Marcin Czajka, Managing Partner, CEO Gravity Ad. Dr Krzysztof Najder zaprezentował koncepcję trendów kulturowych wpływających na wizerunek i wartości firmy, stworzoną na podstawie kilkuletniej obserwacji. Natomiast Marcin Czajka przedstawił kilka przykładów użycia najnowszych technologii i narzędzi wykorzystywanych w procesie kształtowania marki pracodawcy. Obie prelekcje wywołały burzliwe dyskusje i były źródłem nowego spojrzenia na employer branding.
Ostatnią częścią konferencji była ceremonia wręczenia nagród: Employer Branding Excellence Awards 2013. Do konkursu firmy zgłosiły 32 prace. Nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013 przyznane zostały w czterech kategoriach: 1. Doskonała Strategia Employer Branding, 2. Doskonała Kampania Internetowa, 3. Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline, 4. Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa (nowa kategoria).
Lista zwycięzców nagród prezentuje się następująco:
Kategoria 1: Doskonała Strategia Employer Branding
Kategoria 2: Doskonała Kampania Internetowa
Kategoria 3: Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline
Kategoria 4: Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
Gratulujemy zwycięzcom i zachęcamy do ponownego udziału w kolejnej edycji konferencji i nagród Employer Branding Excellence Awards 2013!
Organizatorem konferencji był HRM Institute - www.hrminstitute.pl
Szczegóły: www.ebsummit.pl
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.