Holandia od lat pozostaje jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków pracy dla spawaczy. Branża metalowa, stoczniowa, automotive oraz projekty offshore tworzą stałe zapotrzebowanie na fachowców, którzy potrafią pracować w nowoczesnych zakładach produkcyjnych i na konstrukcjach stalowych.
Branża izolacji przemysłowych w Europie rozwija się wyjątkowo szybko. Firmy prowadzą duże inwestycje w rafineriach, elektrowniach, stoczniach i zakładach produkcyjnych - dlatego zapotrzebowanie na doświadczonych monterów izolacji stale rośnie.
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.
Wybór odpowiedniego konta firmowego może znacząco wpłynąć na efektywność zarządzania finansami przedsiębiorstwa. Dostępne narzędzia pozwalają oszczędzać czas, minimalizować błędy i zwiększać kontrolę nad finansami firmy. Poznaj funkcje konta, które mogą faktycznie ułatwić codzienną działalność.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Zakończyła się konferencja Employer Branding Management Summit 2013. Nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013 przyznane!
5 czerwca w Hotelu Hilton w Warszawie, odbyła się kolejna edycja konferencji Employer Branding Management Summit 2013. Podczas konferencji wyróżnionym pracodawcom wręczono nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013.
Konferencja Employer Branding Management Summit 2013 zgromadziła specjalistów i ekspertów employer branding z całej Polski, którzy mieli szansę podjęcia inspirujących dyskusji i wymiany własnych doświadczeń. Podczas konferencji po raz pierwszy przedstawiony został Raport Employer Branding w Polsce 2013/2014.
Gościem specjalnym konferencji była Anna Dyhre, jeden ze światowych liderów w dziedzinie employer brandingu. W trakcie sesji warsztatowej z Anną Dyhre, omówione zostały najnowsze osiągnięcia, badania, trendy i najlepsze praktyki employer brandingowe. Natomiast drugi międzynarodowy ekspert, Holger Koch, Managing Director trendence Institut GmbH, przedstawił rankingi, badania, analizy i wskaźniki w służbie employer brandingu. Obie prelekcje bogate były w cenne informacje na temat światowych trendów w tym zakresie.
Natomiast z polską perspektywą można było się zapoznać podczas panelu dyskusyjnego z udziałem ekspertów: Jolantą Jakóbczyk, Dyrektor Biura Rozwoju Zasobów Ludzkich, PKO Bank Polski, Mariolą Raudo, Recruitment Manager & HR Business Partner, Nestlé Polska oraz Anną Woźniak, Recruting Manager, Ernst & Young Polska. Eksperci komentowali wyniki raportu Employer Branding w Polsce 2013/14, który został przedstawiony tuż przed panelem przez Annę Macnar, Partnera Zarządzającego HRM Institute. Dyskusja dotyczyła analizy wskaźników, dobrych praktyk i znaczenia działań wizerunkowych w polskich firmach.
Wizerunek i markę pracodawcy pod nieco innym kątem omówili zaś dr Krzysztof Najder, Partner Zarządzający i CEO Stratosfera Added Value oraz Marcin Czajka, Managing Partner, CEO Gravity Ad. Dr Krzysztof Najder zaprezentował koncepcję trendów kulturowych wpływających na wizerunek i wartości firmy, stworzoną na podstawie kilkuletniej obserwacji. Natomiast Marcin Czajka przedstawił kilka przykładów użycia najnowszych technologii i narzędzi wykorzystywanych w procesie kształtowania marki pracodawcy. Obie prelekcje wywołały burzliwe dyskusje i były źródłem nowego spojrzenia na employer branding.
Ostatnią częścią konferencji była ceremonia wręczenia nagród: Employer Branding Excellence Awards 2013. Do konkursu firmy zgłosiły 32 prace. Nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013 przyznane zostały w czterech kategoriach: 1. Doskonała Strategia Employer Branding, 2. Doskonała Kampania Internetowa, 3. Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline, 4. Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa (nowa kategoria).
Lista zwycięzców nagród prezentuje się następująco:
Kategoria 1: Doskonała Strategia Employer Branding
Kategoria 2: Doskonała Kampania Internetowa
Kategoria 3: Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline
Kategoria 4: Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
Gratulujemy zwycięzcom i zachęcamy do ponownego udziału w kolejnej edycji konferencji i nagród Employer Branding Excellence Awards 2013!
Organizatorem konferencji był HRM Institute - www.hrminstitute.pl
Szczegóły: www.ebsummit.pl
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
