Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z wieloetatowości, czyli pracy w kilku miejscach jednocześnie. Tym samym dążą do większej niezależności finansowej, zdobycia różnorodnego doświadczenia czy nawet lepszego wykorzystania swojego czasu.
Black Friday 2025, globalne święto zakupów, wypada 28 listopada, oferując największe w roku obniżki cen na elektronikę, AGD i wiele innych. To idealna okazja na świąteczne prezenty i większe inwestycje, ale wymaga przemyślanej strategii. Artykuł pomoże Ci świadomie planować zakupy, unikać pułapek i korzystać z ochrony Dyrektywy Omnibus, by łowić najlepsze okazje.
Od ponad 20 lat łączymy ludzi z dobrą, legalną pracą w Holandii i Polsce. Bez względu na doświadczenie - znajdziemy coś dla Ciebie!
Usługi księgowe dla sklepu internetowego to podstawa, szczególnie jeśli firma szybko się rozwija i obsługuje w skali każdego miesiąca coraz większą liczbę zamówień. Im więcej dokumentów księgowych do rozliczenia oraz im szerszy zakres terytorialny działalności,
tym trudniej samodzielnie zająć się księgowością e-commerce. Właśnie dlatego warto rozważyć współpracę z zewnętrzną firmą księgową - unikniesz problemów, zyskasz rzetelne rozliczenia i skupisz się na rozwoju i skalowaniu swojego biznesu.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Wynagrodzenia połowy osób pracujących w 2013 roku w działach obsługi klienta nie przekraczały 3 200 PLN brutto miesięcznie. Spośród nich najniższe pensje otrzymywali konsultanci telefoniczni. Tylko co druga osoba zatrudniona na tym stanowisku zarabiała miesięcznie więcej niż 2 700 PLN brutto.
Pensje połowy kierowników ds. obsługi klienta przekraczały w 2013 roku 6 000 PLN miesięcznie. Gorzej wynagradzani byli koordynatorzy ds. sprzedaży i specjaliści ds. obsługi klienta. Mediany ich wynagrodzeń wyniosły odpowiednio 4 100 PLN i 3 500 PLN brutto miesięcznie. Najniższe pensje w działach obsługi klienta otrzymywali konsultanci telefoniczni.
Wykres 1. Mediana wynagrodzeń całkowitych brutto na wybranych stanowiskach w działach obsługi klienta w 2013 roku (w PLN)

Źródło: Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń (OBW) przeprowadzone przez Sedlak & Sedlak w 2013 roku
Najwyższe płace wśród osób kontaktującymi się z klientami otrzymywali zatrudnieni w branży IT. Mediana ich wynagrodzeń wynosiła 4 900 PLN brutto. Najmniej zarabiały osoby pracujące w usługach dla ludności, handlu oraz kulturze i sztuce.
Schemat 1. Mediana wynagrodzeń całkowitych brutto osób pracujących w działach obsługi klienta w wybranych branżach w 2013 roku (w PLN)

Źródło: Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń (OBW) przeprowadzone przez Sedlak & Sedlak w 2013 roku
Sylwia Rębisz
Sedlak & Sedlak
Poniedziałek, 30 czerwca 2014
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
