Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego), ale wykonuje swoje obowiązki na rzecz Twojej firmy (pracodawcy użytkownika) na określony czas i warunkach.
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.
Codzienne dojazdy do pracy i powroty do domu to dla wielu z nas stały element dnia, który przez swoją rutynowość może usypiać czujność i prowadzić do niebezpiecznych sytuacji na drodze. Odpowiedzialność za kierownicą to jednak znacznie więcej niż tylko przestrzeganie przepisów; to aktywne i świadome zarządzanie ryzykiem, które zaczyna się na długo przed uruchomieniem silnika. Prawdziwe bezpieczeństwo na drodze jest sumą naszego przygotowania mentalnego, nienagannego stanu technicznego pojazdu oraz umiejętności przewidywania zdarzeń, które mogą nas spotkać na trasie.
Sektor finansowy od kilku lat notuje w Polsce rekordowe zyski. Prym w tej kwestii wiodą banki. Jednocześnie wielu absolwentów szkół średnich waha się nad wyborem finansów jako branży do budowania przyszłej kariery. Czy ich obawy są uzasadnione? Jakie szanse daje praca w sektorze finansowym i kto się w niej odnajdzie? Sprawdź, czy warto podjąć w nim zatrudnienie i czy to opcja odpowiednia dla Ciebie.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
O pracy asystentki biura długo marzyłam, to dla mnie niesamowita szansa, bowiem nie przypuszczałam nigdy, iż uda mi się pracować w Wielkiej Brytanii na takim stanowisku. Czerpię z życia i okazji do nauki każdego dnia.
Ofert pracy w Anglii wciąż jest bardzo wiele, pośród nich można znaleźć prace fizyczne jak i umysłowe. Jednym ze stanowisk pracy na jakim oferowane jest zatrudnienie, jest asystenta biura. Niezbędną umiejętnością wymaganą przy rekrutacji jest znajomość języków obcych, nie tylko angielskiego ale również francuskiego, niemieckiego. By konkurować o pracę asystentki warto również posiadać kwalifikacje zawodowe i stosowne doświadczenie. Asystentka biura zajmuje się przede wszystkim obsługą sekretariatu, pracą biurową. W zakres obowiązków office assistant wchodzi między innymi sporządzanie umów, jak i obsługa rozmów telefonicznych. By podołać presji czasu i odpowiedzialności należy cechować się samodzielnością w pracy. Dobra organizacja pracy przydaje się w szczególności w zagranicznych firmach podobnie jak i znajomość języka angielskiego. Porównując polskie warunki pracy i angielskie, bez wahania zgodziłam się na wyjazd.
Pracując w Polsce wiele firm oczekiwało ode mnie wieloletniego doświadczenia oraz wieku do 26 lat, tutaj, w Anglii ceni się moje umiejętności, a wynagrodzenie jest adekwatne do wkładu pracy jaką wykonuję. Wielka Brytania chętnie przyjmuje do pracy Polki, gdyż wyróżniają się sumiennością, kreatywnością oraz wszechstronnymi zdolnościami. Skorzystałam z tej okazji i dziś nie żałuję, gdyż był to dobry krok naprzód. Nie dość, że jest praca od zaraz to w dodatku na angielskim rynku pracy zawsze podpisywana jest umowa o pracę. Polskie zarobki asystentki to nie rzadko najniższa krajowa na umowę zlecenia. W Anglii asystenta biurowa może liczyć co najmniej na tysiąc funtów, a w zależności od zaangażowania i zakresu obowiązków również na więcej. Pamiętać należy, iż praca biurowa to tylko element czasu pracy asystentki, który jest nienormowany i wymaga dyspozycyjności.
Wyjeżdżając warto mieć własne auto, nie zawsze firma zapewnia samochód, mimo iż wymaga by mieć prawo jazdy kat. B. Praca dla asystentki biurowej w Anglii czasem wiąże się z wyjazdami, delegacjami, w zależności od profilu firmy pracodawcy. Bywa to wyczerpujący tryb pracy, jednakże jest to także niecodzienna przygoda pozwalająca szlifować język, nabywać kontakty międzynarodowe i poznawać wiele nowych, ciekawych znajomych. Warto mieć na uwadze, iż rzadko pracodawcy przychylnym okiem patrzą na osoby dla których znajomość obsługi urządzeń biurowych, oraz znajomość programów pakietu MS Office, czy prowadzenie dokumentacji są obce. Nawet, jeśli dostanie się pracę w UK na podstawie CV, krótkiego interview to szybko w praktyce wychodzą braki, a doświadczenie w archiwizacji dokumentów nie wystarczy przy sporządzaniu dokumentów.
Praca za granicą dla asystentki biura to niewątpliwie etap przejściowy. Każdy chciałby kiedyś awansować, również asystentka, na co dzień osoba do obsługi biura. Atrakcyjne wynagrodzenie jest zachęcające, jednak tylko na początku. Z czasem chcemy czegoś więcej, zwłaszcza kiedy posiadamy wyższe wykształcenie, dobry kontakt z klientami. Bez względu na wysokość zarobków praca poza Polską bywa męcząca psychicznie, jeśli zostawiliśmy w kraju całą rodzinę, bliskich, nie rzadko narzeczonego czy co gorsza dzieci. Warto wiedzieć, kiedy wrócić lub zacząć szukać innej pracy o wyższych wymaganiach.
Wtorek, 15 grudnia 2015
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.