Internet / e-Commerce / Nowe media (kategoria), praca w Polsce
Szukasz pracy w branży e-commere lub e-marketingu? Zastanawiasz się jaka ścieżka kariery w marketingu będzie dla Ciebie najlepsza? Poznaj możliwości, które stwarza praca w marketingu i znajdź wymarzoną ofertę pracy.
Postępująca cyfryzacja i zmiana sposobu zachowania konsumentów w Polsce sprawiła, że obecnie każda duża firma, która chce odnieść sukces, musi być widoczna w Internecie. Dzięki temu zwiększyło się zapotrzebowanie i zarobki dla specjalistów takich jak:
Jakie są wymagania do pracy w marketingu? Potrzebna wiedza zależna jest oczywiście od specjalizacji, ale pewne umiejętności są niezbędne w każdej z nich. Są to m.in. zdolności analityczne, które pozwalają na opracowanie skutecznych strategii marketingowych, umiejętność pracy w zespole, kreatywność i odporność na stres. Od specjalisty ds. marketingu internetowego wymaga się również doskonałej komunikatywności i organizacji pracy. Mile widziane są studia kierunkowe, ale jeśli ich nie masz to nic straconego. Marketing jest bardzo szybko rozwijającą się dziedziną, w której przede wszystkim liczy się doświadczenie oraz chęć ciągłego poszerzania wiedzy.
Agencje marketingowe oferujące kompleksowe rozwiązania często poszukują również specjalistów takich jak Frontend developer, programista PHP, Java i programista aplikacji mobilnych. Ich praca polega na wdrażaniu technicznych zmian wynikających ze strategii marketingowej, optymalizacji kodu oraz pomocy w przetwarzaniu i analizie danych. Są ogromnym wsparciem dla działu marketingu, a także samodzielnie opracowują nowe, użyteczne rozwiązania.
Chcesz rozwijać swoją karierę w marketingu? Sprawdź dostępne oferty pracy z całej Polski, w tym z miast takich jak Katowice, Warszawa, Kraków czy Wrocław.