Praca Internet / e-Commerce / Nowe media

Znaleziono 8 ofert pracy.

Internet / e-Commerce / Nowe media (kategoria)X
Filtry

Sortuj według:

trafności najnowszych

Parametry wyszukiwania:

  • Aktywne filtry
    Internet / e-Commerce / Nowe media (kategoria)X
  • Oferty pracy
  • Kategorie

    pokaż więcej...

  • Lokalizacja
  • Wymiar pracy
  • Forma zatrudnienia
  • Poziom stanowiska
  • Wynagrodzenie
  • Oferty z okresu

Kreator CV.pl

Stwórz CV za pomocą

bezpłatnego kreatora

wygeneruj cv

Szkolenia.com

Szkolenia i kursy

dla każdego

sprawdź

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy

Internet / e-Commerce / Nowe media (kategoria), praca w Polsce

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
 

Oferty pracy w marketingu internetowym w Polsce

Szukasz pracy w branży e-commere lub e-marketingu? Zastanawiasz się jaka ścieżka kariery w marketingu będzie dla Ciebie najlepsza? Poznaj możliwości, które stwarza praca w marketingu i znajdź wymarzoną ofertę pracy.

 

Praca w marketingu internetowym - dla kogo?

Postępująca cyfryzacja i zmiana sposobu zachowania konsumentów w Polsce sprawiła, że obecnie każda duża firma, która chce odnieść sukces, musi być widoczna w Internecie. Dzięki temu zwiększyło się zapotrzebowanie i zarobki dla specjalistów takich jak:

  • grafik komputerowy i specjalista od reklamy graficznej,
  • specjalista ds. e-mail marketingu dbający o komunikację z klientami i promocję marki przez e-mail,
  • specjalista SEO lub SEM, który skupia się na promocji strony w wyszukiwarce i poprawie jej widoczności,
  • UX/UI designer - dbający o doświadczenia użytkownika i użyteczność strony internetowej lub aplikacji mobilnej,
  • tworzący angażujące treści copywriter i content manager, który opracowuje strategię komunikacji z klientem oraz planuje i koordynuje przygotowanie wymaganych treści,
  • social media specialist, który promuje markę w mediach społecznościowych oraz dba o jej dobry wizerunek wśród klientów,
  • specjalista ds. e-commerce, który nadzoruje, koordynuje i optymalizuje działania związane ze sprzedażą w sklepach online.

 

Zatrudnienie w e-marketingu - wymagania

Jakie są wymagania do pracy w marketingu? Potrzebna wiedza zależna jest oczywiście od specjalizacji, ale pewne umiejętności są niezbędne w każdej z nich. Są to m.in. zdolności analityczne, które pozwalają na opracowanie skutecznych strategii marketingowych, umiejętność pracy w zespole, kreatywność i odporność na stres. Od specjalisty ds. marketingu internetowego wymaga się również doskonałej komunikatywności i organizacji pracy. Mile widziane są studia kierunkowe, ale jeśli ich nie masz to nic straconego. Marketing jest bardzo szybko rozwijającą się dziedziną, w której przede wszystkim liczy się doświadczenie oraz chęć ciągłego poszerzania wiedzy.

 

Agencje marketingowe oferujące kompleksowe rozwiązania często poszukują również specjalistów takich jak Frontend developer, programista PHP, Java i programista aplikacji mobilnych. Ich praca polega na wdrażaniu technicznych zmian wynikających ze strategii marketingowej, optymalizacji kodu oraz pomocy w przetwarzaniu i analizie danych. Są ogromnym wsparciem dla działu marketingu, a także samodzielnie opracowują nowe, użyteczne rozwiązania.

 

Chcesz rozwijać swoją karierę w marketingu? Sprawdź dostępne oferty pracy z całej Polski, w tym z miast takich jak Katowice, Warszawa, Kraków czy Wrocław.