Praca Obsługa klienta

Znaleziono 178 ofert pracy.

Obsługa klienta (kategoria)X
Filtry

Sortuj według:

trafności najnowszych

Parametry wyszukiwania:

  • Aktywne filtry
    Obsługa klienta (kategoria)X
  • Oferty pracy
  • Kategorie

    pokaż więcej...

  • Lokalizacja
  • Wymiar pracy
  • Forma zatrudnienia
  • Poziom stanowiska
  • Wynagrodzenie
  • Oferty z okresu

Kreator CV.pl

Stwórz CV za pomocą

bezpłatnego kreatora

wygeneruj cv

Szkolenia.com

Szkolenia i kursy

dla każdego

sprawdź

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy

Obsługa klienta (kategoria), praca w Polsce

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

ERONTRANS Sp. z o.o.

Pracownik fizyczny, Umowa o pracę, Pełny etat

Cała Polska

01.09.2025

InterKadra Sp. z o.o.

30.50 PLN (za godzinę brutto)

Pracownik fizyczny, Umowa zlecenie

lubelskie

04.09.2025

InterKadra Sp. z o.o.

30.50 PLN (za godzinę brutto)

Pracownik fizyczny, Pierwsza praca

Włodawa (lubelskie)

04.09.2025

InterKadra Sp. z o.o.

61.00 PLN (za godzinę brutto)

Pracownik fizyczny, Umowa zlecenie, Pierwsza praca

Łódź (łódzkie)

04.09.2025

 

Na czym polega praca w obsłudze klienta?

Praca w obsłudze klienta jest bardzo popularna w Polsce. Firmy, które świadczą szeroki zakres usług, często mają bardzo rozbudowany dział obsługi klienta - to niezwykle ważny element w strukturze każdego przedsiębiorstwa. Dla potencjalnego klienta kontakt z takim pracownikiem może być pierwszym punktem styku z daną firmą. Oznacza to, że na osobie zajmującej to stanowisko spoczywa duża odpowiedzialność - od jakości obsługi, jaką otrzyma klient, w sporej mierze będą uzależnione jego kolejne kroki.

 

Obowiązki pracownika obsługi klienta

Do głównych zadań pracownika obsługi klienta należy udzielanie klientom obszernych i rzetelnych odpowiedzi na pytania, dotyczące konkretnej usługi lub towaru. Osoba zajmująca takie stanowisko musi także wiedzieć, dokąd przekazać sprawę, której sama nie jest w stanie rozwiązać. Dodatkowo, pracownik powinien potrafić w atrakcyjny sposób przedstawić klientom ofertę swojej firmy, by zachęcić ich do skorzystania z usług lub zakupu produktu. Jest odpowiedzialny również za przyjmowanie reklamacji oraz kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej lub osobiście. Do obowiązków pracownika działu obsługi klienta może należeć także przygotowywanie ofert handlowych.

 

Praca w obsłudze klienta - wymagania pracodawców

Praca w obsłudze klienta wiąże się z określonymi wymaganiami. Pracownik powinien być cierpliwy, pozytywnie nastawiony do klienta oraz umieć pracować pod presją czasu. Ważna jest także komunikatywność, otwartość i umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami. Pracodawcy wymagają zazwyczaj minimum średniego wykształcenia. Atutami na tym stanowisku będą także:

  • biegła znajomość języka obcego,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • prawo jazdy kat. B.

Warto zaznaczyć, że praca w obsłudze klienta to praca zmianowa - niekiedy nawet do późnych godzin nocnych.

 

Jesteś zainteresowany pracą w obsłudze klienta? Sprawdź już dziś oferty pracy, m.in. z Krakowa, Rzeszowa, Katowic i Warszawy na JOBS.pl - u nas znajdziesz swoją wymarzoną pracę!