Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.
Na mapie Holandii Urk wygląda niepozornie - mała miejscowość położona na wschodnim brzegu IJsselmeer, dawniej wyspa odcięta od świata. A jednak to właśnie tu bije jedno z najsilniejszych serc holenderskiej przedsiębiorczości. Urk to miejsce, w którym praca ma głębsze znaczenie - jest częścią tożsamości, tradycji i wspólnoty.
Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z wieloetatowości, czyli pracy w kilku miejscach jednocześnie. Tym samym dążą do większej niezależności finansowej, zdobycia różnorodnego doświadczenia czy nawet lepszego wykorzystania swojego czasu.
Black Friday 2025, globalne święto zakupów, wypada 28 listopada, oferując największe w roku obniżki cen na elektronikę, AGD i wiele innych. To idealna okazja na świąteczne prezenty i większe inwestycje, ale wymaga przemyślanej strategii. Artykuł pomoże Ci świadomie planować zakupy, unikać pułapek i korzystać z ochrony Dyrektywy Omnibus, by łowić najlepsze okazje.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Fundacja Instytut Zarządzania wraz z firmami współpracującymi TNS OBOP oraz Researcher by Call Center Poland rozpoczęła realizację IV edycji Programu Certyfikującego
Program "Firma Przyjazna Klientowi" ma na celu wskazanie realnych korzyści wypływających z poznania korzyści perfekcyjnej obsługi partnerów handlowych. Umożliwia porównanie własnej wizji firmy oraz realizowanej strategii obsługi Klienta z obiektywnymi wskaźnikami rynkowymi.
Prestiżowe Godła Programu przyznawane przez niezależną w swoich ocenach Kapitułę, będącą ciałem kolegialnym złożonym z ekspertów reprezentującym różne środowiska i punkty widzenia. W skład Kapituły wchodzą przedstawiciele środowisk akademickich, firm szkoleniowo-doradczych, firm badawczych, oraz eksperci-praktycy mający na co dzień styczność z tematami obsługi Klienta.
Jednak udział w Programie to nie tylko możliwość otrzymania Godła Firma Przyjazna Klientowi, które niewątpliwie wpływa na wzrost reputacji firmy, ale przede wszystkim możliwość uzyskania zewnętrznego źródła informacji na temat jakości obsługi, kanałów komunikacji oraz satysfakcji Klientów.
W ramach weryfikacji firm biorących udział w Programie, przeprowadzane są trzy audyty:
Na podstawie przeprowadzonych badań, wywiadów i wyników ankiet, zostaje stworzony na zakończenie Programu zbiorczy raport główny oraz raporty indywidualne dla wszystkich uczestników, którzy zakwalifikują się do II etapu Programu.
Program Certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi cieszy się poparciem i uznaniem najwyższych władz państwowych, w tym także agend stojących na straży przestrzegania praw konsumenckich. W poprzednich edycjach Patronat Honorowy nad Programem objęła Pani Danuta Hubner w imieniu Urzędu Integracji Europejskiej a także Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Federacja Konsumentów. Program Certyfikujący FPK ma charakter ogólnopolski.
Serdecznie zapraszamy wszystkie firmy i instytucje, które chcą potwierdzić wysoką jakość obsługi i skuteczność realizowanej polityki zarządzania relacjami z Klientem.
Szczegóły Programu dostępne na stronie http://www.instytut.org.pl/fpk
Formularz zgłoszenia http://www.instytut.org.pl/materialy/fpk2007/zgloszenie.pdf
Małgorzata Poźniak
Dyrektor ds. Projektów
tel. (22) 522 24 83
malgorzata.pozniak@instytut.org.pl
fpk2008@instytut.org.pl
Piątek, 22 lutego 2008
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
