Rynek pracy w Polsce zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Coraz więcej osób staje przed wyborem: zostać na etacie czy spróbować sił w jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG). Oba rozwiązania mają swoje plusy i minusy - różnią się nie tylko wysokością zarobków 'na rękę', ale także podatkami, urlopami czy bezpieczeństwem socjalnym.
Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery, kluczowych decyzjach oraz o tym, co naprawdę go motywuje w pracy. Na końcu artykułu Aleksandra Ośko, doradca zawodowy i coach ds. komunikacji międzykulturowej, przedstawi analizę strategii kariery bohatera wywiadu oraz praktyczne wskazówki, jak można je zastosować w rozwoju zawodowym.
Założenie strony internetowej przestało być czasochłonnym zadaniem zarezerwowanym dla programistów. Dzięki nowoczesnym technologiom i intuicyjnym narzędziom takim jak kreator stron możesz uruchomić profesjonalną witrynę w zaledwie kwadrans, bez znajomości kodowania czy skomplikowanej konfiguracji technicznej.
Połączenie pracy zawodowej z odkrywaniem nowych zakątków globu to dla wielu osób definicja idealnego stylu życia. Jeszcze niedawno taka wizja wydawała się odległym marzeniem, dostępnym tylko dla nielicznych. Dziś, dzięki rozwojowi technologii i zmianom na rynku pracy, staje się coraz bardziej realną opcją.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Fundacja Instytut Zarządzania wraz z firmami współpracującymi TNS OBOP oraz Researcher by Call Center Poland rozpoczęła realizację IV edycji Programu Certyfikującego
Program "Firma Przyjazna Klientowi" ma na celu wskazanie realnych korzyści wypływających z poznania korzyści perfekcyjnej obsługi partnerów handlowych. Umożliwia porównanie własnej wizji firmy oraz realizowanej strategii obsługi Klienta z obiektywnymi wskaźnikami rynkowymi.
Prestiżowe Godła Programu przyznawane przez niezależną w swoich ocenach Kapitułę, będącą ciałem kolegialnym złożonym z ekspertów reprezentującym różne środowiska i punkty widzenia. W skład Kapituły wchodzą przedstawiciele środowisk akademickich, firm szkoleniowo-doradczych, firm badawczych, oraz eksperci-praktycy mający na co dzień styczność z tematami obsługi Klienta.
Jednak udział w Programie to nie tylko możliwość otrzymania Godła Firma Przyjazna Klientowi, które niewątpliwie wpływa na wzrost reputacji firmy, ale przede wszystkim możliwość uzyskania zewnętrznego źródła informacji na temat jakości obsługi, kanałów komunikacji oraz satysfakcji Klientów.
W ramach weryfikacji firm biorących udział w Programie, przeprowadzane są trzy audyty:
Na podstawie przeprowadzonych badań, wywiadów i wyników ankiet, zostaje stworzony na zakończenie Programu zbiorczy raport główny oraz raporty indywidualne dla wszystkich uczestników, którzy zakwalifikują się do II etapu Programu.
Program Certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi cieszy się poparciem i uznaniem najwyższych władz państwowych, w tym także agend stojących na straży przestrzegania praw konsumenckich. W poprzednich edycjach Patronat Honorowy nad Programem objęła Pani Danuta Hubner w imieniu Urzędu Integracji Europejskiej a także Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Federacja Konsumentów. Program Certyfikujący FPK ma charakter ogólnopolski.
Serdecznie zapraszamy wszystkie firmy i instytucje, które chcą potwierdzić wysoką jakość obsługi i skuteczność realizowanej polityki zarządzania relacjami z Klientem.
Szczegóły Programu dostępne na stronie http://www.instytut.org.pl/fpk
Formularz zgłoszenia http://www.instytut.org.pl/materialy/fpk2007/zgloszenie.pdf
Małgorzata Poźniak
Dyrektor ds. Projektów
tel. (22) 522 24 83
malgorzata.pozniak@instytut.org.pl
fpk2008@instytut.org.pl
Piątek, 22 lutego 2008
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.