Black Friday 2025, globalne święto zakupów, wypada 28 listopada, oferując największe w roku obniżki cen na elektronikę, AGD i wiele innych. To idealna okazja na świąteczne prezenty i większe inwestycje, ale wymaga przemyślanej strategii. Artykuł pomoże Ci świadomie planować zakupy, unikać pułapek i korzystać z ochrony Dyrektywy Omnibus, by łowić najlepsze okazje.
Od ponad 20 lat łączymy ludzi z dobrą, legalną pracą w Holandii i Polsce. Bez względu na doświadczenie - znajdziemy coś dla Ciebie!
Usługi księgowe dla sklepu internetowego to podstawa, szczególnie jeśli firma szybko się rozwija i obsługuje w skali każdego miesiąca coraz większą liczbę zamówień. Im więcej dokumentów księgowych do rozliczenia oraz im szerszy zakres terytorialny działalności,
tym trudniej samodzielnie zająć się księgowością e-commerce. Właśnie dlatego warto rozważyć współpracę z zewnętrzną firmą księgową - unikniesz problemów, zyskasz rzetelne rozliczenia i skupisz się na rozwoju i skalowaniu swojego biznesu.
Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Szefowie rzadko potrafią rozmawiać z pracownikami - wynika z raportu 'Czy ufamy pracodawcom?"
Ponad 60 proc. aktywnych zawodowo Polaków przyznaje, że nie zawsze ufa wiadomościom na temat zmian przekazywanych im przez kierownictwo lub zarząd firm, w których pracują - wskazuje raport przygotowany przez firmę doradczą On Board PR na podstawie badań opinii społecznej PBS DGA. Szefowie chętniej dzielą się informacjami o sukcesach niż np. o faktycznych przyczynach zwolnień.
Pracownicy znacznie wyżej oceniają uczciwość swoich firm wobec klientów. Taki pogląd wyraziło ponad 61 proc. badanych. - Przedsiębiorcy poświęcają znacznie więcej uwagi budowaniu zaufania i zrozumienia wśród klientów niż wśród swoich własnych pracowników - komentuje Tomasz Turzyński z On Board PR. - Zarząd firmy musi tymczasem traktować pracowników jako istotnego partnera, nauczyć się tłumaczyć trudne zagadnienia i zachęcać do szczerego dialogu. Poza tym badania potwierdzają, że istnieje zależność między pozycją zajmowaną w firmie a stopniem zaufania do wypowiedzi zarządu, managerów. Na przykład informacje o problemach firmy są w pełni wiarygodne aż dla 65,3 proc. osób zajmujących stanowiska kierownicze. Jednocześnie poziom zaufania do tych informacji w grupie osób deklarujących swoją pozycję jako pracownicy umysłowi wynosi tylko 33,2 proc.
- Uzyskiwanie prawdziwych i zrozumiałych informacji nie powinno być przywilejem wąskiego grona pracowników - radzi Tomasz Turzyński z On Board PR. - Jeśli nie wszyscy w firmie korzystają z Intranetu, sieć nie może być wiodącym narzędziem komunikacji. Także sposób formułowania przekazów powinien być dostosowany do zainteresowań pracowników wszystkich szczebli.
O badaniu
Badania przeprowadzono na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat. Treść raportu na stronie www.onboard.pl.
(bz)
11 Września 2006
Gazeta Pomorska
Piątek, 15 września 2006
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
