Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia - LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.
W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code - w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup 'IT World of Work 2025 Outlook'.
Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.
Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą woreczki energetyczne. Dzięki swoim właściwościom pozwalają na skuteczne podniesienie poziomu energii, a przy tym są bezpieczne w stosowaniu.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Firma Procter&Gamble rozpoczyna rekrutację pracowników do swojej nowej fabryki kosmetyków, która stanąć ma w Aleksandrowie Łódzkim k. Łodzi. Budowa fabryki ma kosztować 55 mln dolarów, a zatrudnienie w niej znajdzie co najmniej 210 osób.
Zakład ma być największą europejską fabryką P&G produkującą kosmetyki marki Olay. Inwestycja powstanie na terenach włączonych do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (ŁSSE).
Jak poinformowała PAP Anna Podolak z firmy obsługującej medialnie inwestora, zgodnie z zapewnieniami P&G, budowa fabryki powinna rozpocząć się jeszcze w tym roku. Produkcja ruszy w 2009 roku. Będzie to innowacyjny zakład, w którym zostaną zastosowane najnowsze urządzenia - dziennie ma być produkowanych w nim ponad 30 ton kosmetyków. 210 pracowników będzie zatrudnionych bezpośrednio przez P&G; 90 zatrudnić ma także podwykonawca wybrany przez inwestora.
'Mamy dużo atrakcyjnych ofert zarówno dla osób ze średnim, jak i wyższym wykształceniem, po kierunkach takich jak automatyka, robotyka, elektronika, elektryka, mechatronika, mechanika, chemia i pokrewne' - podkreśliła kierowniczka działu personalnego Procter&Gamble Renata Bogdańska. Zapewniła, że firma oferuje kandydatom szkolenia, zarówno w kraju, jak i zagranicą.
P&G posiada obecnie na terenie Polski zakłady produkcyjne w Warszawie (produkcja pieluszek jednorazowych) i w Łodzi (maszynki do golenia Gillette), a także centrum dystrybucyjne na warszawskim Targówku. Dwa ostatnie zakłady znajdują się na terenach ŁSSE. Koncern P&G zatrudnia na całym świecie niemal 130 tys. pracowników, a jego roczne obroty sięgają ponad 70 mld dolarów. W 2005 roku firma połączyła się z Gillette.
Źródło: http://biznes.onet.pl/0,1619881,wiadomosci.html
Czwartek, 04 października 2007
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.