Damski garnitur to esencja wszechstronności i stylu, która wychodzi poza biurowe ramy. Od casualowych wyjść po wyjątkowe okazje - jego uniwersalność pozwala tworzyć różnorodne stylizacje, łączące wygodę z elegancją. Klasyczne kroje, luksusowe tkaniny i odpowiednio dobrane dodatki sprawiają, że garnitur jest idealnym wyborem dla nowoczesnej kobiety pragnącej podkreślić pewność siebie i indywidualny charakter. Odkryj modową moc damskiego garnituru!
Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych planów. Najwięcej rekrutacji w końcówce roku odbędzie się w branży opieki zdrowotnej i nauk przyrodniczych oraz w sektorze dóbr i usług konsumpcyjnych. Najlepsze perspektywy dla kandydatów poszukujących pracy oferuje wschodnia Polska, najgorsze południowy zachód kraju.
Poranna jazda samochodem do biura często przypomina wyścig z czasem. Korki uliczne, agresywni kierowcy i ciągły pośpiech tworzą koktajl stresu, który wpływa na nasze samopoczucie przez cały dzień. Wielu pracowników nie zdaje sobie sprawy, jak bardzo napięta podróż do pracy oddziałuje na ich późniejszą produktywność. Czy można temu przeciwdziałać i uczynić poranny dojazd mniej stresującym doświadczeniem?
Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia - LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Ruszył drugi etap zakrojonej na szeroką skalę kampanii społecznej "W pełni zaradni" Warszawa, 16 sierpnia 2007 r. - Billboardy i citylighty na ulicach największych polskich miast, ogłoszenia w tygodnikach opinii, ulotki rozdawane w supermarketach oraz direct mail skierowany bezpośrednio do pracodawców - to tylko niektóre z działań w ramach kampanii "W pełni zaradni", które mają zachęcić pracodawców do zatrudniania osób niepełnosprawnych.
Słoneczno żółty znak kampanii społecznej "W pełni zaradni" pojawił się na 300 billboardach oraz 800 citylightach w kilkunastu największych miastach Polski. Mieszkańcom Warszawy, Krakowa, Szczecina, Gdańska, Chorzowa, Łodzi, Poznania i innych miast billboardy oraz citylighty przypominają o kampanii "W pełni zaradni". Przekonują także, że warto zwracać uwagę na towary i usługi oznaczone znakiem kampanii, ponieważ są oferowane przez odpowiedzialnych społecznie pracodawców.
- Liczymy, że tak szeroko zakrojona akcja zachęci pracodawców do wzięcia udziału w konkursie. W końcu dajemy im "dobry znak". To dla klientów dobry powód, by kupować towary i usługi nim oznaczone, a dla pracodawców to pretekst, żeby się nim chwalić - powiedział Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Grupy Eskadra, pomysłodawca kampanii społecznej "W pełni zaradni".
Jednym z kluczowych elementów kampanii "W pełni zaradni" jest konkurs dla pracodawców, którzy zatrudniają osoby z niepełnosprawnością. Wyróżnieniem w konkursie jest prawo do posługiwania się znakiem kampanii społecznej "W pełni zaradni". Hasło umieszczone na billboardach oraz citylightach "Widzisz, wiesz, kupujesz" odnosi się właśnie do słonecznego znaku kampanii, który nagrodzone przedsiębiorstwa będą mogły zamieszczać na opakowaniach swoich produktów, w ofertach usług oraz na materiałach promocyjnych.
O konkursie przypominają także maile wysyłane bezpośrednio do ponad 10 tysięcy pracodawców. Zgłoszenia do drugiej edycji konkursu dla pracodawców można nadsyłać do dnia 10 listopada 2007 r. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie internetowej projektu www.wpelnizaradni.pl. Akcja koordynowana jest przez grupę sześciorga osób niepełnosprawnych, które na potrzeby projektu zostały zatrudnione przez pomysłodawcę kampanii społecznej "W pełni zaradni" Grupę Eskadra. Własnym przykładem chcą oni pokazać pracodawcom, że osoby niepełnosprawne są pełnowartościowymi pracownikami.
Patronat honorowy nad projektem objęły:
AMS
Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan
Polskie Centrum Marketingowe
Jobs.pl
Patronat medialny nad projektem objęły redakcje:
Polskie Radio Program Trzeci
miesięcznik "Forbes"
Środa, 22 sierpnia 2007
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.