Obsługa klienta (kategoria), praca w Polsce
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B, Pełny etat
15.12.2025
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Pełny etat
19.12.2025
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Pełny etat
19.12.2025
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Pełny etat
19.12.2025
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Pełny etat
19.12.2025
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Pełny etat, Praca hybrydowa
Gliwice (śląskie), Katowice (śląskie), Częstochowa (śląskie), Rybnik (śląskie), Tychy (śląskie), Sosnowiec (śląskie), Chorzów (śląskie), Ruda Śląska (śląskie), Świętochłowice (śląskie), Zabrze (śląskie), Wrocław (dolnośląskie)
19.12.2025
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Kontrakt B2B, Pełny etat
19.12.2025
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Kontrakt B2B, Pełny etat
19.12.2025
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Kontrakt B2B, Pełny etat
19.12.2025
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Pełny etat
19.12.2025
14000.00 - 18000.00 PLN (za miesiąc netto)
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B, Pełny etat
15.12.2025
Starszy specjalista (Senior), Umowa o pracę, Pełny etat
19.12.2025
7000.00 - 8500.00 PLN (za miesiąc brutto)
Specjalista (Mid/Regular), Umowa zlecenie, Pełny etat
19.12.2025
30.00 - 31.00 PLN (za )
Pracownik fizyczny
19.12.2025
30.00 - 31.00 PLN (za )
Pracownik fizyczny
19.12.2025
30.00 - 31.00 PLN (za )
Pracownik fizyczny
19.12.2025
Pracownik fizyczny, Umowa o pracę, Pełny etat
19.12.2025
30.00 - 31.00 PLN (za )
Pracownik fizyczny
19.12.2025
30.00 - 31.00 PLN (za )
Praktykant/Stażysta, Oferta praktyki, Oferta stażu
19.12.2025
11070.00 - 17220.00 PLN (za miesiąc brutto)
Specjalista (Mid/Regular), Umowa o pracę, Kontrakt B2B, Pełny etat, Praca hybrydowa
Łódź ul. Łagiewnicka 54/56 (łódzkie)
15.12.2025
6000.00 - 12000.00 PLN (za miesiąc brutto)
Kierownik/Koordynator, Umowa o pracę, Pełny etat
15.12.2025
Praca w obsłudze klienta jest bardzo popularna w Polsce. Firmy, które świadczą szeroki zakres usług, często mają bardzo rozbudowany dział obsługi klienta - to niezwykle ważny element w strukturze każdego przedsiębiorstwa. Dla potencjalnego klienta kontakt z takim pracownikiem może być pierwszym punktem styku z daną firmą. Oznacza to, że na osobie zajmującej to stanowisko spoczywa duża odpowiedzialność - od jakości obsługi, jaką otrzyma klient, w sporej mierze będą uzależnione jego kolejne kroki.
Do głównych zadań pracownika obsługi klienta należy udzielanie klientom obszernych i rzetelnych odpowiedzi na pytania, dotyczące konkretnej usługi lub towaru. Osoba zajmująca takie stanowisko musi także wiedzieć, dokąd przekazać sprawę, której sama nie jest w stanie rozwiązać. Dodatkowo, pracownik powinien potrafić w atrakcyjny sposób przedstawić klientom ofertę swojej firmy, by zachęcić ich do skorzystania z usług lub zakupu produktu. Jest odpowiedzialny również za przyjmowanie reklamacji oraz kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej lub osobiście. Do obowiązków pracownika działu obsługi klienta może należeć także przygotowywanie ofert handlowych.
Praca w obsłudze klienta wiąże się z określonymi wymaganiami. Pracownik powinien być cierpliwy, pozytywnie nastawiony do klienta oraz umieć pracować pod presją czasu. Ważna jest także komunikatywność, otwartość i umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami. Pracodawcy wymagają zazwyczaj minimum średniego wykształcenia. Atutami na tym stanowisku będą także:
Warto zaznaczyć, że praca w obsłudze klienta to praca zmianowa - niekiedy nawet do późnych godzin nocnych.
Jesteś zainteresowany pracą w obsłudze klienta? Sprawdź już dziś oferty pracy, m.in. z Krakowa, Rzeszowa, Katowic i Warszawy na JOBS.pl - u nas znajdziesz swoją wymarzoną pracę!