SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna posiadająca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, podsumowuje 2025 rok jako okres stabilnego wzrostu, intensywnego zaangażowania społecznego oraz realizacji inicjatyw o realnym wpływie. W minionym roku firma konsekwentnie inwestowała w swoich pracowników, w innowacje oraz odpowiedzialność społeczną, umacniając swoją pozycję zarówno w polskim, jak i międzynarodowym ekosystemie IT.
Co trzecia firma IT planuje rekrutacje w pierwszym kwartale nowego roku, niemal połowa prognozuje utrzymanie obecnych zespołów, a tylko 17% rozważa redukcje. Rynek w 2026 roku będzie premiował znajomość AI, chmury i cyberbezpieczeństwa.
Rok 2025 upłynął pod znakiem dalszej niepewności oraz ostrożności - tak po stronie firm, jak i profesjonalistów. Na globalny oraz regionalny rynek pracy wciąż silnie wpływa zmienność i złożoność czynników geopolitycznych i gospodarczych.
Wybór materiału na smycze reklamowe ma fundamentalne znaczenie dla jakości produktu i wizerunku marki. Decyduje on o funkcjonalności gadżetu, jego trwałości i estetyce, a także o dostępnych technikach personalizacji. Od wytrzymałego poliestru, przez luksusową satynę, po ekologiczny rPET - każdy surowiec oferuje unikalne cechy, wpływające na odbiór i efektywność smyczy jako narzędzia promocji. Poznaj kluczowe różnice i wybierz idealny materiał.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
SOFTSWISS laureatem nagrody Eventex Award za Kids Camp: Wsparcie rodziny zmienia doświadczenia pracowników
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zdobyła nagrodę Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za projekt Kids Camp. Program został stworzony z myślą o wspieraniu pracowników poprzez zaangażowanie ich dzieci w wyjątkowe, transgraniczne doświadczenie. To prestiżowe wyróżnienie plasuje SOFTSWISS obok takich marek jak Disney, Nike czy Netflix, które również zostały nagrodzone w tegorocznej edycji.
W sierpniu 2024 roku marka SOFTSWISS zorganizowała wyjątkowe wydarzenie, w którym udział wzięło 65 dzieci pracowników. Spotkanie odbyło się na Mazurach - malowniczym regionie Polski słynącym z urokliwej przyrody. Tygodniowy program rodzinny przyciągnął uczestników z centrów rozwoju SOFTSWISS w Warszawie i Poznaniu, a także członków zespołu z Gruzji, Cypru, Niemiec i innych krajów.
Kids Camp nie był zwykłym letnim wydarzeniem, lecz przemyślaną inicjatywą odzwierciedlającą wartości firmy skoncentrowanej na człowieku. To, co wyróżniało projekt, to połączenie niestandardowych modułów edukacyjnych, angażujących aktywności i integracyjnego podejścia, które pomagało dzieciom z różnych środowisk kulturowych nawiązać relacje. Uczestnicy wzięli udział w hackathonie, podczas którego mierzyli się z rzeczywistymi wyzwaniami, takimi jak powodzie w Brazylii, tworząc przemyślane prezenty dla poszkodowanych dzieci.
'Jednym z moich ulubionych aspektów tej inicjatywy było to, że aktywności nie tylko bawiły, ale miały też głębszy sens - dzieci mogły realnie wspierać innych' powiedziała Shannon Jones, członkini jury Eventex Award 2025.
Zorganizowanie ekologicznego, transgranicznego i wielokulturowego wydarzenia dla dzieci i rodzin w firmie funkcjonującej w modelu hybrydowym było logistycznym wyzwaniem. SOFTSWISS z dumą zapewnił jednak niezapomniane doświadczenie, celebrujące różnorodność, zaufanie i troskę.
'Kids Camp to żywy dowód na to, jak wspieramy naszych pracowników - nie tylko jako specjalistów, lecz także jako ludzi z rodzinami i historiami. Pokazuje, że przynależność nie kończy się na drzwiach biura - rozciąga się na nasze domy i bliskich. Nagroda Eventex Award potwierdza, że przemyślane inicjatywy HR mogą w potężny sposób wzmacniać zaangażowanie i lojalność', skomentowała Hanna Sauchuk, Event Manager w SOFTSWISS i kierowniczka projektu Kids Camp.
Kids Camp odzwierciedla szersze podejście SOFTSWISS - firmy, która stawia na relacje, dobre samopoczucie i codzienne doświadczenia budujące kulturę pracy. Przez cały rok SOFTSWISS wspiera swój globalny zespół poprzez inicjatywy takie jak Movember i Pink October, programy zdrowia psychicznego, rozwój zawodowy oraz wydarzenia i festyny firmowe, które łączą ludzi ponad granicami. Wszystko to stanowi element trwałego zaangażowania w tworzenie miejsca pracy, w którym ludzie czują się wzmocnieni, połączeni i otoczeni troską - zarówno w pracy, jak i poza nią.
Eventex Awards to jedno z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń w branży eventowej. W 2025 roku odbyła się już 15. edycja konkursu. Zwycięzców wyłoniono spośród 1239 zgłoszeń z 59 krajów i sześciu kontynentów.
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2024 roku świętowała swoje 15-lecie. W 2013 roku firma jako pierwsza w branży iGaming zintegrowała kryptowaluty. Główne centra rozwoju marki znajdują się w Warszawie i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, także zdalnych, przekracza 2000 osób.
Materiał partnera.
Wtorek, 13 maja 2025
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
