SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.
Marzenie o dobrze płatnej pracy w Holandii jest bliższe, niż myślisz, a jego realizacja wcale nie musi wiązać się z wysokimi prowizjami dla agencji zatrudnienia. Samodzielna organizacja wyjazdu zarobkowego daje nie tylko ogromną satysfakcję, ale również pełną kontrolę nad całym procesem i pozwala zaoszczędzić znaczną sumę pieniędzy.
Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie jest zjawiskiem powszechnym wśród młodych profesjonalistów. Aż 46 proc. osób z pokolenia Z przyznaje, że doświadczyło go już w swojej karierze. Wśród możliwych powodów eksperci wymieniają dużą presję, z jaką mierzą się młodzi.
Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie postępująca transformacja technologiczna sprawia, że 65% firm planuje zwiększyć inwestycje w automatyzację. Mimo to aż 74% producentów samochodów ma trudności ze znalezieniem wykwalifikowanych pracowników.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie
i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.
Już trzeci rok z rzędu SOFTSWISS podkreśla znaczenie wczesnej diagnozy i profilaktyki w walce
z rakiem piersi. Mając świadomość, że każdego roku ponad dwa miliony kobiet na świecie otrzymuje diagnozę tej choroby, firma promuje regularne badania i działania zwiększające świadomość zdrowotną, by pomóc ograniczyć ryzyko zachorowania.
Co roku SOFTSWISS organizuje edukacyjne sesje online, których celem jest dzielenie się wiedzą na temat choroby oraz zachęcanie do działań profilaktycznych. W październiku tego roku firma przygotowała dwa webinary: pierwszy dotyczył związku między psychosomatyką a rakiem, natomiast drugi - z udziałem ekspertów - skupił się na profilaktyce nowotworów u kobiet.
Dbając o dobrostan pracowników, SOFTSWISS refunduje badania USG piersi wszystkim członkiniom zespołu. W ramach Różowego Października biura firmy przybierają odcienie różu, subtelnie przypominające o trosce, świadomości i jedności.
'Jako firma, dla której ludzie są największą wartością, SOFTSWISS konsekwentnie promuje inicjatywy wspierające świadomość i odpowiedzialność. Różowy Październik daje nam okazję nie tylko do tego, by informować, ale też inspirować do działania, przypominając, że prawdziwa siła zaczyna się od troski' - zaznaczyła Valentina Bagniya, Dyrektor ds. Marketingu w SOFTSWISS.
W ramach kampanii SOFTSWISS zaprezentował również nową kolekcję WIN STYLE - Breathe. Move. Connect. - dostępną w wewnętrznym sklepie firmowym, stworzoną z myślą o docenieniu pracowników i wzmacnianiu ducha zespołowego. Firma zorganizowała także zajęcia jogi online
z profesjonalnym instruktorem. Obie inicjatywy podkreślają zasadę przyświecającą firmie, że zdrowie i oddech są ze sobą nierozerwalnie związane - to podstawy dobrego samopoczucia,
o których często przypominamy sobie dopiero wtedy, gdy zostają zachwiane.
Różowy Październik jest kontynuacją wcześniejszych kampanii SOFTSWISS poświęconych zdrowiu
i dobrostanowi. Wrzesień upłynął pod znakiem intensywnego wsparcia inicjatyw sportowych
i aktywnego stylu życia pracowników. Uznana po raz drugi z rzędu za Europejskiego Pracodawcę Roku 2025 firma SOFTSWISS konsekwentnie buduje zdrowe, inspirujące i wspierające środowisko pracy dla swojego globalnego zespołu.
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2025 roku obchodzi swoje 16-lecie.
W 2013 roku jako pierwsza w branży iGamingowej zintegrowała płatności w kryptowalutach. Główne partnerskie centra rozwoju, z którymi współpracuje SOFTSWISS, mieszczą się w Warszawie
i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, w tym osób pracujących zdalnie, przekracza 2000.
Materiał partnera.
Czwartek, 16 października 2025
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.