Damski garnitur to esencja wszechstronności i stylu, która wychodzi poza biurowe ramy. Od casualowych wyjść po wyjątkowe okazje - jego uniwersalność pozwala tworzyć różnorodne stylizacje, łączące wygodę z elegancją. Klasyczne kroje, luksusowe tkaniny i odpowiednio dobrane dodatki sprawiają, że garnitur jest idealnym wyborem dla nowoczesnej kobiety pragnącej podkreślić pewność siebie i indywidualny charakter. Odkryj modową moc damskiego garnituru!
Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych planów. Najwięcej rekrutacji w końcówce roku odbędzie się w branży opieki zdrowotnej i nauk przyrodniczych oraz w sektorze dóbr i usług konsumpcyjnych. Najlepsze perspektywy dla kandydatów poszukujących pracy oferuje wschodnia Polska, najgorsze południowy zachód kraju.
Poranna jazda samochodem do biura często przypomina wyścig z czasem. Korki uliczne, agresywni kierowcy i ciągły pośpiech tworzą koktajl stresu, który wpływa na nasze samopoczucie przez cały dzień. Wielu pracowników nie zdaje sobie sprawy, jak bardzo napięta podróż do pracy oddziałuje na ich późniejszą produktywność. Czy można temu przeciwdziałać i uczynić poranny dojazd mniej stresującym doświadczeniem?
Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia - LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna posiadająca oddziały w Warszawie
i Poznaniu, drugi rok z rzędu dołącza do globalnej inicjatywy Movember, aby zwiększać świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Tegoroczny Movember przebiega pod hasłem 'Talk It Out! Act It Out!' i zachęca pracowników do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego i wzajemnego wspierania się. Męska część zespołu w firmie, w tym pracownicy z Polski, aktywnie bierze udział w tradycyjnym flash mobie polegającym na zapuszczaniu wąsów i brody przez cały listopad, zwracając w ten sposób uwagę na problematykę nowotworów i innych chorób dotykających mężczyzn.
W ramach tej akcji SOFTSWISS kładzie nacisk nie tylko na zdrowie fizyczne, ale także na dobre samopoczucie psychiczne i emocjonalne swoich pracowników. Przez cały listopad mogą oni skorzystać z anonimowych konsultacji z psychologiem, prowadzonych we współpracy z jedną
z platform online. Spotkania te mają na celu podniesienie świadomości w kwestii dbania o zdrowie psychiczne, w tym radzenia sobie m.in. ze stresem czy depresją. Ważną częścią inicjatywy są również krótkie spotkania online pracowników SOFTSWISS między sobą w celu omówienia tematu zdrowia mężczyzn, a także wydarzenia odbywające się w biurach SOFTSWISS oraz kampania informacyjna w mediach społecznościowych, w którą się zaangażowali pracownicy-ambasadorzy firmy.
“Bez dobrego stanu zdrowia nie możemy rozwijać się w życiu ani w biznesie. W naszym zabieganym życiu zbyt łatwo przeoczyć dobre samopoczucie. W SOFTSWISS z całego serca wierzymy w wartość 'WE CARE' - wyznajemy ją nie tylko w naszej pracy, ale także w kwestii dbania o siebie i innych. Podczas tegorocznej akcji Movember zachęcamy wszystkich do poświęcenia chwili na zastanowienie się nad tym, co ma prawdziwe znaczenie. Priorytetowe traktowanie troski o siebie jest niezbędne do budowania pomyślnej przyszłości'- komentuje Ivan Montik, Założyciel SOFTSWISS.
“W ramach akcji Movember SOFTSWISS przypomina o haśle 'Talk It Out! Act It Out!' - rozmawiajmy otwarcie o swoim zdrowiu i podejmujmy kroki w celu jego utrzymania. “Jako firma z branży IT wiemy, że tak jak ważne jest, aby mieć oko na systemy technologiczne, równie istotne jest słuchanie siebie samego i pozbycie się obaw przed rozmawianiem o zdrowiu i samopoczuciu z kolegami
z pracy czy z bliskimi osobami. W SOFTSWISS dążymy do stworzenia środowiska, w którym otwartość i troska o siebie stają się integralną częścią kultury naszej firmy. Akcje takie jak Movember pomagają nam się zjednoczyć i wspierać' - dodaje Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.
Wspieranie międzynarodowych inicjatyw prozdrowotnych to ważna tradycja w firmie SOFTSWISS.
Jej biura zlokalizowane są na całym świecie, ale Polska jest krajem priorytetowym w kwestii wzrostu
i rozwoju, a lokalne oddziały firmy są traktowane ze szczególną uwagą. W październiku tego roku SOFTSWISS przyłączył się również do ogólnoświatowego ruchu Różowy Październik na rzecz walki
z rakiem piersi oraz biegu online 'Zawsze Pier(w)si' - wydarzenia sportowego w Polsce mającego na celu wsparcie profilaktyki nowotworów piersi. Podczas zeszłorocznej kampanii Movember pracownicy oprócz konsultowania się ze specjalistami rywalizowali między sobą w zapuszczaniu wąsów i brody czy liczbie zrobionych kroków. Łącznie pokonali pieszo i biegiem ponad 12 tysięcy kilometrów - co równa się dystansowi podróży lotniczej między Nowym Jorkiem a Londynem w obie strony.
O firmie SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, będąca pionierem w tworzeniu rozwiązań dla rozrywki online, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Główne oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym również pracujących zdalnie, to ponad 2000 osób, z czego ponad 760 pracuje w Polsce. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland.
Materiał partnera.
Czwartek, 21 listopada 2024
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.