SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna posiadająca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, podsumowuje 2025 rok jako okres stabilnego wzrostu, intensywnego zaangażowania społecznego oraz realizacji inicjatyw o realnym wpływie. W minionym roku firma konsekwentnie inwestowała w swoich pracowników, w innowacje oraz odpowiedzialność społeczną, umacniając swoją pozycję zarówno w polskim, jak i międzynarodowym ekosystemie IT.
Co trzecia firma IT planuje rekrutacje w pierwszym kwartale nowego roku, niemal połowa prognozuje utrzymanie obecnych zespołów, a tylko 17% rozważa redukcje. Rynek w 2026 roku będzie premiował znajomość AI, chmury i cyberbezpieczeństwa.
Rok 2025 upłynął pod znakiem dalszej niepewności oraz ostrożności - tak po stronie firm, jak i profesjonalistów. Na globalny oraz regionalny rynek pracy wciąż silnie wpływa zmienność i złożoność czynników geopolitycznych i gospodarczych.
Wybór materiału na smycze reklamowe ma fundamentalne znaczenie dla jakości produktu i wizerunku marki. Decyduje on o funkcjonalności gadżetu, jego trwałości i estetyce, a także o dostępnych technikach personalizacji. Od wytrzymałego poliestru, przez luksusową satynę, po ekologiczny rPET - każdy surowiec oferuje unikalne cechy, wpływające na odbiór i efektywność smyczy jako narzędzia promocji. Poznaj kluczowe różnice i wybierz idealny materiał.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin

SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna posiadająca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, podsumowuje 2025 rok jako okres stabilnego wzrostu, intensywnego zaangażowania społecznego oraz realizacji inicjatyw o realnym wpływie.
W minionym roku firma konsekwentnie inwestowała w swoich pracowników, w innowacje oraz odpowiedzialność społeczną, umacniając swoją pozycję zarówno w polskim, jak
i międzynarodowym ekosystemie IT.
W 2025 roku zespół SOFTSWISS w Polsce rozrósł się do ponad 900 specjalistów, a dzięki zatrudnieniu ponad 300 nowych pracowników globalna liczba pracowników firmy osiągnęła 2100 osób rozlokowanych w 53 krajach. Równolegle z rozwojem biznesowym firma realizowała
i wspierała projekty z obszaru edukacji, technologii, inicjatyw społecznych oraz well-beingu pracowników, potwierdzając długofalowe zaangażowanie w zrównoważony rozwój i podejście skoncentrowane na człowieku.

Jednym z flagowych projektów minionego roku była druga edycja SOFTSWISS Summer Kids Camp. Wydarzenie zorganizowane nad Jeziorem Jeziorsko w Polsce zgromadziło ponad 100 dzieci pracowników SOFTSWISS z 11 krajów. Unikalny program obejmował m.in. zajęcia z doradztwa zawodowego i rozwoju kompetencji. Inicjatywa spotkała się z międzynarodowym uznaniem - firma SOFTSWISS została uhonorowana nagrodą Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za edycję Summer Kids Camp 2024, obok takich marek jak Disney, Nike i Netflix.

Rok 2025 przyniósł również inaugurację zupełnie nowej inicjatywy społecznościowej - SOFTSWISS IT Picnic w Warszawie. Plenerowe wydarzenie w formacie edutainment połączyło krótkie, praktyczne prelekcje technologiczne z networkingiem i nieformalnymi rozmowami w przyjemnym otoczeniu.
W spotkaniu wzięło udział około 400 osób, a zaproponowany charakter wydarzenia sprzyjał swobodnej wymianie wiedzy, doświadczeń i pomysłów.

Równie ważnym obszarem działalności SOFTSWISS pozostał rozwój innowacji wewnątrz organizacji. W październiku firma zorganizowała wewnętrzny IT Hackathon, który zaangażował pracowników
w pracę nad realnymi wyzwaniami biznesowymi. Ponad 45 godzin intensywnej współpracy zespołowej oraz pula nagród o łącznej wartości 20 000 euro wzmocniły kulturę innowacyjności
i współdziałania, w której liczy się każda idea.
'2025 rok był dla nas rokiem wzmacniania kultury kreatywności, współpracy i inkluzywności. Realizowane przez nas inicjatywy sprzyjają integracji, rozwojowi i powstawaniu nowych idei.
To właśnie w ten sposób urzeczywistniamy jedną z naszych kluczowych wartości WE SEE PEOPLE - inwestując w projekty, które pomagają zespołom się rozwijać, i tworząc społeczność, w której liczy się każdy głos' - podkreśla Sergey Kastukevich, Deputy Chief Technology Officer w SOFTSWISS.
Obok rozwoju zawodowego i innowacji marka SOFTSWISS konsekwentnie wzmacniała kulturę work-life balance, wspierając udział pracowników w lokalnych i międzynarodowych inicjatywach sportowych - od biegów miejskich i maratonów w Warszawie, Poznaniu i Tbilisi po zawody wioślarskie na światowym poziomie.
Na uwagę zasługuje także wsparcie dla inicjatyw społecznych i prozdrowotnych, w tym kampanii Pink October i Movember, które wzmacniają świadomość zdrowotną pracowników oraz sprzyjają otwartej rozmowie, zarówno w ramach organizacji, jak i w całym środowisku branżowym.
SOFTSWISS od lat inwestuje w rozwój i zaangażowanie pracowników, integrując zespoły wokół wspólnych wartości i celów. Dzięki kulturze współpracy, w której liczy się każdy głos, firma po raz kolejny potwierdziła swoją pozycję Pracodawcy Roku w Europie 2025.
O firmie SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2025 roku obchodziła 16-lecie działalności. W 2013 roku firma jako pierwsza w branży iGaming wdrożyła obsługę kryptowalut. Kluczowe partnerskie centra rozwoju SOFTSWISS znajdują się w Warszawie i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, w tym osób pracujących zdalnie, przekracza 2 000.
Materiał partnera.
Piątek, 19 grudnia 2025
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
