SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna posiadająca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, podsumowuje 2025 rok jako okres stabilnego wzrostu, intensywnego zaangażowania społecznego oraz realizacji inicjatyw o realnym wpływie. W minionym roku firma konsekwentnie inwestowała w swoich pracowników, w innowacje oraz odpowiedzialność społeczną, umacniając swoją pozycję zarówno w polskim, jak i międzynarodowym ekosystemie IT.
Co trzecia firma IT planuje rekrutacje w pierwszym kwartale nowego roku, niemal połowa prognozuje utrzymanie obecnych zespołów, a tylko 17% rozważa redukcje. Rynek w 2026 roku będzie premiował znajomość AI, chmury i cyberbezpieczeństwa.
Rok 2025 upłynął pod znakiem dalszej niepewności oraz ostrożności - tak po stronie firm, jak i profesjonalistów. Na globalny oraz regionalny rynek pracy wciąż silnie wpływa zmienność i złożoność czynników geopolitycznych i gospodarczych.
Wybór materiału na smycze reklamowe ma fundamentalne znaczenie dla jakości produktu i wizerunku marki. Decyduje on o funkcjonalności gadżetu, jego trwałości i estetyce, a także o dostępnych technikach personalizacji. Od wytrzymałego poliestru, przez luksusową satynę, po ekologiczny rPET - każdy surowiec oferuje unikalne cechy, wpływające na odbiór i efektywność smyczy jako narzędzia promocji. Poznaj kluczowe różnice i wybierz idealny materiał.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników
w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia - LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.
Program w nadwiślańskiej przestrzeni Miami Wars połączył wystąpienia ekspertów SOFTSWISS
i zaproszonych prelegentów z nieformalnymi rozmowami o technologii, przywództwie i rozwoju osobistym. Zwięzłe prezentacje i plenerowa atmosfera sprzyjały wymianie pomysłów oraz nawiązywaniu nowych kontaktów.

Część konferencyjna skupiała się na budowaniu pozycji zawodowej w branży IT, mechanizmach zarządzania ryzykiem, w tym zagrożeniach dla bezpieczeństwa wynikających z dynamicznego rozwoju innowacji, oraz na przekształcaniu danych zdrowotnych w praktyczne informacje przy wykorzystaniu urządzeń typu wearables i sztucznej inteligencji. Dużym zainteresowaniem cieszyła się także sekcja Q&A, podczas której za najciekawsze pytania wręczano nagrody w postaci Apple AirTags.
Oprócz części merytorycznej, na gości czekały strefy relaksu i networkingu z wygodnymi miejscami do siedzenia, muzyką w tle i prostymi grami na świeżym powietrzu. Jednym z najchętniej odwiedzanych punktów wydarzenia była strefa LinkedIn, oferująca profesjonalne zdjęcia profilowe oraz spersonalizowane wskazówki dotyczące kształtowania autentycznego wizerunku online.

'IT Picnic ma na celu ułatwienie dzielenia się wiedzą' - podkreśla Sergey Kastukevich, zastępca dyrektora ds. technologii w SOFTSWISS. - 'Chcieliśmy zgromadzić społeczność w miejscu, które sprzyja swobodnym rozmowom i praktycznej nauce. Krótkie sesje, otwarta przestrzeń i życzliwi eksperci to prosty przepis na inspirujące spotkania, wymianę doświadczeń i pomysły, które realnie wspierają rozwój kariery'.
SOFTSWISS od lat angażuje się w inicjatywy społeczne i edukacyjne w Polsce. Tego lata firma zorganizowała drugą już edycję Kids Camp - wydarzenia dla rodzin pracowników.
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w lipcu 2025 roku obchodziła 16-lecie działalności. W 2013 roku, jako pierwsza firma w branży iGaming, wprowadziła obsługę kryptowalut. Główne centra rozwoju frimy mieszczą się w Warszawie i Poznaniu, a zespół firmy liczy ponad 2000 osób, w tym pracowników zdalnych.
Materiał partnera.
Środa, 03 września 2025
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
