Damski garnitur to esencja wszechstronności i stylu, która wychodzi poza biurowe ramy. Od casualowych wyjść po wyjątkowe okazje - jego uniwersalność pozwala tworzyć różnorodne stylizacje, łączące wygodę z elegancją. Klasyczne kroje, luksusowe tkaniny i odpowiednio dobrane dodatki sprawiają, że garnitur jest idealnym wyborem dla nowoczesnej kobiety pragnącej podkreślić pewność siebie i indywidualny charakter. Odkryj modową moc damskiego garnituru!
Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych planów. Najwięcej rekrutacji w końcówce roku odbędzie się w branży opieki zdrowotnej i nauk przyrodniczych oraz w sektorze dóbr i usług konsumpcyjnych. Najlepsze perspektywy dla kandydatów poszukujących pracy oferuje wschodnia Polska, najgorsze południowy zachód kraju.
Poranna jazda samochodem do biura często przypomina wyścig z czasem. Korki uliczne, agresywni kierowcy i ciągły pośpiech tworzą koktajl stresu, który wpływa na nasze samopoczucie przez cały dzień. Wielu pracowników nie zdaje sobie sprawy, jak bardzo napięta podróż do pracy oddziałuje na ich późniejszą produktywność. Czy można temu przeciwdziałać i uczynić poranny dojazd mniej stresującym doświadczeniem?
Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia - LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Uroczysta Gala wręczenia nagród Firma Przyjazna Klientowi (FPK) i Inwestor w Kapitał Ludzki (IwKL) odbyła się 20 lutego 2024 roku w Centrum Nauki Kopernik. Wyróżnienia są nadawane na podstawie badań satysfakcji i zaangażowania pracowników (IwKL) oraz badań satysfakcji klientów (FPK). Za proces badawczy, część merytoryczną oraz przygotowanie narzędzi odpowiada agencja badawcza Experience Institute, natomiast nad prawidłowością procesu certyfikacji czuwa niezależna Kapituła obu programów. Grono ekspertów zasilają osoby specjalizujące się w tematyce Customer Experience i Employee Experience.
Poza ceremonią wręczenia nagród, Laureaci mieli możliwość wysłuchania ciekawych prelekcji.
W tym roku podsumowanie wyników badań zrealizowanych przez zespół Experience Institute przygotowała Joanna Hirsz z GCE Consulting. Poza omówieniem wyników, przedstawiciele nagrodzonych firm mieli okazję wysłuchać dwóch prelekcji.
Ze względu na miejsce, w którym odbywała się gala, czyli Centrum Nauki Kopernik, organizatorzy zdecydowali się na wystąpienia nastawione na prezentację innowacyjnych rozwiązań z obszaru badań oraz budowania zaangażowania w procesie szkoleniowym. Grzegorz Kowalski i Rafał Sobczak z firmy SoftArchitect opowiedzieli o tym jak za pomocą empatycznych ankiet można angażować różne grupy respondentów w proces zbierania danych. Drugie wystąpienie dotyczyło zmiany podejścia do przekazywania wiedzy. Rafał Wyszomirski z Great Interactive opowiedział
o innowacyjnym streamingu wiedzy w postaci seriali oraz platformy, które jakością nie odbiegają
od produkcji gigantów w branży np. Netflix czy Disney.
'Zależy nam, żeby Laureaci obu programów poznawali trendy w obszarze realizacji badań wśród klientów i pracowników. Obserwujemy coraz większe problemy z frekwencją w badaniach różnego typu. Właśnie dlatego rozwiązania budujące zaangażowanie respondentów są kluczowe, jeśli chcemy dbać o jakość i wolumeny zbieranych danych. Chcieliśmy też pokazać sposoby na angażowanie pracowników w procesy szkoleniowe. Innowacyjna forma streemingu wiedzy wpisuje się przecież w nasze codzienne przyzwyczajenia oraz znajomość platform typu Netflix. Jestem przekonany, że wystąpienie było inspirujące i pokazało jak w inny sposób możemy zachęcić pracowników do nauki' powiedział Michał Łysik, CEO Experience Institute.
Najważniejsza część spotkania, czyli oficjalne wręczenie nagród było podzielona na dwie części.
W pierwszej nagrody odebrali Laureaci programu Inwestor w Kapitał Ludzki, następnie po krótkiej przerwie, swoje wyróżnienia odebrali Laureaci Firmy Przyjaznej Klientowi. W trakcie odbioru nagród Laureaci mówili o swoich osiągnieciach, dzielili się też radością w związku z poczuciem docenienia zarówno ze strony Klientów jak i Pracowników wyróżnionych firm. Gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów oraz samych zadowolonych Klientów i Pracowników. Po wręczeniu nagród wszyscy goście mieli możliwość zwiedzenia planetarium.
Nagrody Firma Przyjazna Klientowi 2023 otrzymali (kolejność alfabetyczna):
4Life Direct Sp. z o.o.
Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A.
ECO Jelenia Góra Sp. z o.o.
ECO Kutno Sp. z o.o.
ECO Malbork Sp. z o.o.
ECO Tarnobrzeg Sp. z o.o.
Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A.
FaktorOne
Global Assistance Polska Sp. z o.o.
Grupa Masterlease
IMPULS-LEASING Polska
mLeasing Sp. z o.o.
Natural Pharmaceuticals
Nice To Fit You
Orange Polska S.A.
PGE Obrót S.A.
Punkta sp. z o.o.
Santander Consumer Bank S.A.
TUiR Allianz Polska S.A., TU Allianz Życie Polska S.A.
Unum Życie TUiR S.A.
WeNet Group S.A.
Wonga
Nagrody Inwestor w Kapitał Ludzki 2023 otrzymali (kolejność alfabetyczna):
Asseco Cloud Sp. z o.o.
Colliers Poland Sp. z o.o.
Cushman & Wakefield
DACHSER Sp. z o.o.
ILS Sp. z o.o.
Inter Cars S.A.
KUKE S.A.
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
MAN Bus Sp. z o.o.
NetWorks
No Limit Sp. z o.o.
PERN S.A.
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji
R. Twining and Company Sp. z o.o.
SMYK S.A.
Unum Życie TUiR S.A.
WeNet Group S.A.
Gratulujemy!
Więcej informacji o obu inicjatywach:
www.firmaprzyjaznaklientowi.pl
Materiał partnera.
Fundacja Digital Knowledge Observatory
Wtorek, 27 lutego 2024
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.