Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z wieloetatowości, czyli pracy w kilku miejscach jednocześnie. Tym samym dążą do większej niezależności finansowej, zdobycia różnorodnego doświadczenia czy nawet lepszego wykorzystania swojego czasu.
Black Friday 2025, globalne święto zakupów, wypada 28 listopada, oferując największe w roku obniżki cen na elektronikę, AGD i wiele innych. To idealna okazja na świąteczne prezenty i większe inwestycje, ale wymaga przemyślanej strategii. Artykuł pomoże Ci świadomie planować zakupy, unikać pułapek i korzystać z ochrony Dyrektywy Omnibus, by łowić najlepsze okazje.
Od ponad 20 lat łączymy ludzi z dobrą, legalną pracą w Holandii i Polsce. Bez względu na doświadczenie - znajdziemy coś dla Ciebie!
Usługi księgowe dla sklepu internetowego to podstawa, szczególnie jeśli firma szybko się rozwija i obsługuje w skali każdego miesiąca coraz większą liczbę zamówień. Im więcej dokumentów księgowych do rozliczenia oraz im szerszy zakres terytorialny działalności,
tym trudniej samodzielnie zająć się księgowością e-commerce. Właśnie dlatego warto rozważyć współpracę z zewnętrzną firmą księgową - unikniesz problemów, zyskasz rzetelne rozliczenia i skupisz się na rozwoju i skalowaniu swojego biznesu.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin

Uroczysta Gala wręczenia nagród Firma Przyjazna Klientowi (FPK) i Inwestor w Kapitał Ludzki (IwKL) odbyła się 20 lutego 2024 roku w Centrum Nauki Kopernik. Wyróżnienia są nadawane na podstawie badań satysfakcji i zaangażowania pracowników (IwKL) oraz badań satysfakcji klientów (FPK). Za proces badawczy, część merytoryczną oraz przygotowanie narzędzi odpowiada agencja badawcza Experience Institute, natomiast nad prawidłowością procesu certyfikacji czuwa niezależna Kapituła obu programów. Grono ekspertów zasilają osoby specjalizujące się w tematyce Customer Experience i Employee Experience.
Poza ceremonią wręczenia nagród, Laureaci mieli możliwość wysłuchania ciekawych prelekcji.
W tym roku podsumowanie wyników badań zrealizowanych przez zespół Experience Institute przygotowała Joanna Hirsz z GCE Consulting. Poza omówieniem wyników, przedstawiciele nagrodzonych firm mieli okazję wysłuchać dwóch prelekcji.
Ze względu na miejsce, w którym odbywała się gala, czyli Centrum Nauki Kopernik, organizatorzy zdecydowali się na wystąpienia nastawione na prezentację innowacyjnych rozwiązań z obszaru badań oraz budowania zaangażowania w procesie szkoleniowym. Grzegorz Kowalski i Rafał Sobczak z firmy SoftArchitect opowiedzieli o tym jak za pomocą empatycznych ankiet można angażować różne grupy respondentów w proces zbierania danych. Drugie wystąpienie dotyczyło zmiany podejścia do przekazywania wiedzy. Rafał Wyszomirski z Great Interactive opowiedział
o innowacyjnym streamingu wiedzy w postaci seriali oraz platformy, które jakością nie odbiegają
od produkcji gigantów w branży np. Netflix czy Disney.
'Zależy nam, żeby Laureaci obu programów poznawali trendy w obszarze realizacji badań wśród klientów i pracowników. Obserwujemy coraz większe problemy z frekwencją w badaniach różnego typu. Właśnie dlatego rozwiązania budujące zaangażowanie respondentów są kluczowe, jeśli chcemy dbać o jakość i wolumeny zbieranych danych. Chcieliśmy też pokazać sposoby na angażowanie pracowników w procesy szkoleniowe. Innowacyjna forma streemingu wiedzy wpisuje się przecież w nasze codzienne przyzwyczajenia oraz znajomość platform typu Netflix. Jestem przekonany, że wystąpienie było inspirujące i pokazało jak w inny sposób możemy zachęcić pracowników do nauki' powiedział Michał Łysik, CEO Experience Institute.
Najważniejsza część spotkania, czyli oficjalne wręczenie nagród było podzielona na dwie części.
W pierwszej nagrody odebrali Laureaci programu Inwestor w Kapitał Ludzki, następnie po krótkiej przerwie, swoje wyróżnienia odebrali Laureaci Firmy Przyjaznej Klientowi. W trakcie odbioru nagród Laureaci mówili o swoich osiągnieciach, dzielili się też radością w związku z poczuciem docenienia zarówno ze strony Klientów jak i Pracowników wyróżnionych firm. Gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów oraz samych zadowolonych Klientów i Pracowników. Po wręczeniu nagród wszyscy goście mieli możliwość zwiedzenia planetarium.
Nagrody Firma Przyjazna Klientowi 2023 otrzymali (kolejność alfabetyczna):
4Life Direct Sp. z o.o.
Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A.
ECO Jelenia Góra Sp. z o.o.
ECO Kutno Sp. z o.o.
ECO Malbork Sp. z o.o.
ECO Tarnobrzeg Sp. z o.o.
Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A.
FaktorOne
Global Assistance Polska Sp. z o.o.
Grupa Masterlease
IMPULS-LEASING Polska
mLeasing Sp. z o.o.
Natural Pharmaceuticals
Nice To Fit You
Orange Polska S.A.
PGE Obrót S.A.
Punkta sp. z o.o.
Santander Consumer Bank S.A.
TUiR Allianz Polska S.A., TU Allianz Życie Polska S.A.
Unum Życie TUiR S.A.
WeNet Group S.A.
Wonga

Nagrody Inwestor w Kapitał Ludzki 2023 otrzymali (kolejność alfabetyczna):
Asseco Cloud Sp. z o.o.
Colliers Poland Sp. z o.o.
Cushman & Wakefield
DACHSER Sp. z o.o.
ILS Sp. z o.o.
Inter Cars S.A.
KUKE S.A.
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
MAN Bus Sp. z o.o.
NetWorks
No Limit Sp. z o.o.
PERN S.A.
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji
R. Twining and Company Sp. z o.o.
SMYK S.A.
Unum Życie TUiR S.A.
WeNet Group S.A.
Gratulujemy!
Więcej informacji o obu inicjatywach:
www.firmaprzyjaznaklientowi.pl
Materiał partnera.
Fundacja Digital Knowledge Observatory
Wtorek, 27 lutego 2024
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
