Damski garnitur to esencja wszechstronności i stylu, która wychodzi poza biurowe ramy. Od casualowych wyjść po wyjątkowe okazje - jego uniwersalność pozwala tworzyć różnorodne stylizacje, łączące wygodę z elegancją. Klasyczne kroje, luksusowe tkaniny i odpowiednio dobrane dodatki sprawiają, że garnitur jest idealnym wyborem dla nowoczesnej kobiety pragnącej podkreślić pewność siebie i indywidualny charakter. Odkryj modową moc damskiego garnituru!
Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych planów. Najwięcej rekrutacji w końcówce roku odbędzie się w branży opieki zdrowotnej i nauk przyrodniczych oraz w sektorze dóbr i usług konsumpcyjnych. Najlepsze perspektywy dla kandydatów poszukujących pracy oferuje wschodnia Polska, najgorsze południowy zachód kraju.
Poranna jazda samochodem do biura często przypomina wyścig z czasem. Korki uliczne, agresywni kierowcy i ciągły pośpiech tworzą koktajl stresu, który wpływa na nasze samopoczucie przez cały dzień. Wielu pracowników nie zdaje sobie sprawy, jak bardzo napięta podróż do pracy oddziałuje na ich późniejszą produktywność. Czy można temu przeciwdziałać i uczynić poranny dojazd mniej stresującym doświadczeniem?
Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia - LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Zespół organizatorski najpopularniejszych wrocławskich targów pracy - Career EXPO, pomimo braku możliwości organizacji wydarzeń, wciąż tworzy i realizuje nowe projekty, wspierające osoby poszukujące pracy. Wszelkie ich działania, łącznie z ostatnią edycją targów pracy, zostały przeniesione do sieci, dzięki czemu uczestnicy zachowali szanse i perspektywy zatrudnienia, rozwoju i prowadzenia kariery zawodowej.
Ideą, która przyświeca całemu projektowi ma być jego ogólna dostępność i cykliczność.
Wg planów Career EXPO, kolejne edycje mają odbywać się raz w miesiącu.
Na pierwszej odsłonie Skills Day, wystąpi 7 prelegentów zajmujących specjalizującymi się w różnych od siebie zakresach tematycznych. Wśród zagadnień, które będą poruszane podczas szkoleń, znajdą się oczywiście: rozwój kompetencji miękkich, zarządzanie czasem, samodyscyplina, management, pozyskiwanie pracy oraz wszelka tematyka towarzysząca.
Prelegentami Skills Day są praktycy z wieloletnim doświadczeniem, doradcy zawodowi, psychologowie, trenerzy kompetencji oraz trenerzy biznesowi, którzy szkolili już tysiące słuchaczy z całej Polski.
Harmonogram wydarzenia przedstawia się następująco:
Michał Łęgowski - psycholog organizacji i trener biznesu
Szymon Lach - trener biznesu i rekruter
Michał Michalski - ekspert od nawyków
Elżbieta Malik - trener zarządzania i kompetencji miękkich
Wojciech Paździor - trener kompetencji menadżerskich
Radosław Czahajda - konsultant współpracy zespołowej
Kamila Pępiak-Kowalska - trener FRIS i coach PCC ICF
Każdy uczestnik może wziąć udział w dowolnej liczbie szkoleń tego dnia.
Wszystko to, odbędzie się jednego dnia, 9. maja, gromadząc przed ekranami setki, a może nawet tysiące użytkowników. Organizatorzy w założeniu przyjęli sobie zorganizowanie wydarzenia w taki sposób, by mogło wziąc w nim udział możliwie najwięcej uczestników.
Dlatego bilety na wydarzenie sprzedawane są w symbolicznej cenie 7 zł, która pokryć ma przede wszystkim koszt organizacji pierwszej edycji wydarzenia.
1 dzień (sobota), 7 godzin, 7 szkoleń, 7 złotych.
Więcej informacji w wydarzeniu na Facebook’u www.facebook.com/events/654504241790557 oraz na www.skillsday.pl.
Autor: Skills Day.
Środa, 29 kwietnia 2020
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.