SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna posiadająca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, podsumowuje 2025 rok jako okres stabilnego wzrostu, intensywnego zaangażowania społecznego oraz realizacji inicjatyw o realnym wpływie. W minionym roku firma konsekwentnie inwestowała w swoich pracowników, w innowacje oraz odpowiedzialność społeczną, umacniając swoją pozycję zarówno w polskim, jak i międzynarodowym ekosystemie IT.
Co trzecia firma IT planuje rekrutacje w pierwszym kwartale nowego roku, niemal połowa prognozuje utrzymanie obecnych zespołów, a tylko 17% rozważa redukcje. Rynek w 2026 roku będzie premiował znajomość AI, chmury i cyberbezpieczeństwa.
Rok 2025 upłynął pod znakiem dalszej niepewności oraz ostrożności - tak po stronie firm, jak i profesjonalistów. Na globalny oraz regionalny rynek pracy wciąż silnie wpływa zmienność i złożoność czynników geopolitycznych i gospodarczych.
Wybór materiału na smycze reklamowe ma fundamentalne znaczenie dla jakości produktu i wizerunku marki. Decyduje on o funkcjonalności gadżetu, jego trwałości i estetyce, a także o dostępnych technikach personalizacji. Od wytrzymałego poliestru, przez luksusową satynę, po ekologiczny rPET - każdy surowiec oferuje unikalne cechy, wpływające na odbiór i efektywność smyczy jako narzędzia promocji. Poznaj kluczowe różnice i wybierz idealny materiał.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin

W lutym tego roku międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS zainaugurowała miesiąc 'Razem Lepiej'. Inicjatywa ta była skierowana na wzmocnienie kultury korporacyjnej i ducha pracy zespołowej. Przez cały miesiąc SOFTSWISS organizowała działania mające na celu promowanie współpracy, uznania i nieformalnych kontaktów, łącząc interaktywne wyzwania, spotkania towarzyskie oraz doświadczenia kulturalne, które celebrują różnorodność i inkluzywność.
Miesiąc 'Razem Lepiej' to długoterminowa inwestycja w budowanie silnego środowiska opartego na współpracy. Inicjatywa rozwija się w wielu centrach rozwoju SOFTSWISS i jej lokalnych partnerów,
w tym w Polsce. W ciągu ostatniego roku liczba specjalistów pracujących nad produktami marki wzrosła o 21%, co sprawiło, że komunikacja wewnętrzna oraz integracja zespołu stały się jej kluczowym priorytetem.
Inicjatywa rozpoczęła się od wyzwania 'Razem Aktywnie', w ramach którego zachęcano do dzielenia się swoimi ulubionymi zajęciami fizycznymi w mediach społecznościowych i zapraszania innych współpracowników do przyłączenia się. Ponadto zaistniała możliwość dołączyć do nieformalnych wirtualnych spotkań za pomocą Donut Bot w aplikacji Slack, poszerzając tym samym swoje grono kontaktów.
Valentina Bagniya, CMO w SOFTSWISS, komentuje: 'W SOFTSWISS rozumiemy, że nasz sukces opiera się na zaangażowaniu i współpracy ponad 2000 specjalistów we wszystkich lokalizacjach. Miesiąc 'Razem Lepiej' to nasz sposób na docenienie tej jedności i wspieranie środowiska, w którym każdy czuje się doceniony i jest częścią grupy. Tworząc inicjatywy wykraczające poza tradycyjne uroczystości korporacyjne, wzmacniamy nasze zaangażowanie
w kulturę stawiającą ludzi na pierwszym miejscu'.
Odbywający się w połowie miesiąca 'Dzień Przyjaźni i Wdzięczności' zgromadził zespoły na specjalnej uroczystości skupionej na docenianiu i tworzeniu więzi. W kluczowych lokalizacjach biur zainstalowano płótna wdzięczności, zachęcając współpracowników do dzielenia się słowami zachęty i wdzięczności.

Wydarzenia zaplanowane na luty zakończą się czwartkowym świętem, celebracją lokalnych tradycji z różnych regionów. W Polsce specjaliści pracujący nad produktami marki SOFTSWISS będą obchodzić Tłusty Czwartek, dzieląc się słodkościami i budując więzi w zespole.
Szanując lokalne zwyczaje, SOFTSWISS i jej lokalni partnerzy wzmacniają swoje zaangażowanie
w tworzenie inkluzywnego i świadomego kulturowo miejsca pracy, w którym tradycje łączą zespoły niezależnie od położenia geograficznego.
O SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2024 roku obchodziła swoje
15-lecie. W 2013 roku jako pierwsza w przemyśle iGamingowym wdrożyła integrację kryptowalut
w ramach oferowanych usług. Łączna liczba pracowników, w tym pracujących zdalnie, przekracza 2000.
Materiał partnera.
Czwartek, 27 lutego 2025
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
