SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.
Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.
Na mapie Holandii Urk wygląda niepozornie - mała miejscowość położona na wschodnim brzegu IJsselmeer, dawniej wyspa odcięta od świata. A jednak to właśnie tu bije jedno z najsilniejszych serc holenderskiej przedsiębiorczości. Urk to miejsce, w którym praca ma głębsze znaczenie - jest częścią tożsamości, tradycji i wspólnoty.
Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z wieloetatowości, czyli pracy w kilku miejscach jednocześnie. Tym samym dążą do większej niezależności finansowej, zdobycia różnorodnego doświadczenia czy nawet lepszego wykorzystania swojego czasu.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.
Już trzeci rok z rzędu SOFTSWISS angażuje się w coroczną kampanię na rzecz zdrowia mężczyzn, której celem jest stworzenie przestrzeni do rozmowy o zdrowiu i zachęcanie do wykonywania badań profilaktycznych. Pod hasłem "Unmask the Mo-ment. Reveal what’s real" (Odkryj swoją prawdziwą twarz. Pokaż, jaki naprawdę jesteś) Movember zachęca do celebrowania indywidualności, budowania relacji poprzez autentyczność oraz wyrażania prawdziwych emocji. Gra słów "Mo-ment" nawiązuje do nazwy kampanii i jej kultowego symbolu - wąsów.

Podkreślając wartość "dbamy o innych", firma przygotowała w tym miesiącu szereg aktywności online i offline. W tym roku pracownicy mogą sami wybrać temat webinaru poświęconego Movember oraz wziąć udział w legendarnym wyzwaniu polegającym na zapuszczaniu wąsów, które cieszy się dużą popularnością. Wszyscy członkowie zespołu SOFTSWISS otrzymają również zwrot kosztów za badanie USG miednicy. Ponadto pracownicy podzielą się swoimi spostrzeżeniami i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi zdrowia, aby stworzyć unikalny przewodnik SOFTSWISS po dobrym samopoczuciu mężczyzn.
Centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu umożliwią pracownikom przygotowanie własnych koktajli owocowo-warzywnych przy użyciu wyjątkowego roweru koktajlowego. Akcja ma zachęcać do zdrowych nawyków i aktywnego trybu życia.

"Wiemy, że w dzisiejszym pędzącym świecie łatwo stracić z oczu to, co naprawdę ważne - nasze zdrowie. Movember przypomina nam, abyśmy zatrzymali się, wsłuchali w siebie i bardziej otwarcie rozmawiali o zdrowiu. Wierzymy, że znaczące zmiany często zaczynają się od drobnych rozmów i inicjatyw, które z czasem mogą realnie wpłynąć na całą społeczność" - powiedział Sergey Kastukevich, zastępca dyrektora ds. technologii w SOFTSWISS.
W październiku firma SOFTSWISS promowała kampanię Pink October, której celem jest zwiększenie świadomości na temat raka piersi. Już trzeci rok z rzędu firma kontynuuje obie inicjatywy - Pink October i Movember - aby zachęcać pracowników oraz szerszą społeczność do zwracania uwagi na powszechne problemy zdrowotne, mogące dotknąć każdego. Aktywny udział firmy w działaniach społecznie odpowiedzialnych został pozytywnie odebrany przez branżę - firma SOFTSWISS ponownie otrzymała tytuł Pracodawcy Roku 2025 w Europie.
O SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2025 roku obchodzi swoje 16-lecie. W 2013 roku jako pierwsza w branży iGamingowej zintegrowała płatności w kryptowalutach. Główne partnerskie centra rozwoju, z którymi współpracuje SOFTSWISS, mieszczą się w Warszawie i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, w tym osób pracujących zdalnie, przekracza 2000.
Materiał partnera.
Czwartek, 20 listopada 2025
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
