SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna posiadająca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, podsumowuje 2025 rok jako okres stabilnego wzrostu, intensywnego zaangażowania społecznego oraz realizacji inicjatyw o realnym wpływie. W minionym roku firma konsekwentnie inwestowała w swoich pracowników, w innowacje oraz odpowiedzialność społeczną, umacniając swoją pozycję zarówno w polskim, jak i międzynarodowym ekosystemie IT.
Co trzecia firma IT planuje rekrutacje w pierwszym kwartale nowego roku, niemal połowa prognozuje utrzymanie obecnych zespołów, a tylko 17% rozważa redukcje. Rynek w 2026 roku będzie premiował znajomość AI, chmury i cyberbezpieczeństwa.
Rok 2025 upłynął pod znakiem dalszej niepewności oraz ostrożności - tak po stronie firm, jak i profesjonalistów. Na globalny oraz regionalny rynek pracy wciąż silnie wpływa zmienność i złożoność czynników geopolitycznych i gospodarczych.
Wybór materiału na smycze reklamowe ma fundamentalne znaczenie dla jakości produktu i wizerunku marki. Decyduje on o funkcjonalności gadżetu, jego trwałości i estetyce, a także o dostępnych technikach personalizacji. Od wytrzymałego poliestru, przez luksusową satynę, po ekologiczny rPET - każdy surowiec oferuje unikalne cechy, wpływające na odbiór i efektywność smyczy jako narzędzia promocji. Poznaj kluczowe różnice i wybierz idealny materiał.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin

Międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS zorganizowała w tym roku drugą edycję wielokrotnie nagradzanego obozu letniego dla dzieci, który odbył się w dniach 27 lipca
- 6 sierpnia nad Jeziorskiem. Z inicjatywy skorzystało ponad 100 dzieci pracowników z centrów rozwoju partnerów marki w Warszawie i Poznaniu, a także z dziesięciu innych krajów. Projekt stanowi kluczowy element strategii społecznej odpowiedzialności biznesu SOFTSWISS w Polsce - regionie, który odgrywa istotną rolę w globalnym ekosystemie
badań i rozwoju firmy.

Jedenastodniowy program łączył sport, kreatywność i inspiracje związane z planowaniem przyszłej kariery w wyjątkowej formule. W jego skład wchodziło ponad 50 różnorodnych zajęć, które w sumie trwały blisko 350 godzin.
Jedną z głównych atrakcji był system monet - wewnętrzny program nagród, który pozwalał uczestnikom zdobywać i wydawać monety w zależności od ich inicjatywy, dyscypliny
i zaangażowania. Monety można było otrzymać m.in. za udział w klubach dyskusyjnych, realizację zadań czy prowadzenie osobistego dziennika. Dzieci mogły następnie wymieniać je na specjalne przywileje, takie jak wybór muzyki na dyskotece czy dodatkowe porcje lodów.
- System monet był naszym sposobem na wprowadzenie dzieci w podstawowe pojęcia ekonomiczne w formie zabawy - niemal jak prowadzenie mini-biznesu - powiedziała Hanna Sauchuk, Event Producer w SOFTSWISS. - Najbardziej zaskoczyło nas, jak kreatywnie uczestnicy potrafili wykorzystać swoje zasoby. Ostatniego wieczoru postanowili połączyć siły i 'kupić' wspólne powitanie wschodu słońca. Równie pomysłowa była 'godzina z nauczycielem WF-u' - dzieci mogły 'wynająć' trenera za swoje monety, by w zamian odwołać poranne zajęcia. Taka inicjatywa
i współpraca to dokładnie to, do czego chcieliśmy je zainspirować.

Kids Camp, laureat nagrody Eventex Award 2025 w kategorii 'Corporate Event', znalazł się w gronie wyróżnionych inicjatyw obok takich marek jak Disney, Nike czy Netflix. Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie SOFTSWISS w tworzenie kultury, w której na pierwszym miejscu są ludzie - także poza miejscem pracy.
- Dla mnie nie jest to kolejny projekt korporacyjny - to jedna z najbardziej znaczących inicjatyw, jakie realizujemy w SOFTSWISS. W namacalny sposób urzeczywistnia naszą kluczową wartość 'Widzimy ludzi'. Nie postrzegamy naszych pracowników wyłącznie jako profesjonalistów siedzących przy biurkach - widzimy w nich osoby z rodzinami, marzeniami
i pasjami. Kids Camp to nasz sposób na powiedzenie: Twoja rodzina jest dla nas tak samo ważna jak Twoja praca. To inwestycja w radość, więzi i życzliwość. Bo kiedy dzieci są szczęśliwe, ich rodzice promienieją - a razem tworzymy silniejszą, bardziej zjednoczoną społeczność. To rzadkość w biznesie, dlatego jesteśmy dumni, że możemy realizować ten projekt na najwyższym poziomie - podkreślił Ivan Montik, założyciel SOFTSWISS.

Polska odegrała kluczową rolę w sukcesie SOFTSWISS na przestrzeni ostatnich trzech lat.
Od otwarcia pierwszego biura w 2022 roku zespół w kraju powiększył się ponad trzykrotnie i obecnie
w centrach rozwoju partnerów firmy pracuje niemal 1000 specjalistów. W samym 2024 roku lokalny zespół powiększył się o 26%, co pokazuje konsekwentne zaangażowanie spółki w rozwój regionalnych talentów technologicznych.
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w lipcu 2025 roku obchodziła 16-lecie działalności. W 2013 roku jako pierwsza firma w branży iGaming wprowadziła obsługę kryptowalut. Główne centra rozwoju partnerów mieszczą się w Warszawie i Poznaniu, a łączna liczba pracowników - w tym osób pracujących zdalnie - przekracza 2000.
Materiał partnera.
Środa, 13 sierpnia 2025
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
