SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna posiadająca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, podsumowuje 2025 rok jako okres stabilnego wzrostu, intensywnego zaangażowania społecznego oraz realizacji inicjatyw o realnym wpływie. W minionym roku firma konsekwentnie inwestowała w swoich pracowników, w innowacje oraz odpowiedzialność społeczną, umacniając swoją pozycję zarówno w polskim, jak i międzynarodowym ekosystemie IT.
Co trzecia firma IT planuje rekrutacje w pierwszym kwartale nowego roku, niemal połowa prognozuje utrzymanie obecnych zespołów, a tylko 17% rozważa redukcje. Rynek w 2026 roku będzie premiował znajomość AI, chmury i cyberbezpieczeństwa.
Rok 2025 upłynął pod znakiem dalszej niepewności oraz ostrożności - tak po stronie firm, jak i profesjonalistów. Na globalny oraz regionalny rynek pracy wciąż silnie wpływa zmienność i złożoność czynników geopolitycznych i gospodarczych.
Wybór materiału na smycze reklamowe ma fundamentalne znaczenie dla jakości produktu i wizerunku marki. Decyduje on o funkcjonalności gadżetu, jego trwałości i estetyce, a także o dostępnych technikach personalizacji. Od wytrzymałego poliestru, przez luksusową satynę, po ekologiczny rPET - każdy surowiec oferuje unikalne cechy, wpływające na odbiór i efektywność smyczy jako narzędzia promocji. Poznaj kluczowe różnice i wybierz idealny materiał.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, obchodziła Tłusty Czwartek w partnerskich centrach programistycznych w Warszawie i Poznaniu. Członkowie lokalnych zespołów technologicznych mogli delektować się polskimi pączkami w przyjaznej atmosferze, wzmacniając relacje w zespole i doceniając tradycję.
Celebrowanie tej tradycji nie tylko buduje silniejsze więzi w miejscu pracy, ale także napędza zaangażowanie, które odgrywa kluczową rolę w sukcesie biznesowym. Według metaanalizy Gallupa z 2024 r. obejmującej 183 000 jednostek biznesowych w 53 branżach w 90 krajach, firmy zatrudniające wysoce zaangażowanych pracowników odnotowują wyższą produktywność, rentowność i lojalność przy jednoczesnym zmniejszeniu absencji i rotacji.

SOFTSWISS ma tego świadomość i w dalszym ciągu priorytetowo traktuje integrację kulturową jako kluczowy element swojej strategii HR we wszystkich lokalizacjach. W 2024 roku liczba specjalistów pracujących nad produktami marki SOFTSWISS w Polsce wzrosła o 26%, po imponującym wzroście o 97% w 2023 roku. W sytuacji, gdy praca hybrydowa staje się normą, a zespoły stale się powiększają, budowanie silnego poczucia przynależności staje się ważniejsze niż kiedykolwiek. Celebrowanie tradycji kulturowych i świąt odgrywa kluczową rolę w pomaganiu lokalnym i międzynarodowym talentom technologicznym w szybszej integracji i silnym poczuciu przynależności do zespołu.

"Sprawianie, by zagraniczne talenty technologiczne czuły się częścią większego zespołu, nie tylko ekonomicznie, ale kulturowo i personalnie, jest niezbędne dla globalnych firm i potwierdzone przez badania. Jako międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS angażuje się w dalsze odkrywanie i wdrażanie nowoczesnych strategii w miejscu pracy, osadzając uznanie kulturowe w swoim DNA i wspierając prawdziwe poczucie przynależności" - powiedziała Valentina Bagniya, CMO w SOFTSWISS.
Świętowanie Tłustego Czwartku jest jedną z wielu okazji odzwierciedlających zaangażowanie SOFTSWISS w tworzenie miejsca pracy, które jest zarówno interesujące, jak i odpowiedzialne - przyciągające najlepsze talenty i sprzyjające pozytywnemu, satysfakcjonującemu środowisku pracy.
[zdjecie 4]
O SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2024 roku obchodziła swoje 15-lecie. W 2013 roku jako pierwsza w przemyśle iGamingowym wdrożyła integrację kryptowalut w ramach oferowanych usług. Łączna liczba pracowników, w tym pracujących zdalnie, przekracza 2000.
Materiał partnera.
Piątek, 28 lutego 2025
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
