SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna posiadająca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, podsumowuje 2025 rok jako okres stabilnego wzrostu, intensywnego zaangażowania społecznego oraz realizacji inicjatyw o realnym wpływie. W minionym roku firma konsekwentnie inwestowała w swoich pracowników, w innowacje oraz odpowiedzialność społeczną, umacniając swoją pozycję zarówno w polskim, jak i międzynarodowym ekosystemie IT.
Co trzecia firma IT planuje rekrutacje w pierwszym kwartale nowego roku, niemal połowa prognozuje utrzymanie obecnych zespołów, a tylko 17% rozważa redukcje. Rynek w 2026 roku będzie premiował znajomość AI, chmury i cyberbezpieczeństwa.
Rok 2025 upłynął pod znakiem dalszej niepewności oraz ostrożności - tak po stronie firm, jak i profesjonalistów. Na globalny oraz regionalny rynek pracy wciąż silnie wpływa zmienność i złożoność czynników geopolitycznych i gospodarczych.
Wybór materiału na smycze reklamowe ma fundamentalne znaczenie dla jakości produktu i wizerunku marki. Decyduje on o funkcjonalności gadżetu, jego trwałości i estetyce, a także o dostępnych technikach personalizacji. Od wytrzymałego poliestru, przez luksusową satynę, po ekologiczny rPET - każdy surowiec oferuje unikalne cechy, wpływające na odbiór i efektywność smyczy jako narzędzia promocji. Poznaj kluczowe różnice i wybierz idealny materiał.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco z rynkiem pracy
Wysyłając formularz akceptujesz regulamin

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z partnerskimi centrami rozwoju
w Warszawie i Poznaniu, weźmie udział w tegorocznej edycji Code Europe - jednej
z największych konferencji technologicznych w Europie Środkowej i największej tego typu inicjatywie w Polsce. Firma po raz kolejny zaprezentuje swoją ekspertyzę technologiczną, przyszłościowe podejście oraz zaangażowanie w dzielenie się wiedzą.
Jednym z kluczowych punktów programu będzie wystąpienie Artema Bychkova, zastępcy dyrektora ds. bezpieczeństwa w SOFTSWISS, zatytułowane 'Groundhog Day: Lessons from
20 Years in Security'. W ramach prelekcji Artem, opierając się na dwóch dekadach doświadczenia, przedstawi niezmienne wyzwania, z jakimi mierzą się współczesne organizacje - od powtarzających się błędów technicznych po czynniki ludzkie i systemowe luki wynikające z niedoskonałości kultury organizacyjnej.
Łącząc poczucie humoru z wiedzą praktyczną, Artem poprowadzi słuchaczy przez powtarzające się antywzorce w obszarze cyberbezpieczeństwa, ilustrując je przykładami zaczerpniętymi z realnych sytuacji.
'Cyberbezpieczeństwo nie jest już wyłącznie domeną działu IT. Dotyczy każdej osoby w organizacji. Od programistów i menedżerów produktu, przez działy HR i marketingu - każdy członek zespołu odgrywa rolę w utrzymaniu bezpieczeństwa systemów i ochronie danych. Budowanie kultury odporności na cyberzagrożenia oznacza podejmowanie świadomych decyzji w codziennej pracy' - podkreśla Artem Bychkov.
Na początku roku marka SOFTSWISS zaznaczyła swoją obecność na arenie międzynarodowej, prezentując zaangażowanie w obszarze cyberbezpieczeństwa podczas konferencji Africa Tech Week w Kapsztadzie. Artem Bychkov wygłosił tam prelekcję zatytułowaną 'Resilience by Design', w której zwrócił uwagę na rosnącą skalę cyberprzestępczości w rozwijających się gospodarkach cyfrowych. Podkreślił znaczenie projektowania systemów bezpiecznych już na etapie ich tworzenia - zwłaszcza w szybko rozwijających się regionach, takich jak Republika Południowej Afryki, która znajduje się obecnie wśród krajów najbardziej dotkniętych stratami finansowymi wynikającymi z cyberataków.
Szacuje się, że do 2026 roku globalne koszty cyberprzestępczości przekroczą 15 bilionów dolarów. Wraz z rosnącą adaptacją usług chmurowych i sztucznej inteligencji, zwiększa się również powierzchnia ataku i stopień zaawansowania działań cyberprzestępców. W tym kontekście SOFTSWISS konsekwentnie wzmacnia swoje działania na rzecz wdrażania odporności na wszystkich poziomach - zarówno w zakresie produktów, jak i procesów operacyjnych. Firma rozwija proaktywną kulturę bezpieczeństwa, umożliwiając klientom, partnerom i pracownikom pełnienie roli świadomych i zaangażowanych obrońców w coraz bardziej połączonym cyfrowo świecie.
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2024 roku świętowała 15-lecie działalności. W 2013 roku jako pierwsza firma w branży iGaming wprowadziła obsługę kryptowalut. Główne centra rozwoju firmy mieszczą się w Warszawie i Poznaniu. Obecnie zespół SOFTSWISS liczy ponad 2 000 pracowników, w tym specjalistów pracujących w modelu zdalnym.
Materiał partnera.
Wtorek, 24 czerwca 2025
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
