HAYS POLAND Sp. z o.o.
Kraków (małopolskie)
Data publikacji: 25.11.2025
Do końca oferty:
Doświadczenie:
nie wymagane



lokalizacja: Kraków (małopolskie)
numer referencyjny: 1196646/jobs.pl
forma zatrudnienia: Praca czasowa
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy logistycznej, poszukujemy osobę na stanowisko Customer Support z j. francuskim.
Zapewniaj pierwszą linię wsparcia technicznego dla użytkowników końcowych w zakresie oprogramowania, sprzętu i sieci. Twoim zadaniem będzie diagnozowanie problemów, udzielanie prostych instrukcji i eskalacja bardziej złożonych przypadków.
Główne obowiązki:
Odbieranie zgłoszeń i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych związanych ze sprzętem, oprogramowaniem, drukarkami, sieciami, pocztą i dostępem do kont.
Wykorzystywanie instrukcji, checklist i wytycznych dostawców do rozwiązywania problemów.
Zbieranie informacji od użytkowników, rejestrowanie incydentów i aktualizacja statusów w systemie help desk.
Eskalacja nierozwiązanych lub złożonych problemów do wsparcia wyższego poziomu z pełnym kontekstem i opisem podjętych działań.
Udzielanie jasnych, krok po kroku instrukcji w sposób zrozumiały dla użytkownika.
Zarządzanie wieloma zgłoszeniami jednocześnie, dbanie o realizację SLA.
Wsparcie w zakresie resetów haseł, nadawania dostępu, onboardingu i offboardingu użytkowników.
Dokumentowanie znanych problemów i tworzenie artykułów do bazy wiedzy.
Instalacja podstawowego oprogramowania, konfiguracja urządzeń i wykonywanie rutynowych zadań konserwacyjnych.
Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i zgłaszanie potencjalnych incydentów.
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie kierunkowe lub certyfikaty IT.
Pierwsze doświadczenie wsparciu IT, obsłudze klienta lub pokrewnych obszarach. Staże lub projekty akademickie w IT są mile widziane.
Język angielski i francuski na poziomie min. B2
Podstawowa wiedza o sprzęcie komputerowym, systemach operacyjnych (Windows, macOS)
Znajomość podstawowych pojęć sieciowych (Wi-Fi, Ethernet, routery) mile widziana.
Umiejętność szybkiego uczenia się nowych narzędzi i procesów.
Dobre umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie.
Cierpliwość, empatia i nastawienie na obsługę klienta.
Umiejętność rozwiązywania problemów, dbałość o szczegóły i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
Umowę o pracę tymczasową na 18 miesięcy w pełnym wymiarze godzin
Model pracy hybrydowej
Nowoczesne biuro w centrum Krakowa
Pracę w międzynarodowym środowisku
Możliwość rozwoju w obszarze IT od podstaw.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
