Pre-sales solution Engineer

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 30.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Posiadasz wiedzę techniczną z obszaru infrastruktury sieciowej oraz automatyki przemysłowej? Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy działającej w branży technologii komunikacyjnych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pre-sales solution engineer

 Nie zwlekaj! Aplikuj już dziś.

Pre-sales solution Engineer

Nr ref.: 383/9/2025/AP/264859/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

Oferujemy

  • pracę w międzynarodowym zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie plus system premiowy
  • elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w trybie hybrydowym lub zdalnym
  • możliwość rozwijania kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach na terenie całej Polski
  • profesjonalny system szkoleń dostosowany do potrzeb i celów zawodowych

Zadania

  • opracowywanie i dostarczanie rozwiązań w zakresie łączności dla klientów firmy, bliska współpraca z zespołem sprzedaży w celu skutecznego zarządzania relacjami z klientami.
  • zapewnienie koordynacji technicznej oraz ekspertyzy w kluczowych projektach,
  • odpowiedzialność za ścisłą realizację celów opartych na KPI, w tym analiza wyników i podejmowanie działań mających na celu ich poprawę
  • kierowanie tworzeniem zintegrowanych rozwiązań, które wykorzystują pełny wachlarz możliwości i produktów firmy, zapewniając indywidualne podejście do każdego klienta.
  • ścisła współpraca z zespołem wsparcia rozwiązań CIC oraz zespołami usługowymi w zakresie opracowywania i realizacji Proof of Concepts (PoC), Factory Acceptance Tests (FAT) oraz audytów sieciowych, zapewniając techniczną wykonalność i sukces projektów.
  • ekspertyza branżowa na temat kluczowych technologii sieciowych, aktualnych trendów rynkowych i rozwiązań konkurencji, aby utrzymać przewagę konkurencyjną
  • reprezentowanie potrzeb i oczekiwań klientów w procesach wprowadzania nowych produktów.
  • dostarczanie cennych informacji rynkowych zespołom sprzedaży, zarządzania produktami i działowi R&D.

Oczekujemy

  • wykształcenia wyższego inżynieryjnego ze specjalizacją w OT, telekomunikacji lub sieciach komputerowych.
  • doświadczenia na stanowisku serwisowym w obszarze OT, telekomunikacji lub sieci komputerowych w branży przemysłowej.
  • doświadczenia we współpracy z zespołami międzyfunkcyjnymi, w tym z działami sprzedaży, marketingu i rozwoju produktów
  • umiejętności tworzenia CVP (Customer Viable Product) 
  • umiejętności przekształcania skomplikowanych informacji technicznych na zrozumiałą komunikację z odbiorcą nietechnicznym
  • wiedzy i zrozumienia kluczowych technologii, trendów rynkowych oraz rozwiązań konkurencji w obszarze OT, telekomunikacji i sieciach komputerowych
  • znajomości systemu CRM, np. SFDC
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...