starszy inspektor ds. komunikacji społecznej

Dodaj do ulubionych

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Warszawa (mazowieckie)

Data publikacji: 29.09.2025

Do końca oferty:

Specjalista (Mid/Regular)Umowa o pracęPełny etat

 

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

 

Bankowy 3/5

00-950 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy


poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta

Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

starszy inspektor ds. komunikacji społecznej

 

w Wydziale Organizacji Pracy Urzędu

 

Biura Organizacji Urzędu

 

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 13 października 2025 r.

Zakres zadań:

 

Główne odpowiedzialności:

 

  • redagowanie materiałów informacyjnych,
  • realizacja zadań w zakresie komunikacji wewnętrznej,
  • organizowanie spotkań o charakterze informacyjnym.

 

Charakterystyka pracy:

 

  • upowszechnianie prostego języka w urzędzie,
  • prowadzenie Poradni prostego języka urzędu oraz szkoleń z kompetencji miękkich i językowych,
  • opracowanie zasad przygotowania i stosowania wzorów dokumentów w urzędzie,
  • przygotowywanie analiz, koncepcji i rozwiązań organizacyjnych,
  • publikowanie informacji na PortUM,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    • zarządzenie Nr 1306/2020 Prezydenta miasta stołecznego Warszawy z 5 listopada 2020 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie m.st. Warszawy prostego języka oraz tekstu łatwego do czytania i zrozumienia ze zmianami,
    • zarządzenie Nr 312/2007 Prezydenta miasta stołecznego Warszawy z dnia 4 kwietnia 2007 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu miasta stołecznego Warszawy ze zmianami,
    • przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.

 

Warunki pracy:

 

Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 28, piętro 1. Szerokość wejścia i ciągi komunikacyjne dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, przejścia powyżej 90 cm. Drzwi wejściowe podwójne nie otwierają się automatycznie, brak przycisku przywołującego. Budynek wyposażony jest w windę. Brak oznaczeń brajlem. Na parterze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem.

Oferujemy

 

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

 

Niezbędne wymagania:

 

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednym z wymienionych obszarów:  dziennikarstwo, Public Relations, marketing, reklama,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca.

 

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w jednym z wymienionych zakresów: komunikacja, socjologia, nauki społeczne, administracja, kierunki humanistyczne.

 

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

 

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

 

Jak złożyć swoją ofertę

 

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

 

Dodatkowe informacje

 

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

 

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

 

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

 

Bankowy 3/5

00-950 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Inspektor ds. finansowo-księgowych

Inspektor ds. finansowo-księgowych to osoba odpowiedzialna za kontrolowanie i nadzorowanie procesów finansowych oraz księgowych w firmie...

Najnowsze publikacje

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...