Technical Office Manager

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Gdańsk (Pomorskie)

Data publikacji: 04.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Wspieramy naszego klienta – firmę GAP İnşaat - jednego z czołowych generalnych wykonawców – w rekrutacji na stanowisko Technical Office Managera do pracy przy strategicznym w skali kraju projekcie budowy terminala FSRU. To jedna z kluczowych inwestycji energetycznych w regionie, która powstanie w Gdańsku.

Nasz klient ma na swoim koncie 146 zrealizowanych projektów na trzech kontynentach, a wartość jego portfela kontraktów wynosi 8,56 miliarda dolarów. Od 2006 roku regularnie znajduje się w gronie czołowych firm wykonawczych na świecie. Specjalizuje się w realizacji dużych inwestycji infrastrukturalnych, mieszkaniowych i przemysłowych – często w wymagających warunkach.

To świetna okazja, by dołączyć do nowo tworzonych struktur renomowanej firmy, która stawia na innowacyjność, zrównoważony rozwój i bezpieczeństwo (22 miliony roboczogodzin bez wypadku).

Jeśli jesteś gotowa/gotowy na nowe wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na realizację tej inwestycji – aplikuj już teraz!

 

Technical Office Manager

Nr ref.: 111/8/2025/KS/264110/jobs.pl Gdańsk (pomorskie)

Oferujemy

  • możliwość rozwoju w ramach realizacji projektu o strategicznym znaczeniu dla bezpieczeństwa energetycznego kraju
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B
  • pracę w międzynarodowym środowisku z ekspertami w branży 
  • możliwość współtworzenia pionierskiego biura firmy w Gdańsku (KOGA, Gdańsk Stogi)
  • codzienne obiady w kantynie w biurze
  • darmowe miejsca parkingowe 

 

Zadania

  • zarządzanie i koordynacja biurem technicznym w celu zapewnienia efektywnej komunikacji między zespołami projektowymi

  • nadzór nad procesem przekazywania, weryfikacji i zatwierdzania dokumentacji technicznej we współpracy z kierownikiem ds. inżynierii i działem jakości

  • śledzenie dostarczanych materiałów technicznych zgodnie z rejestrem głównym dokumentów (MDR) i harmonogramem projektu

  • pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla zapytań technicznych (RFI) z placu budowy

  • wspieranie zespołów budowlanych poprzez dostarczanie informacji technicznych, rysunków i metod pracy

  • zapewnianie, że zmiany projektowe i odstępstwa techniczne są dokumentowane i przetwarzane w odpowiedni sposób

  • opracowywanie, utrzymywanie i aktualizowanie harmonogramu projektu

  • ustanawianie i zarządzanie systemami kontroli projektu w zakresie harmonogramu, kosztów i postępu

  • monitorowanie postępu prac, identyfikowanie odchyleń i rekomendowanie działań korygujących

  • wdrażanie systemów pomiaru postępu w inżynierii, zaopatrzeniu i budowie

  • przygotowywanie i wydawanie regularnych raportów postępu z analizą odchyleń i prognozami

  • wspieranie działań związanych z zarządzaniem ryzykiem harmonogramowym

  • koordynowanie harmonogramów z zespołami zaopatrzenia i budowy

  • doradzanie zarządowi w kwestii wpływu zmian i opóźnień na harmonogram i koszty

Oczekujemy

  • wykształcenia wyższego technicznego z zakresu budownictwa, mechaniki, elektryki lub sektora morskiego

  • kilkunastu lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 6 lat w branży naftowo-gazowej lub budownictwie morskim na podobnym stanowisku

  • udokumentowanego doświadczenia w zarządzaniu biurem technicznym oraz w planowaniu i kontroli projektów (EPC) na dużą skalę

  • znajomości kontraktów FIDIC i realizacji projektów wielobranżowych

  • biegłej obsługi oprogramowania do planowania (Primavera P6, MS project)

  • silnych umiejętności liderskich, koordynacyjnych i komunikacyjnych

  • zdolności do pracy w dynamicznym, wielokulturowym środowisku projektowym

  • płynnej znajomości języka angielskiego

 

 

Prosimy o składanie CV w języku angielskim.

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...