Administrator Zasobów Ludzkich / Administracja i Zasoby Ludzkie (m/k/d)

Dodaj do ulubionych

Maximus Personaldienstleistungen GmbH

Schwäbisch Gmünd (Niemcy)

Data publikacji: 09.11.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

1-2 lata

Specjalista (Mid/Regular)Umowa o pracęPełny etat

 

Maximus Personaldienstleistungen GmbH

 

Paradiesstraße 1

73525 Schwäbisch Gmünd

Deutschland

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Jesteś rzetelny, dobrze zorganizowany i chciałbyś pracować w dynamicznym środowisku w dziale kadr?

Zatem skorzystaj z szansy i zostań częścią innowacyjnego zespołu!

 

Maximus specjalizuje się w pośredniczeniu wykwalifikowanych specjalistów z innych krajów UE w obszarze pracy tymczasowej (AÜV). Naszą misją jest wspieranie firm w posiadaniu wysoko wykwalifikowanych specjalistów - poprzez rekrutację bezpośrednią oraz obsługę projektów AÜV.

 

Aby wzmocnić nasz zespół, poszukujemy dedykowanego specjalisty ds. kadr (m/f/d), który będzie odpowiedzialny za zadania administracyjno-kadrowe, a także opiekę nad naszymi pracownikami oraz procesami wewnętrznymi i administracją.

Administrator Zasobów Ludzkich / Administracja i Zasoby Ludzkie (m/k/d)

Lokalizacja: Schwäbisch Gmünd (Niemcy) Numer referencyjny: jobs.pl Wymiar pracy: Pełny etat

Twoje zadania:

Ogólne czynności administracyjne:

  • Wsparcie w codziennych zadaniach biurowych, administracji kancelaryjnej i pocztowej (np. korespondencja przychodząca/wychodząca, zakup materiałów)


Zarządzanie czasem i płace:

  • Zarządzanie i utrzymanie danych dotyczących czasu pracy pracowników (np. nadgodziny, urlopy, choroby)
  • Sprawdzanie grafików i dbanie o poprawność ich zapisów
  • Przygotowywanie i tworzenie list płac z uwzględnieniem odpowiednich zmiennych (nadgodziny, urlopy, nieobecności)


Komunikacja i wsparcie pracowników:

  • Wsparcie i doradztwo dla pracowników zewnętrznych w kwestiach kadrowych (np. wynagrodzenia, urlopy, warunki pracy)
  • Nadzór i wsparcie specjalistów zewnętrznych oraz rozpatrywanie reklamacji


Zarządzanie reklamacjami:

  • Przyjmowanie, przetwarzanie i znajdowanie rozwiązań w przypadku skarg od pracowników i partnerów biznesowych
  • Ścisła współpraca z odpowiednimi działami w celu optymalizacji procesów i minimalizacji reklamacji


Zarządzanie danymi kadrowymi i ZUS:

  • Gromadzenie i zarządzanie danymi osobowymi nowych pracowników, w tym tworzenie umów o pracę
  • Rejestracja nowych pracowników w kasie chorych i innych właściwych zakładach ubezpieczeń społecznych
  • Prowadzenie akt osobowych, zarządzanie umowami o pracę, świadectwami i innymi istotnymi dokumentami


Zarządzanie kontraktami:

  • Tworzenie, zarządzanie i archiwizacja umów o pracę tymczasową i innych dokumentów kontraktowych dla pracowników zewnętrznych i firm partnerskich
  • Monitorowanie terminów i warunków umów oraz koordynacja przedłużania i rozwiązywania umów

Twój profil:

  • Wymagane: Wymagane doświadczenie zawodowe na porównywalnym stanowisku w administracji lub kadrach; Dodatkowym atutem będzie dogłębna znajomość prawa pracy, księgowości płacowej oraz administracji danymi ZUS i umów AÜV
  • Umiejętności organizacyjne: Uporządkowany, precyzyjny i niezależny sposób pracy oraz umiejętność zarządzania kilkoma zadaniami jednocześnie
  • Komunikacja: Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i silne poczucie obsługi w kontaktach z pracownikami i kontaktami zewnętrznymi
  • Kompetencje informatyczne: Pewne korzystanie z pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) i najlepiej systemów zarządzania personelem
  • Znajomość języków: Znajomość języka niemieckiego przynajmniej na poziomie B1, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Niemiecką umowę o pracę (nieograniczoną), na niemieckich warunkach
  • Niemieckie ubezpieczenie
  • Diety (Netto, od 45€) za każdy przepracowany dzień atrakcyjne wynagrodzenie za przepracowany miesiąc
  • Klarowne i legalne warunki zatrudnienia
  • Długotrwałe zatrudnienie w renomowanej niemieckiej firmie pracowniczej
  • Terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Praca w pełnym wymiarze godzinowym z możliwością pracy w soboty
  • Pomoc w organizacji wyjazdu oraz załatwianiu wszystkich formalności
  • Miłą obsługę
  • Brak Zeitkonta
  • Odzież roboczą
  • Dodatki urlopowe oraz świąteczne
  • Możliwość pobierania zaliczek
  • Wsparcie polskojęzycznego koordynatora
  • Możliwość pracowania w godzinach nadliczbowych (zależne od pracodawcy), płacone extra + 25% do wypłaty
  • 25 dni urlopu w roku
  • Zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę w pobliżu miejsca pracy (pokoje jednoosobowe z dostępem do internetu).

Prosimy o wyslanie CV - najlepiej w jezyku niemieckim na adres:

cv@maximus-personal.de

Tel. +49 151 457 256 36.

 

Maximus Personaldienstleistungen GmbH

 

Paradiesstraße 1

73525 Schwäbisch Gmünd

Deutschland

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Pracownik Biurowy

Pracownik biurowy odpowiedzialny jest za koordynowanie i zarządzanie codzienną pracą biura. Głównymi zadaniami osoby zatrudnionej na...

Najnowsze publikacje

Zakorzenieni w tradycji, otwarci na przyszłość -...

Na mapie Holandii Urk wygląda niepozornie - mała miejscowość położona na wschodnim brzegu IJsselmeer, dawniej wyspa odcięta od świata. A jednak to właśnie tu bije jedno z najsilniejszych serc holenderskiej przedsiębiorczości. Urk to...

38 proc. przedstawicieli pokolenia z pracuje w kilku...

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z...

Czy warto czekać na promocje black friday w 2025 roku?

Black Friday 2025, globalne święto zakupów, wypada 28 listopada, oferując największe w roku obniżki cen na elektronikę, AGD i wiele innych. To idealna okazja na świąteczne prezenty i większe inwestycje, ale wymaga przemyślanej strategii....

Szukasz pracy? otto work force ma dla ciebie ofertę!

Od ponad 20 lat łączymy ludzi z dobrą, legalną pracą w Holandii i Polsce. Bez względu na doświadczenie - znajdziemy coś dla Ciebie!

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...