Pracownik administracyjny w Dziale Zarządzania Nieruchomościami

Dodaj do ulubionych

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

Zielona Góra (lubuskie)

Data publikacji: 29.09.2025

Do końca oferty:

Młodszy specjalista (Junior)

 

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

 

Licealna 9

65-417 Zielona Góra

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

ogłasza konkurs zewnętrzny

na stanowisko pracownika administracyjnego  Dziale Zarządzania Nieruchomościami

w Biurze Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni

Pracownik administracyjny w Dziale Zarządzania Nieruchomościami

  • Miejsce pracy: Zielona Góra (lubuskie)
  • Numer referencyjny jobs.pl

Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu.

 

Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy:

  1. Prowadzenie spraw formalno - prawnych nieruchomości stanowiących własność Uniwersytetu Zielonogórskiego.
  2. Prowadzenie książek obiektu budowlanego.
  3. Gromadzenie dokumentacji odbiorowej budynków i budowli.
  4. Gromadzenie protokołów i dokumentacji przeglądowej i kontrolnej.
  5. Organizowanie i koordynowanie zadań związanych z przeprowadzaniem przeglądów i kontroli wynikających z art. 62 Ustawy - Prawo budowlane.
  6. Sporządzanie harmonogramów kontroli obiektów budowlanych i instalacji wewnętrznych podlegających obowiązkowym przeglądom- kalendarz przeglądów.
  7. Prowadzenie ewidencji protokołów z kontroli obiektów w formie elektronicznej i papierowej.
  8. Kontrola realizacji zaleceń wynikających z protokołów z kontroli obiektów.
  9. Przygotowywanie odpowiednich dokumentów na wyłonienie wykonawców robót na kontrole okresowe i serwisy, (kontrole okresowe zgodnie z art. 62 Ustawy - Prawo budowlane (kontrola instalacji: gazowej, kontrole przewodów dymowych, spalinowych) oraz nadzór nad realizacja umów.
  10. Prowadzenie ewidencji budynków, budowli oraz infrastruktury stanowiących własność Uniwersytetu Zielonogórskiego.
  11. Bieżące aktualizowanie ewidencji o nieruchomościach.
  12. Inwentaryzacje nieruchomości stanowiących własność Uniwersytetu Zielonogórskiego.
  13. Gospodarowanie powierzonym majątkiem uczeni:
  • przyjmowanie na stan i ewidencjowanie wyposażenia,
  • znakowanie wyposażenia numerami inwentarzowymi oraz ich bieżące uaktualnianie,
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
  • wnioskowanie o przeprowadzenie likwidacji zużytego wyposażenia,
  • wnioskowanie o zmianę miejsca użytkowania.
  1. Przygotowanie i opracowanie decyzji o zmianach przeznaczenia i właścicieli pomieszczeń.
  2. Opracowanie i zatwierdzanie wniosków o nadanie pól spisowych.
  3. Gospodarowanie drzewostanem przygotowywanie wniosków o wycinkę drzew, nadzór nad realizacją wycinki drzew i zagospodarowaniem drewna, nadzór nad nasadzeniami wynikającymi z zaleceń określonych w decyzjach).

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (budownictwo lub pokrewne),
  • dobra znajomość pakietu Office,
  • duża motywacja do pracy oraz wysoka kultura osobista,
  • duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność ustalania priorytetów,

 

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziana znajomość Ustaw: Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Ustawa o zasadach zarządzania mieniem państwowym, Ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  • prawo jazdy kat. B,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • odporność na stres.

Oferujemy:

  1. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  2. Pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku letniego, świadczenia świąteczne, pożyczki mieszkaniowe).
  3. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka".
  4. Dodatek za staż pracy wypłacany w okresach miesięcznych.
  5. Nagrody jubileuszowe z tytułu wieloletniej pracy.
  6. Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  7. Wynagrodzenie za pracę zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów.
  8. Premia miesięczna.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  3. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia, oraz
  4. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  5. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski przez okres najbliższych 10 miesięcy.

 

Oświadczenia, o których mowa w punkcie "Wymagane dokumenty" w pozycji od 4) do 5) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

’Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski przez okres najbliższych 10 miesięcy.

lub

’Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Sposób składania dokumentów:

  1. dokumenty z dopiskiem BZNiOU należy składać: osobiście w Dziale Osobowym Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Licealna 9, pok. 12, elektronicznie na adres: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl  lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9,
  2. termin składania ofert: 08.10.2025 r. do godz. 15:00. W przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Działu Osobowego,
  3. list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,
  4. do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
  5. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  6. osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.

 

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

 

Licealna 9

65-417 Zielona Góra

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...