Pracownik administracyjny w sekretariacie Instytutu Inżynierii Materiałowej i Biomedycznej

Dodaj do ulubionych

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

Zielona Góra (lubuskie)

Data publikacji: 09.09.2025

Do końca oferty:

Asystent

 

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

 

Licealna 9

65-417 Zielona Góra

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

OGŁASZA KONKURS

na stanowisko pracownika administracyjnego

w sekretariacie Instytutu Inżynierii Materiałowej i Biomedycznej

 

(zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo w wymiarze pełnego etatu)

Pracownik administracyjny w sekretariacie Instytutu Inżynierii Materiałowej i Biomedycznej

  • Miejsce pracy: Zielona Góra (lubuskie)
  • Numer referencyjny jobs.pl

Zakres obowiązków na w/w stanowisku:

  1. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-sekretarskiej
  2. Obsługa Rady Dyscypliny Naukowej
  3. Przygotowanie spraw osobowych pracowników: przygotowanie konkursów, sporządzanie zbiorczych sprawozdań z rozwoju kadry i zatrudniania w zakresie kompetencji dyrektora instytutu
  4. Wprowadzanie do systemu zamówień dotyczących wydatków związanych z działalnością jednostki.
  5. Udział w pracach związanych z organizacją konferencji, seminariów, sympozjów i innych wydarzeń.
  6. Wykonywanie prac związanych z obciążeniem dydaktycznym pracowników na każdy rok akademicki.
  7. Przygotowywanie dokumentacji i jej ewidencja oraz koordynacja spraw związanych z przeprowadzaniem postępowań doktorskich, habilitacyjnych oraz postępowań dotyczących nadania tytułu profesora.
  8. Obsługa delegacji krajowych i zagranicznych.
  9. Obsługa administracyjna postępowań związanych z nostryfikacją dyplomów oraz stopni naukowych uzyskanych za granicą.
  10. Przygotowywanie i przekazywanie do Dziełu Kształcenia informacji dotyczących godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich.
  11. Obsługa systemu Dziekanat w zakresie działalności instytutu (finansowa i kadrowa).
  12. Przygotowywanie danych do planu rzeczowo - finansowego instytutu.
  13. Prowadzenie prac związanych ze zmianą struktury.
  14. Przygotowanie informacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego instytutu.

Od kandydatów oczekujemy:

  1. Wykształcenia wyższego .  
  2. Dobrej organizacji pracy.
  3. Umiejętności pracy w zespole.
  4. Umiejętności analitycznych oraz kreatywności w rozwiązywaniu problemów.
  5. Biegłej znajomości obsługi komputera w tym pakietu MS Windows Office
  6. Terminowość, samodzielność i sumienność w wykonywaniu zadań.
  7. Mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej oraz kurs pierwszej pomocy.

Oferujemy:

  1. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  2. Okres zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia.
  3. Wynagrodzenie za pracę zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Rady Ministrów.
  4. Możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego.
  5. Pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku letniego i przyznawanie świadczeń świątecznych, pożyczki mieszkaniowe).
  6. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka".
  7. Dodatek za staż pracy wypłacany w okresach miesięcznych.
  8. Premia miesięczna.
  9. Nagrody jubileuszowe z tytułu wieloletniej pracy.
  10. Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  11. Przyjazną atmosferę w pracy.

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia.
  4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  5. W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski przez okres najbliższych 6 miesięcy.

 

Oświadczenia, o których mowa w punkcie "Wymagane dokumenty" w pozycji od 4) do 5) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

’Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski przez okres najbliższych 6 miesięcy.

lub

’Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

 

 

 

Sposób składania dokumentów:

  1. dokumenty z dopiskiem Instytut Inżynierii Materiałowej i Biomedycznej należy składać osobiście w Dziale Osobowym Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Licealna 9, pok. 12, elektronicznie na adres: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl  lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9,
  2. termin składania ofert do: 30 września 2025 r. do godz. 15:00. W przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Działu Osobowego,
  3. list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,
  4. do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
  5. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  6. osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.

 

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

 

Licealna 9

65-417 Zielona Góra

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...

Dlaczego warto zainwestować w kasy fiskalne online dla...

przedsiębiorców, pomagając im spełniać wymogi podatkowe i usprawniać codzienną działalność. Dzięki bezpośredniemu połączeniu z Centralnym Repozytorium Kas (CRK), urządzenia te automatycznie przesyłają dane o transakcjach...