Administrator Zasobów Ludzkich / Administracja i Zasoby Ludzkie (m/k/d)

Dodaj do ulubionych

Maximus Personaldienstleistungen GmbH

Schwäbisch Gmünd (Niemcy)

Data publikacji: 10.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

1-2 lata

Specjalista (Mid/Regular)Umowa o pracęPełny etat

 

Maximus Personaldienstleistungen GmbH

 

Paradiesstraße 1

73525 Schwäbisch Gmünd

Deutschland

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Jesteś rzetelny, dobrze zorganizowany i chciałbyś pracować w dynamicznym środowisku w dziale kadr?

Zatem skorzystaj z szansy i zostań częścią innowacyjnego zespołu!

 

Maximus specjalizuje się w pośredniczeniu wykwalifikowanych specjalistów z innych krajów UE w obszarze pracy tymczasowej (AÜV). Naszą misją jest wspieranie firm w posiadaniu wysoko wykwalifikowanych specjalistów - poprzez rekrutację bezpośrednią oraz obsługę projektów AÜV.

 

Aby wzmocnić nasz zespół, poszukujemy dedykowanego specjalisty ds. kadr (m/f/d), który będzie odpowiedzialny za zadania administracyjno-kadrowe, a także opiekę nad naszymi pracownikami oraz procesami wewnętrznymi i administracją.

Administrator Zasobów Ludzkich / Administracja i Zasoby Ludzkie (m/k/d)

Lokalizacja: Schwäbisch Gmünd (Niemcy) Numer referencyjny: jobs.pl Wymiar pracy: Pełny etat

Twoje zadania:

Ogólne czynności administracyjne:

  • Wsparcie w codziennych zadaniach biurowych, administracji kancelaryjnej i pocztowej (np. korespondencja przychodząca/wychodząca, zakup materiałów)


Zarządzanie czasem i płace:

  • Zarządzanie i utrzymanie danych dotyczących czasu pracy pracowników (np. nadgodziny, urlopy, choroby)
  • Sprawdzanie grafików i dbanie o poprawność ich zapisów
  • Przygotowywanie i tworzenie list płac z uwzględnieniem odpowiednich zmiennych (nadgodziny, urlopy, nieobecności)


Komunikacja i wsparcie pracowników:

  • Wsparcie i doradztwo dla pracowników zewnętrznych w kwestiach kadrowych (np. wynagrodzenia, urlopy, warunki pracy)
  • Nadzór i wsparcie specjalistów zewnętrznych oraz rozpatrywanie reklamacji


Zarządzanie reklamacjami:

  • Przyjmowanie, przetwarzanie i znajdowanie rozwiązań w przypadku skarg od pracowników i partnerów biznesowych
  • Ścisła współpraca z odpowiednimi działami w celu optymalizacji procesów i minimalizacji reklamacji


Zarządzanie danymi kadrowymi i ZUS:

  • Gromadzenie i zarządzanie danymi osobowymi nowych pracowników, w tym tworzenie umów o pracę
  • Rejestracja nowych pracowników w kasie chorych i innych właściwych zakładach ubezpieczeń społecznych
  • Prowadzenie akt osobowych, zarządzanie umowami o pracę, świadectwami i innymi istotnymi dokumentami


Zarządzanie kontraktami:

  • Tworzenie, zarządzanie i archiwizacja umów o pracę tymczasową i innych dokumentów kontraktowych dla pracowników zewnętrznych i firm partnerskich
  • Monitorowanie terminów i warunków umów oraz koordynacja przedłużania i rozwiązywania umów

Twój profil:

  • Wymagane: Wymagane doświadczenie zawodowe na porównywalnym stanowisku w administracji lub kadrach; Dodatkowym atutem będzie dogłębna znajomość prawa pracy, księgowości płacowej oraz administracji danymi ZUS i umów AÜV
  • Umiejętności organizacyjne: Uporządkowany, precyzyjny i niezależny sposób pracy oraz umiejętność zarządzania kilkoma zadaniami jednocześnie
  • Komunikacja: Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i silne poczucie obsługi w kontaktach z pracownikami i kontaktami zewnętrznymi
  • Kompetencje informatyczne: Pewne korzystanie z pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) i najlepiej systemów zarządzania personelem
  • Znajomość języków: Znajomość języka niemieckiego przynajmniej na poziomie B1, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Niemiecką umowę o pracę (nieograniczoną), na niemieckich warunkach
  • Niemieckie ubezpieczenie
  • Diety (Netto, od 45€) za każdy przepracowany dzień atrakcyjne wynagrodzenie za przepracowany miesiąc
  • Klarowne i legalne warunki zatrudnienia
  • Długotrwałe zatrudnienie w renomowanej niemieckiej firmie pracowniczej
  • Terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Praca w pełnym wymiarze godzinowym z możliwością pracy w soboty
  • Pomoc w organizacji wyjazdu oraz załatwianiu wszystkich formalności
  • Miłą obsługę
  • Brak Zeitkonta
  • Odzież roboczą
  • Dodatki urlopowe oraz świąteczne
  • Możliwość pobierania zaliczek
  • Wsparcie polskojęzycznego koordynatora
  • Możliwość pracowania w godzinach nadliczbowych (zależne od pracodawcy), płacone extra + 25% do wypłaty
  • 25 dni urlopu w roku
  • Zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę w pobliżu miejsca pracy (pokoje jednoosobowe z dostępem do internetu).

Prosimy o wyslanie CV - najlepiej w jezyku niemieckim na adres:

cv@maximus-personal.de

Tel. +49 151 457 256 36.

 

Maximus Personaldienstleistungen GmbH

 

Paradiesstraße 1

73525 Schwäbisch Gmünd

Deutschland

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Pracownik Biurowy

Pracownik biurowy odpowiedzialny jest za koordynowanie i zarządzanie codzienną pracą biura. Głównymi zadaniami osoby zatrudnionej na...

Najnowsze publikacje

Garnitur damski nie tylko do biura - jak go stylizować na...

Damski garnitur to esencja wszechstronności i stylu, która wychodzi poza biurowe ramy. Od casualowych wyjść po wyjątkowe okazje - jego uniwersalność pozwala tworzyć różnorodne stylizacje, łączące wygodę z elegancją. Klasyczne kroje...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...