Customer Service Coordinator

Dodaj do ulubionych

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Warszawa (mazowieckie)

Data publikacji: 04.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Praca czasowa

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Customer Service Coordinator

lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

numer referencyjny: 1195237/jobs.pl

forma zatrudnienia: Praca czasowa

Let's talk about the role:
You will be working as part of the team to ensure the smooth running of all commercial operations activities for the company. Responsible for processing all orders, providing a high-quality point-of-contact for customer enquiries and support that facilitates high quality and market-leader status. Ensuring that excellent relationships are developed and maintained with internal and external customers at all times.


Let's talk about responsibilities:
  • Manage all customer communications promptly and fully within set timeframes. Actively build and maintain positive relationships with customers.
  • Process all orders received via download, telephone, fax, email and post.
  • Deal with all communications fully within set timeframes.
  • Actively build and maintain positive relationships with patients, customers and partners.
  • Listen actively to understand customer needs and requirements, probing and clarifying to understand issues fully and offer suitable solutions and options when dealing with queries, troubleshooting, and providing product information.
  • Be the first point of contact for portfolio of a range of customers and managing the interaction within the organisation.
  • Deliver an excellent after care service and ensure that customer feedback is shared with the whole team to promote the continuous improvement of high standards of customer service.
  • Develop and maintain good product knowledge across the portfolio.
  • Ensure administrative functions such as invoicing and filing are completed on a daily basis to ensure accuracy and data is current.
  • Liaise with other departments within the business to ensure that enquiries are dealt with immediately, take ownership of a problem and ensure that the customer is kept informed at all stages.
  • Maintain accurate and up to date entries and maintenance of records and other databases as required.
  • Maintain the highest level of customer service to ensure the reputation is held in high esteem at all times by our customers.
  • Manage and maintain the inboxes ensuring that all emails are dealt with professionally and in a timely manner.
  • Undertake general administrative duties as required.
  • Complete other responsibilities and activities as required with a proactive, can do attitude.


Let's talk about qualifications, skills and experience:

  • Business fluent Polish and English skills
  • Skills in using Microsoft Office and CRM systems
  • Excellent customer care skills
  • Strong written and verbal communication skills 
  • Excellent interpersonal skills to form effective working relationships.
  • Highly competent IT, organisational and planning skills.
  • Demonstrates flexibility and adaptability to be successful in a changing environment.
  • Excellent team player and flexibility to assist with duties where required.
  • Ability to problem solve and innovate effectively.
  • Ability to learn new skills and develop product knowledge.
We offer
  • 12-month contract
  • Office based work in the center of Warsaw


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...