Financial controller and Administration Manager

Dodaj do ulubionych

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Warszawa (mazowieckie)

Data publikacji: 04.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Praca czasowa

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Financial controller and Administration Manager

lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

numer referencyjny: 1193818/jobs.pl

forma zatrudnienia: Praca czasowa

Opis stanowiska

Obecnie poszukujemy doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko Financial controller and Administration Manager odpowiedzialnej za koordynację procesów finansowych w naszych spółkach w Polsce, Hiszpanii, Belgii i Niemczech. Osoba na tym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do Zarządu oraz Group Controllera, zarządzać zespołem finansowym i dbać o sprawne funkcjonowanie procesów finansowo-administracyjnych.

Zakres obowiązków
  • Nadzór nad codziennymi operacjami finansowymi i zadaniami administracyjnymi w czterech krajach.
  • Zarządzanie i wsparcie zespołu finansowego (2 osoby).
  • Przegląd i analiza danych finansowych oraz sprawozdań przygotowanych przez zewnętrznych księgowych.
  • Przygotowywanie raportów grupowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych), prognoz i budżetów (dla Polski i Hiszpanii).
  • Zapewnienie terminowego składania dokumentacji podatkowej i finansowej.
  • Koordynacja projektów finansowych i podatkowych z doradcami zewnętrznymi.
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa mających wpływ na działalność spółki.
  • Ścisła współpraca z Zarządem, Group Controllerem oraz innymi działami w ramach grupy House of HR.
  • Obsługa audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Księgowanie transakcji w systemie finansowym oraz wsparcie zespołu.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi (przy wsparciu zespołu).
Wymagania

  • Mile widziane doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze księgowości lub controllingu.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych w Polsce.
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, podatki).
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Zaawansowana znajomość programu Excel.
  • Umiejętności analityczne, dokładność i elastyczne podejście do zadań.
Oferujemy
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
  • Elastyczne godziny pracy (25-32 godziny tygodniowo) lub pełen etat (do wyboru) 
  • Wsparcie zespołu i możliwość realnego wpływu na procesy finansowe.
  • Udział w strategicznym planowaniu finansowym firmy.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...