German Customer Service Representative Tourism Industry - Gdańsk

rekrutacja online

Dodaj do ulubionych

Speakit Jobs

Gdańsk (pomorskie)dolnośląskiekujawsko-pomorskielubelskielubuskiełódzkiemałopolskiemazowieckieopolskiepodkarpackiepodlaskiepomorskieśląskieświętokrzyskiewarmińsko-mazurskiewielkopolskiezachodniopomorskie

Data publikacji: 19.09.2025

Do końca oferty:

AsystentUmowa o pracęPełny etat, Część etatuPierwsza praca

Wybierz lokalizację:

 

Speakit Jobs

 

5-11 Lootsa

11415, Tallinn

Estonia

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Speakit Jobs

Speakit Jobs

German Customer Service Representative Tourism Industry - Gdańsk

Workplace: Gdańsk (pomorskie), dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie

Reference number: GCSR/jobs.pl

Dimension of work: Pełny etat, Część etatu

Description

Are you fluent in German and passionate about delivering exceptional customer experiences? Join our dynamic team in Gdańsk, Poland, as a Customer Service Specialist supporting Airbnb users. In this role, you'll be the first point of contact for guests and hosts, helping to create memorable travel experiences through thoughtful, solution-oriented support. Whether it's resolving booking issues or guiding users through the platform, your empathy and communication skills will make a real difference. If you're ready to bring your language talents and customer-first mindset to a global brand, we'd love to hear from you.

 

Responsibilities:

  • Comply with the company's policies and procedures to meet statutory, quality and business requirements within the overall strategy and objectives
  • Responsible for dealing with all customer inquiries ensuring the highest levels of service are provided to Customers
  • Answer inbound calls and emails within guidelines/goals established by the client and contact center management
  • Maintain accuracy and security of customer information on the database
  • Provide friendly and efficient service to the worldwide Airbnb community
  • Be a first point of contact to handle and resolve customer issues
  • Identify and escalate issues appropriately
  • Compose thoughtful and accurate messages or customized prepared responses to customer emails
  • Research information and troubleshoot problems using available resources
  • Arbitrate in situations between users
  • Monitor and control numerous concurrent tasks in tandem
  • Proactively and independently work to meet targets and goals

Requirements

Education

  • Preferable college degree or related work experience

Languages ​​proficiency

  • German native/advanced level;
  • English advanced level

Experience Target

  • Previous experience in customer service
  • Computer literate

Skills

  • Excellent listening and written/oral communication skills in supported languages 
  • A motivated and enthusiastic personality
  • Organizational skills and strong interpersonal skills under pressure
  • Adaptability
  • Technical aptitude and the ability to pick up new technology quickly
  • Able to follow guidelines and instructions
  • Ability to demonstrate confidence when imparting information or dealing with troubled callers

Knowledge/Abilities

  • Knowledge of and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty across broad functional areas and diverse geographies
  • Familiarity with ticketing systems
  • An element of gravitas
  • Experience with policy work, or help resource project management
  • Previous, demonstrable experience with creation of online help resources
  • Early adopter of technology
  • Ability to put callers at ease
  • Dependable, reliable and able to perform duties with minimum supervision
  • Ability to interact positively with peers and supervisors

Benefits

On Offer:

 

  • Retention bonus once every 6 months.
  • Retention bonus after one year of employment.
  • Up to 5% performance bonus per month.
  • Rotational working hours between 7 am to 9 pm, 5 days per week.
  • Multicultural work environment
  • Paid Leave

Wybierz lokalizację:

 

Speakit Jobs

 

5-11 Lootsa

11415, Tallinn

Estonia

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Wybierz lokalizację:

Najnowsze publikacje

Etat czy własna firma? co bardziej się opłaca w 2025 roku

Rynek pracy w Polsce zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Coraz więcej osób staje przed wyborem: zostać na etacie czy spróbować sił w jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG). Oba rozwiązania mają swoje plusy i minusy - różnią...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Jak stworzyć stronę internetową w 15 minut 2025

Założenie strony internetowej przestało być czasochłonnym zadaniem zarezerwowanym dla programistów. Dzięki nowoczesnym technologiom i intuicyjnym narzędziom takim jak kreator stron możesz uruchomić profesjonalną witrynę w zaledwie...

Pracuj i zwiedzaj - zawody, dzięki którym poznasz świat

Połączenie pracy zawodowej z odkrywaniem nowych zakątków globu to dla wielu osób definicja idealnego stylu życia. Jeszcze niedawno taka wizja wydawała się odległym marzeniem, dostępnym tylko dla nielicznych. Dziś, dzięki rozwojowi...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....