Polish-Speaking Pandora Customer Experts

rekrutacja online

Dodaj do ulubionych

TP Greece

Athens, Thessaloniki, Chania (Grecja)dolnośląskiekujawsko-pomorskielubelskielubuskiełódzkiemałopolskiemazowieckieopolskiepodkarpackiepodlaskiepomorskieśląskieświętokrzyskiewarmińsko-mazurskiewielkopolskiezachodniopomorskie

Data publikacji: 15.09.2025

Do końca oferty:

Specjalista (Mid/Regular)Umowa o pracęPełny etatPierwsza praca

Wybierz lokalizację:

 

TP Greece

 

PEIRAIOS STR.-18346

39-43 Athens

Grecja

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Ready to give a voice to people’s loves? Join our Customer Experts team for Pandora, the world’s most loved jewellery brand.

 

 Are you passionate about jewellery and customer support? TP in Greece collaborates with Pandora, the world’s top jewellery designer and manufacturer, looking for Customer Support Representatives to join the team.

 

Everyday people around the world share facets of who they are and what matters to them through their Pandora jewellery. Be the one who will voice to people’s loves, join our team!

Polish-Speaking Pandora Customer Experts

  • Miejsce pracy: Athens, Thessaloniki, Chania (Grecja), dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
  • Numer referencyjny: PSPCE/jobs.pl
  • Forma zatrudnienia: Pełny etat

What you will do:

  • Handle calls, emails and chat with a sense in Polish
  • Respond to pricing and product inquiries, order status, tracking inquiries and order cancellations.
  • As a brand ambassador - provide promotion support, being knowledgeable about current promotions and new offers.
  • Handle account and billing issues, along with order upselling, troubleshooting, fraud order and returns, based on policy provided through training guidelines.
  • Exchanging ideas and solutions with your colleagues!
  • Turning every customer into a happy customer!

What you will bring:

  • Excellent command of Polish
  • Good knowledge of English
  • Great communication & soft skills, as well as problem-solving skills
  • Computer knowledge/tech savviness
  • Ability to multitask and have strong interpersonal skills.
  • Ability to work in rotating shifts and availability to work overtime when/if required.
  • Work experience in customer support will be considered as an advantage
  • A positive and adventurous attitude 

What we offer:

  • Complete support to help you ease your relocation to Greece (we cover your flight tickets expenses, hotel accommodation, support with the house searching process(-all at no cost to you-)
  • Competitive monthly salary + 2 extra salaries per year
  • Refer-A-Friend: Bring a friend and get up to €3,500 as a referral bonus (depending on the language)
  • Health care benefits and numerous other discounts
  • Fully renumerated training by certified instructors
  • A career path within a company of more than 12.000 employees
  • Special events as well as community & social responsibility initiatives
  • Free online Greek language courses
  • State of the art premises, providing a great working environment with relaxing break areas
  • The opportunity to work for a Great Place to Work-Certified Company

 

This is a great opportunity to advance your career and work for a multinational company, by developing strong experience and skills, while representing one of the biggest brands worldwide. In addition, you will be a member of a company that fosters diversity, offering equal opportunities to all, regardless of gender, ethnicity, religion, culture or age.

Wybierz lokalizację:

 

TP Greece

 

PEIRAIOS STR.-18346

39-43 Athens

Grecja

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Wybierz lokalizację:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada za kompleksową obsługę klienta z ramienia konkretnej organizacji. Do jego zadań należy...

Najnowsze publikacje

Garnitur damski nie tylko do biura - jak go stylizować na...

Damski garnitur to esencja wszechstronności i stylu, która wychodzi poza biurowe ramy. Od casualowych wyjść po wyjątkowe okazje - jego uniwersalność pozwala tworzyć różnorodne stylizacje, łączące wygodę z elegancją. Klasyczne kroje...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...