INŻYNIER BUDOWY

Dodaj do ulubionych

BUDECON S.A.

śląskie

Data publikacji: 02.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

2-3 lata

Specjalista (Mid/Regular)Umowa o pracęPełny etat

 

BUDECON S.A.

 

Braci Mieroszewskich 126B

41-219 Sosnowiec

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Budujemy
dla przyszłości

Działamy na polskim rynku od ponad 30 lat.

lat na rynku

bogate portfolio realizacji

doświadczona kadra pracowników

własna baza magazynowo-sprzętowa

BUDECON S.A. działa na rynku polskim w branży budowlanej od 1995 roku. Zakres działalności obejmuje generalne wykonawstwo obiektów przemysłowych, usługowych, handlowych i mieszkalnych oraz realizację projektów developerskich budownictwa komercyjnego. Firma dysponuje kadrą techniczną, menadżerską pracownikami fizycznymi wielu specjalności. Firma posiada własną bazę warsztatową i sprzętową. Zaplecze takie pozwala na wykonanie wszelkich obiektów wielkokubaturowych wraz z pracami wykończeniowymi, instalacjami oraz niezbędną infrastrukturą.

 

Zatrudni pracowników na stanowisko:

INŻYNIER BUDOWY

Miejsce pracy: śląskie

Numer referencyjny: inżynier budowy/jobs.pl

Opis stanowiska:

  • praca na budowach firmy na stanowisku inżyniera budowy 

 

Twój zakres obowiązków

  • weryfikacja dokumentacji wykonawczej
  • ofertowanie zakresów robót oraz prowadzenie negocjacji warunków umowy z podwykonawcami;
  • współpraca z kierownictwem budowy na prowadzonych kontraktach;
  • merytoryczna weryfikacja rekomendacji robót podwykonawczych;
  • weryfikacja i rozliczanie kontraktów budowlanych;
  • prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie;
  • sporządzanie kalkulacji roboczych oraz ilościowe, jakościowe i kosztowe rozliczanie etapów robót;
  • budowanie bazy danych rynkowych (np. konkurencja, ceny, podwykonawcy, dostawcy);
  • przygotowywanie cyklicznych raportów na temat postępów realizowanych prac.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne na kierunku Budownictwo;
  • doświadczenie w pracy na budowie- minimum 2 lata;
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, MS Project), AutoCAD;
  • dobra znajomość prawa budowlanego, znajomość prawa zamówień publicznych będzie mile widziana;
  • dokładności i odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
  • umiejętności analitycznego wyciągania wniosków z analizowanej dokumentacji;
  • dyspozycyjności i gotowości do podróży służbowych na terenie całej Polski;
  • prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • umowę o pracę;
  • atrakcyjne, motywujące warunki zatrudnienia;
  • pracę w zgranym zespole, zmotywowanym na osiąganie celów;
  • niezbędne narzędzia pracy
  • realną możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Jak wygląda nasza praca

 

BUDECON S.A.

 

Braci Mieroszewskich 126B

41-219 Sosnowiec

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...