Menadżer sprzedaży - magazyny energii

Dodaj do ulubionych

PTH Professional Talent HUB Karolina Grula

dolnośląskiemałopolskiemazowieckiewielkopolskie

Data publikacji: 06.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

2-3 lata

10000.00 - 25000.00 PLN (za miesiąc netto)

MenedżerUmowa o pracę, Kontrakt B2BPełny etat

Wybierz lokalizację:

 

PTH Professional Talent HUB Karolina Grula

 

Zegrzyńska 45/9

05-119 Legionowo

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

PTH Professional Talent HUB Karolina Grula

PTH Professional Talent HUB Karolina Grula

Poszukujemy doświadczonego Menedżera Sprzedaży B2B oraz B2C, który obejmie kluczową rolę w rozwoju nowego produktu oraz budowie struktury sprzedażowej w branży odnawialnych źródeł energii. Kandydat będzie odpowiedzialny za utworzenie i zarządzanie zespołem sprzedażowym oraz implementację strategii sprzedażowych wspierających ekspansję firmy.

Menadżer sprzedaży - magazyny energii

Miejsce pracy: dolnośląskie, małopolskie, mazowieckie, wielkopolskie

Numer referencyjny: jobs.pl

Wymiar pracy: Pełny etat

Wymagane wykształcenie: średnie

Opis stanowiska:

 

Zarządzanie zespołem:

  • Rekrutacja, selekcja i onboarding nowych członków zespołu sprzedażowego
  • Opracowywanie i realizacja programów szkoleniowych dla handlowców
  • Bieżące wsparcie merytoryczne i motywacyjne zespołu
  • Monitorowanie i ocena efektywności pracy podwładnych

 

Strategia sprzedażowa:

  • Współtworzenie strategii sprzedażowej i marketingowej dla nowych produktów
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Opracowywanie planów sprzedażowych i budżetów
  • Implementacja narzędzi i procesów sprzedażowych

 

Sprzedaż bezpośrednia:

  • Prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Utrzymywanie relacji z istotnymi partnerami biznesowymi
  • Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych

 

Współpraca z zarządem:

  • Raportowanie wyników sprzedażowych i działań zespołu
  • Uczestnictwo w planowaniu rozwoju firmy i ekspansji
  • Współpraca przy definiowaniu kierunków rozwoju produktowego

Wymagania:

 

Wykształcenie:

Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne, ekonomiczne lub zarządzanie)

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Minimum 2-3 lat doświadczenia w sprzedaży w branży OZE (fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energii)
  • Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi
  • Doświadczenie w budowie struktur sprzedażowych od podstaw
  • Praktyka we wdrażaniu nowych produktów na rynek

 

Kompetencje i umiejętności:

  • Biegłość w prowadzeniu prezentacji i wystąpień publicznych
  • Znajomość technik marketingowych i generowania leadów
  • Umiejętność tworzenia i optymalizacji lejków sprzedażowych
  • Kompetencje w zakresie rekrutacji, szkoleń i mentoringu
  • Umiejętność budowania strategii sprzedażowych
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne

 

Cechy osobowościowe:

  • Umiejętności przywódcze i motywacyjne
  • Orientacja na wyniki
  • Samodzielność w działaniu
  • Zdolność do pracy pod presją czasu

Oferujemy:

 

Wynagrodzenie:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe
  • System prowizyjny związany z osiąganymi wynikami
  • Możliwość skalowania zarobków wraz z rozwojem zespołu

 

Rozwój zawodowy:

  • Realna możliwość wpływu na kształt organizacji
  • Udział w budowie nowych struktur biznesowych
  • Dostęp do szkoleń i rozwoju kompetencji
  • Jasna ścieżka kariery w rozwijającej się firmie

 

Warunki pracy:

  • Nowoczesne narzędzia pracy (system CRM, narzędzia marketingowe)
  • Wsparcie operacyjne i techniczne
  • Dostęp do wysokiej jakości produktów i materiałów sprzedażowych
  • Elastyczna forma pracy (hybrydowa/terenowa)
  • Atrakcyjny pakiet benefitów

Wybierz lokalizację:

 

PTH Professional Talent HUB Karolina Grula

 

Zegrzyńska 45/9

05-119 Legionowo

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Wybierz lokalizację:

Najnowsze publikacje

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...