Project Manager

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Golęczewo (Wielkopolskie)

Data publikacji: 07.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Poszukujemy Lidera Projektów!

Masz smykałkę do zarządzania i potrafisz sprawić, że każdy projekt zakończy się sukcesem? Cenisz sobie pracę w dynamicznym, zaawansowanym technologicznie środowisku, gdzie innowacja spotyka się z praktycznym zastosowaniem?

Naszym Klientem jest firma produkcyjna z okolic Poznania, która tworzy nowoczesne rozwiązania z zakresu automatyki lotniskowej, systemów bagażowych i logistyki.

Jako Project Manager będziesz mieć realny wpływ na rozwój kluczowych technologii, zarządzając zespołami utalentowanych specjalistów i dbając o najwyższą jakość dostarczanych rozwiązań. Obejmiesz opieką end-to-end projekty produkcyjne o wielomilionowej wartości, realizując inwestycje w kraju i za granicą.

Chętnie przedstawimy szczegóły naszej oferty i poznamy Twoje plany oraz oczekiwania.

Project Manager

Nr ref.: 210/6/2025/JP/263063/jobs.pl Golęczewo (wielkopolskie)

Oferujemy

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, realizującej projekty na całym świecie
  • zatrudnienie w postaci kontraktu B2B
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie w postaci podstawy oraz wysokich premii
  • stanowisko stacjonarne w Golęczewie k. Poznania
  • współpracę z ambitnym i doświadczonym zespołem, któremu nie obce są wyzwania
  • realną możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów
  • współpracę w oparciu o partnerską relację, otwartość na propozycje i Twój punkt widzenia
  • możliwość podróży i zwiedzania świata podczas realizacji projektów u Klientów (np. w Turcji, Grecji, Am. Południowej, czy Arabii Saudyjskiej), które nie przekraczają 10% czasu pracy na stanowisku
  • bogaty pakiet szkoleń
  • benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, elastyczny czas pracy

Zadania

  • tworzenie harmonogramów uruchomień, alokacja zasobów (ludzkich, materiałowych, sprzętowych), nadzór nad wykonaniem budżetów projektowych
  • kierowanie interdyscyplinarnymi zespołami projektowymi (inżynierowie, technicy, podwykonawcy) podczas fazy instalacji, rozruchu i testowania linii
  • określanie potencjalnych ryzyk projektowych i reagowanie na pojawiające się problemy
  • współpraca z działami wewnętrznymi (produkcja, inżynieria, logistyka) oraz klientami i dostawcami na każdym etapie projektu
  • regularne raportowanie postępów prac
  • monitorowanie postępów i zgodności prac z dokumentacją
  • prowadzenie dokumentacji projektowej
  • kontrola kosztów projektu i zapewnienie jego realizacji w ramach zatwierdzonego budżetu

Oczekujemy

  • min. 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku przy zarządzaniu projektami (idealnie w obszarze uruchomienia maszyn i urządzeń)
  • znajomości języka angielskiego na zaawansowanym poziomie (min. B2)
  • wykształcenia wyższego (idealnie technicznego)
  • biegłej znajomości programów Excel, MS Project, ERP
  • umiejętności ustalania priorytetów, zorganizowania
  • wysoko rozwiniętych kompetencji miękkich, reprezentatywności, wysokiej kultury osobistej

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...