Rekruter / Kierownik Projektu HR dla pracowników wykwalifikowanych (m/k/d)

Dodaj do ulubionych

Maximus Personaldienstleistungen GmbH

Schwäbisch Gmünd (Niemcy)

Data publikacji: 06.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

1-2 lata

Specjalista (Mid/Regular)Umowa o pracęPełny etat

 

Maximus Personaldienstleistungen GmbH

 

Paradiesstraße 1

73525 Schwäbisch Gmünd

Deutschland

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Jesteś komunikatywny, lubisz wyzwania i chcesz pomóc kształtować dynamiczne środowisko?

Zatem skorzystaj z szansy i zostań częścią innowacyjnego zespołu!

 

Maximus specjalizuje się w pośredniczeniu wykwalifikowanych specjalistów z innych krajów UE w obszarze pracy tymczasowej (AÜV). Naszą misją jest wspieranie firm w posiadaniu wysoko wykwalifikowanych specjalistów - poprzez rekrutację bezpośrednią oraz obsługę projektów AÜV.

 

Aby wzmocnić nasz zespół, poszukujemy dedykowanego rekrutera (m/k/d) - należy to zmienić w zależności od stanowiska - który będzie nas wspierał w identyfikacji, selekcji i skutecznym wdrażaniu do naszych projektów odpowiednich specjalistów z innych krajów UE.

Rekruter / Kierownik Projektu HR dla pracowników wykwalifikowanych (m/k/d)

Lokalizacja: Schwäbisch Gmünd (Niemcy) Numer referencyjny: jobs.pl Wymiar pracy: Pełny etat

Twoje zadania:

  • Rekrutacja w ścisłej współpracy z planistami personelu sprzedaży:
  • Rekrutacja i koordynacja: Ścisła współpraca z personelem sprzedaży w celu obsadzenia wolnych stanowisk
  • Pozyskiwanie talentów: proaktywne podejście i pozyskiwanie odpowiednich specjalistów, utrzymanie i zarządzanie pulą kandydatów
  • Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych: Odpowiedzialny za wybór odpowiednich kandydatów oraz szybką i skuteczną rekrutację
  • Proces kontraktu i rekrutacji: Przygotowanie i koordynacja projektu kontraktu we współpracy z planistami sprzedaży, aby zapewnić płynną integrację nowych pracowników.

 

  • Koordynacja i wsparcie specjalistów zewnętrznych:
  • Osoba kontaktowa dla pracowników i działów specjalistycznych: Pełnisz rolę łącznika pomiędzy pracownikami zewnętrznymi a wewnętrznymi działami specjalistycznymi
  • Wsparcie na miejscu: zapewnienie wszystkich istotnych informacji na temat warunków lokalnych, osób kontaktowych i usług pomocniczych
  • Rozwiązywanie problemów i zarządzanie konfliktami: proaktywne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów, które mogą pojawić się podczas oddelegowania - czy to w zakresie zakwaterowania, warunków pracy czy indywidualnych problemów specjalistów
  • Bieżące wsparcie: Regularne wsparcie dla pracowników przez cały okres ich wdrożenia
  • Usprawnienia procesów: Identyfikacja i wdrożenie działań optymalizujących koordynację i wsparcie naszych specjalistów w celu zwiększenia efektywności i elastyczności procesu

Twój profil:

  • Doświadczenie: Doświadczenie zawodowe w nadzorze i koordynacji specjalistów, na stanowisku harmonogramu lub w porównywalnym obszarze. Mile widziane osoby zmieniające karierę zawodową, posiadające doświadczenie w kontaktach z pracownikami oraz zdolności organizacyjne!
  • Wykształcenie: Ukończone szkolenie komercyjne lub studia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, administracji przedsiębiorstwem lub porównywalne kwalifikacje.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i silne umiejętności komunikacyjne: umiejętność szybkiego identyfikowania problemów i działania w sposób zorientowany na rozwiązanie, silna orientacja na usługi i silne umiejętności komunikacyjne w kontaktach ze specjalistami i kontaktami wewnętrznymi
  • Talent organizacyjny i odporność: zorganizowany i niezależny sposób pracy, a także umiejętność utrzymywania przeglądu i ustalania priorytetów w dynamicznych sytuacjach
  • Kompetencje informatyczne: Pewne korzystanie z pakietu MS Office
  • Znajomość języków: Znajomość języka niemieckiego przynajmniej na poziomie B1, znajomość języka angielskiego będzie zaletą przy nadzorowaniu międzynarodowych specjalistów.

Oferujemy:

  • Niemiecką umowę o pracę (nieograniczoną), na niemieckich warunkach
  • Niemieckie ubezpieczenie
  • Diety (Netto, od 45€) za każdy przepracowany dzień atrakcyjne wynagrodzenie za przepracowany miesiąc
  • Klarowne i legalne warunki zatrudnienia
  • Długotrwałe zatrudnienie w renomowanej niemieckiej firmie pracowniczej
  • Terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Praca w pełnym wymiarze godzinowym z możliwością pracy w soboty
  • Pomoc w organizacji wyjazdu oraz załatwianiu wszystkich formalności
  • Miłą obsługę
  • Brak Zeitkonta
  • Odzież roboczą
  • Dodatki urlopowe oraz świąteczne
  • Możliwość pobierania zaliczek
  • Wsparcie polskojęzycznego koordynatora
  • Możliwość pracowania w godzinach nadliczbowych (zależne od pracodawcy), płacone extra + 25% do wypłaty
  • 25 dni urlopu w roku
  • Zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę w pobliżu miejsca pracy (pokoje jednoosobowe z dostępem do internetu).

Prosimy o wyslanie CV - najlepiej w jezyku niemieckim na adres:

cv@maximus-personal.de

Tel. +49 151 457 256 36.

 

Maximus Personaldienstleistungen GmbH

 

Paradiesstraße 1

73525 Schwäbisch Gmünd

Deutschland

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Konsultant ds. Rekrutacji

Konsultant ds. rekrutacji samodzielnie przeprowadza projekty rekrutacyjne na stanowiska różnego szczebla, prowadzi proces rekrutacji...

Najnowsze publikacje

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...