RTR Accountant

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań (Wielkopolskie)

Data publikacji: 02.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Our client is the world's leading supplier of products and solutions in the rolling bearing business. In addition, we are one of the leading players in seals, mechatronics, lubrication systems, and services which include technical support, maintenance services, condition monitoring, and training. The inherent skills and competence of our around 40,000 employees help us to fulfill our objective of creating more intelligent, sustainable, and innovative customer solutions. They are a truly global company with a presence in more than 130 countries, serving an extensive range of industries and customers worldwide.

They are establishing a Finance Shared service center organization supporting all units globally. They have an exciting future ahead of us with a clear Finance strategy roadmap. Finance will have a powerful role related to a lean, efficient, and digital environment, and we are aiming to be on the frontline of next-generation Business Finance.

RTR Accountant

Nr ref.: 85/3/2025/NL/260149/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)

What we offer

  • a job in an international, multicultural environment
  • opportunity to develop your English language skills (and use them in your everyday work)
  • a chance to be a part of a diverse workforce where you get to face exciting challenges and varied tasks
  • possibilities to participate in global projects from the finance and accounting area
  • contract of employment
  • very competitive salary and benefits (annual bonus, loyalty bonus, private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, holiday bonus, referral program, access to well-being platform, co-financing of training and courses)
  • Team building events and CSR initiatives
  • a hybrid model of work in Poznań

Your tasks

  • preparation and posting of journal entries for IFRS-specific accounting areas (e.g. intercompany, treasury, fixed assets, pension accounting, inventory)
  • reconciliation of balance sheet accounts
  • analysis of financial statement figures and variances
  • responding in an effective and timely manner to all Business Partners’ inquiries concerning your area of responsibilities
  • driving standardization and improvements of accounting processes; using Business excellence as the tool to reach future goals
  • participation in internal and external audits

What we expect

  • University graduate with at least 2-3 years of work experience in the accounting/finance area
  • very good English (min. B2 level) 
  • broad knowledge and understanding of accounting principles (nice to have: IFRS) 
  • computer literacy and experience with MS Office applications (with a particular focus on Excel), practical knowledge of SAP would be an asset
  • results and action-oriented individual with good interpersonal and communication skills
  • pragmatic & logical thinker with an eye for detail and an analytical mind
  • flexible, especially in the period of month/year-end closing
  • strong organizational and time management skills

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...