Specjalista/ka ds. Marketingu (Digital)

Dodaj do ulubionych

Pekabex Sp. z o.o.

Poznań (wielkopolskie)

Data publikacji: 04.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

2-3 lata

Specjalista (Mid/Regular)Umowa o pracęPełny etat

 

Pekabex Sp. z o.o.

 

Szarych Szeregów 27

60-462 Poznań

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Pekabex od 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką, montażem oraz wykonawstwem i developmentem inwestycji. Produkujemy elementy wykorzystywane do realizacji w nowoczesnej technologii modułowej obiektów takich jak: hale produkcyjne, magazyny, biura, obiekty handlowe, dworce, parkingi, osiedla mieszkaniowe, mosty i tunele, w sześciu fabrykach w Poznaniu, Bielsku-Białej, Mszczonowie, dwóch w Gdańsku, a także w niemieckim Marktzeuln. Prowadzimy inwestycje budowlane w Polsce, krajach skandynawskich i Niemczech. Naszą największą wartością są ambitni, zaangażowani i lubiący swoją pracę ludzie. Działamy odpowiedzialnie i rzetelnie.

Specjalista/ka ds. Marketingu (Digital)

Miejsce pracy: Poznań (wielkopolskie)

Numer referencyjny: S/d/M(D)/jobs.pl

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie contentu - treści postów, grafik, krótkich video, filmów na You Tube (dbanie o jakość merytoryczną i spójność publikowanych treści)
  • Opieka nad profilami firmowymi w social mediach (Facebook, LinkedIN, Instagram, TikTok, YouTube),
  • Opieka nad stronami www, aktualizowanie treści w Wordpress
  • Planowanie i wdrażanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych (Google Ads, Meta Ads,) na rynku polskim i rynkach międzynarodowych (w języku polskim i angielskim)
  • Śledzenie efektywności kampanii reklamowych i działań w mediach społecznościowych za pomocą narzędzi analitycznych (Google Analytics, Facebook Insights, itp.)
  • Analizowanie i optymalizowanie kampanii reklamowych pod kątem konwersji oraz innych celów marketingowych
  • Analiza raportów i wyników kampanii, przedstawianie wniosków oraz rekomendowanie działań mających na celu osiąganie określonych celów biznesowych
  • Prowadzenie działań SEO/SEM/PPC (współpraca z agencją SEO/SEM)
  • Bliska współpraca z zespołem, sprzedaży, designu oraz innych działów w celu tworzenia spójnych treści, zwiększenia zasięgów i budowy marki

Wymagania:

  • 2 lata doświadczenia w obszarze marketingu cyfrowego i SEO
  • Znajomość narzędzi marketingowych tj.: Google Ads, Meta Ads
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii w Social Mediach i pracy z narzędziami analitycznymi
  • Doświadczenie w budowaniu strategii komunikacyjnych oraz realizacji projektów wizerunkowych,
  • Znajomość rynku medialnego - umiejętność analizy sytuacji i dostosowania do zmieniającego się otoczenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność analizowania danych i formułowania wniosków
  • Dobra znajomość programów graficznych (np. Canva, Photoshop) do tworzenia i edycji materiałów graficznych oraz video, doświadczenie w pracy z narzędziami AI
  • Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i rozwijanie kompetencji w obszarze marketingu cyfrowego
  • Samodzielność w działaniu, terminowość, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Kreatywność, otwartość na zmiany, inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań, oraz umiejętności tworzenia interesujących i angażujących treści,
  • znajomość języka niemieckiego będzie atutem (są możliwości rozwoju w tym obszarze :)
  • prawo jazdy kat. B - czasem odwiedzamy naszych Kolegów i Koleżanki w innych Oddziałach - Gdańsk, Mszczonów, Warszawa, Bielsko, Niemcy lub na budowach

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
  • zgrany Zespół
  • przestronne biuro
  • kartę Multisport,
  • prywatną opiekę medyczną PZU,
  • ubezpieczenia grupowe,
  • dofinansowanie nauki,
  • 500/1500/2000 PLN za rekomendację pracownika,
  • prezenty świąteczne
  • prezenty dla dzieci
  • eventy integracyjne dla pracowników i ich rodzin (m.in. narty, żagle, rajdy rowerowe)
  • darmowy parking,
  • świeże owoce,
  • wsparcie z ZFŚS,
  • naukę języków obcych,
  • możliwość zdobywania uprawnień (budowlanych, projektowych, wykonawczych),
  • udział w projektach (w tym zagranicznych - Niemcy),
  • szkolenia,
  • udział w targach i konferencjach branżowych,
  • konkursy dla pracowników,
  • wsparcie dla cudzoziemców,

Korzyści pracy w Grupie Pekabex

Karta Multisport

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie nauki

500 zł za rekomendację pracownika

Eventy integracyjne dla pracowników i ich rodzin

Świeże owoce

Wsparcie z ZFŚS

Nauka języków obcych

Mozliwość zdobywania uprawnień (budowlanych, projektowych, wykonawczych)

Udział w projektach (w tym zagranicznych - Szwecja, Niemcy)

Szkolenia techniczne

Udział w targach i konferencjach branżowych

Konkursy dla pracowników

Wsparcie dla cudzoziemców

 

Pekabex Sp. z o.o.

 

Szarych Szeregów 27

60-462 Poznań

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Specjalista ds. Marketingu

Specjalista do spraw marketingu planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe firmy. Może tego dokonać poprzez:...

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...