Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań (Wielkopolskie)

Data publikacji: 04.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Jesteś młody, otwarty na ludzi i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku?
Dołącz do naszego zespołu obsługi klienta – wspieramy jedną z wiodących platform zakupowych online i pokazujemy, jak w praktyce wygląda nowoczesna obsługa.

Nie musisz znać wszystkich odpowiedzi – liczy się zapał do nauki, chęć rozwoju i otwartość na pracę z ludźmi. Jeśli lubisz rozmawiać, potrafisz słuchać i masz już pierwsze doświadczenia w kontakcie z klientem – nawet niewielkie – to będzie świetny start.

U nas liczy się Twój głos, Twoje pomysły i zaangażowanie.
Dołącz do zespołu, który działa na pierwszej linii kontaktu z klientem – i odkryj, jak fascynujący potrafi być świat e-commerce!

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Nr ref.: 16/9/2025/PK/264415/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)

Oferujemy

  • umowę zlecenie 
  • hybrydowy model pracy — docelowo część dni zdalnie, część z biura w Poznaniu

W pierwszym miesiącu pracy zaprosimy Cię na obowiązkowe szkolenie stacjonarne, dlatego szukamy osób mieszkających w Poznaniu lub okolicach, które będą mogły brać pod uwagę dojazdy do pracy.

  • kompleksowe szkolenie wprowadzające — od obsługi systemów, przez procesy e-commerce, aż po kontakt z klientem
  • elastyczny grafik w godzinach 7:00–24:00 (również weekendy)
  • pracę w młodym, wspierającym zespole i dobrą energię każdego dnia!

Zadania

  • obsługa i wsparcie klientów oraz partnerów za pośrednictwem e-maila, czatu i telefonu

  • udzielanie informacji o statusie zamówień i procedurach zwrotów

  • budowanie pozytywnych relacji i proaktywne rozwiązywanie problemów

  • wsparcie administracyjne zespołu (weryfikacja danych, aktualizacja systemów)

  • dbanie o jakość procesów i poprawność wprowadzanych informacji

Oczekujemy

  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1

  • swobodnej i poprawnej komunikacji w języku polskim

  • komunikatywności, nastawienia na klienta i pracy zespołowej

  • gotowości do pracy w trybie zmianowym

  • mile widziane: pierwsze doświadczenie w pracy z klientem – np. w contact center, biurze obsługi lub w środowisku, gdzie kontakt odbywał się wieloma kanałami (telefon, chat, e-mail). Ważna jest dla nas umiejętność sprawnej, jasnej i życzliwej komunikacji.

Dlaczego warto aplikować

Wiemy, że nie zawsze można spełnić wszystkie kryteria „w 100%”. Jeśli czujesz, że jesteś osobą otwartą na rozwój i chcesz zdobyć doświadczenie w e-commerce, zachęcamy Cię do aplikowania — czekamy na Twoje CV! Oferta może zostać zamknięta wcześniej po otrzymaniu wystarczającej liczby zgłoszeń.

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...